• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו
author

לראות את מלכנו

הוידאו היומי / שלום של משיח

והיום בוידאו היומי מהרבי שליט"א מלך המשיח: "שיהיה בשעה טובה, באופן קל ותינוק בריא!ואל תשכח לדווח אם זה בן או בת"

הוידאו היומי / מתן תורה

והיום בוידאו היומי מהרבי שליט"א מלך המשיח, לרגל פרשת יתרו בה קוראים על עשרת הדיברות, קטע משיחת י"ט כסלו תשמ"ב לפני 40 שנה, על מתן תורה

הוידאו היומי / ט"ו בשבט

הוידאו היומי של לראות את מלכנו, לרגל יום ראש השנה לאילן חמשה עשר בשבט. צפו בקטע וידאו - באמצע התוועדות ט"ו בשבט, הרבי שליט"א מלך המשיח קם ממקומו ונותן מגשי פירות עבור כינוס ילדים בט"ו בשבט...

הרבי שליט"א מלך המשיח בהלויית גב' פוזנר

הוידאו היומי: תיעוד מהשתתפות הרבי שליט"א מלך המשיח בהלוויות השליחה גב' חיה פויזנר (אמו של הרב זושא שנלב" ע ביום שישי האחרון)

הוידאו היומי / יהדות קליבלנד

והיום בוידאו היומי: שני 'בעלי-בתים' מכובדים מקליבלנד, מנסים לשכנע את הרבי שליט"א מלך המשיח - במשך שלוש דקות - שישלח להם שליח (ר' לייבל אלבסקי). אך הרבי שליט"א מלך המשיח לא משתכנע... מעניין במיוחד

הוידאו היומי / תפקיד מיוחד

והיום בוידאו היומי מהרבי שליט"א מלך המשיח: קטעי וידאו מיוחדים ממעמד קבלת אזרחות ארצות הברית, לרבי הריי"צ, ב-770, כאשר באו אליו במיוחד על מנת להעניק לו את האזרחות. וגם: מתמודדים לתפקידים בעיריה ובממשל מבקשים את ברכתו הק' להצלחה בהתמודדות ושומעים על תפקידם המיוחד, ומה קורה עם מי שאינו רץ לשום תפקיד?

הוידאו היומי / י' שבט

היום בווידאו היומי מהרבי שליט"א מלך המשיח: לרגל י' שבט יום ההילולא של הרבי הריי"צ "ביום ה'הסתלקות' הוא פועל פעולות בקרב הארץ! היום שהתקבל אצל חסידים שהרבי שליט"א מלך המשיח מקבל את הנשיאות!

כ"ד טבת יום הסתלקות אדמוה"ז

ענינו של אדמו"ר הזקן הוא עשיה. וידאו יומי של לראות את מלכנו בקשר ליום כ"ד טבת, הסתלקות אדמו"ר הזקן.

מיהו יהודי - ההצבעה נגד ההלכה.

מיהו יהודי - ההצבעה בכנסת היתה על השאלה האם להוריד את המילה "כהלכה" מהחוק, כלומר נגד הלכה.

שאומות העולם לא יטיפו לנו מוסר!

"בשעה שאבות אבותיהם התרוצצו באופן פראי ביערות ואכלו בשר אדם, כבר חינכו אותנו לא לקחת מה שלא שייך לנו". מתוך שיחה לילדים ד' מנחם אב תשמ"ח, עם כתוביות ע"י "מערכת לראות את מלכנו"

יומן ט"ו אייר תנש"א

יומן ט"ו אייר תנש"א, התיעוד הראשון בוידאו שהרבי שליט"א מלך המשיח מעודד את שירת "יחי אדוננו" ע"י מערכת לראות את מלכנו

ב' אייר יום הולדת הנשיא

ב' אייר יום הולדת הנשיא, הוידאו היומי ב' אייר

לתקן מיד את חוק השבות "מיהו יהודי"

גם כיום, אין בכוונת הנציגים הדתיים בכנסת לתקן את חוק השבות ולהוסיף לו את המילה "כהלכה". הם מדברים רק על "חוק הגיור" (שהם לא הגישו לוועדות) שנוגע רק לגיור בארץ ישראל. מי שלא יוצא עכשיו מהממשלה, ישאר שם גם אחרי הבחירות. אל תבחרו בהם!!

ברכות - גם לאומות העולם

הרבי שליט"א מלך המשיח מורה לרב לא לאחל דברים לא טובים לאומות העולם, להשאיר את לימוד הענינים של היפך הברכה לתשעה באב, ועד אז כבר משיח יבוא.

לדפוק על השולחן משיח נאו שעה וחצי

לדפוק על השולחן משיח נאו שעה וחצי. קטע מיוחד מהתוועדות עם הרבי שליט"א מלך המשיח בשנת תשמ"ז, כאשר הרבי שליט"א מלך המשיח אומר שצריך "לדפוק על השולחנות" להביא משיח, ומשך שעה וחצי הרבי נותן לענין להמשיך, עשו אתם כל אשר ביכלתכם.

לבשר בשורות טובות על לידת הנכד

הרבי שליט"א מלך המשיח מדבר בשפה הרוסית אל יהודי שמבקש ברכה לילדים עבור בתו שהתחתנה, לשמור על טהרת המשפחה, ואז שייולדו ילדים, לבשר לו על הבשורה הטובה.

ההוראה מפרשת תרומה: להשתדל להיות עשיר!

הרבי שליט"א מלך המשיח, ההוראה מפרשת תרומה: יש להשתדל להיות עשיר!

התוועדות כ"ב שבט ברוב פאר והדר

הרבי שליט"א מלך המשיח: המנהג בשביל עליית הנשמה לערוך התוועדות (כ"ב שבט ) וברוב עם הדרת מלך וכל המרבה הרי זה משובח.

נמצאים בזמן הגאולה ומוכנים לגאולה

נמצאים בזמן הגאולה ומוכנים לגאולה. נמצאים כבר בזמן הגאולה, ומימלא יש לנו את הגילוי של "וארא אל האבות", מוכנים לגאולה. הוידאו היומי מס' 1966 - כ''ח טבת ה'תשפ''א.

ילדים זה ברכה

ילדים זה ברכה. כל החשבונות לתכנון משפחה, אינם נכונים! אדרבה: כל ילד שמביאים לעולם, זהו ברכה ו'כלי' לא רק למילוי החסרון, אלא לעושר! הוידאו היומי מס' 1965 - כ''ז טבת ה'תשפ''א.

דף 4 מתוך 5