• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

מלך המשיח בונה מקדש במקומו

אירועי הר הבית המתרחשים ב"שלושת השבועות", מצביעים על המגמה האלוקית. זה הזמן להתגלות בית המקדש השלישי, ובהר הבית דווקא. זה הזמן להתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח • מאמר מערכת של שיחת הגאולה גליון 1155 שבת פרשת דברים תשע"ז • לקריאה
מלך המשיח בונה מקדש במקומו
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אירועי הר הבית המתרחשים ב"שלושת השבועות", מצביעים על המגמה האלוקית. זה הזמן להתגלות בית המקדש השלישי, ובהר הבית דווקא. זה הזמן להתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח • מאמר מערכת של שיחת הגאולה מאת הרב זמרוני ציק, גליון 1155 שבת פרשת דברים תשע"ז

תמונות העימותים סביב הר הבית, אינם שגרתיות. כוחות של עשרות שוטרים מול המון ערבי משולהב הזועק "ברוח ובדם נפדה את אל אקצא". מפתיע? לאו דווקא, היה מי שהתריע מפני זה, כבר לפני עשרות בשנים.

מרת גאולה כהן, חברת הכנסת לשעבר, מספרת על מפגשה עם הרבי שליט"א מלך המשיח ועל מכתביו אליה, בהם הבהיר, מסלול הויתורים והכניעה של ממשלות ישראל, מביא לכך שלבסוף יצטרכו להילחם שוב על ירושלים.

מרת כהן מספרת שהיה קשה לה בתקופת האופוריה שלאחר מלחמת ששת הימים, להעלות על דל שפתיה את האפשרות הזאת, ש"יצטרכו להילחם שוב על ירושלים", ולכן גם לא פרסמה את הדברים. זה לא היה נתפס.


ראה והתריע
באותה תקופה, כלל התושבים הערביים בעיר העתיקה מנה כמה עשרות אלפים בלבד ואף אחד מהם לא העלה בדעתו להפגין בירושלים, כנגד הכיבוש הישראלי או למען שחרור "אל אקצא".

אך הרבי שליט"א מלך המשיח ראה כבר אז והתריע. כיבוש העיר העתיקה לא נעשה ביוזמה רצונית של הממשלה, אלא כתוצאה מאילוצי התפתחויות בשטח. את חוסר הרצון לשיחרור העיר העתיקה, שידרו ממשלות ישראל במשך שנים ועד ליוזמה הישראלית הידועה בשם: "בינאום ירושלים", שמשמעה הסרת הריבונות הישראלית ועשייתה לעיר בינלאומית, ח"ו.

הערבים קלטו את המסר ופועלים בהשראתו. אירועי הר הבית אינם פרי גלאי מתכות! העניין המהותי הנחשף באירועים אלה הוא, שאלת הריבונות בהר הבית ובעצם בירושלים ובארץ ישראל כולה. ההמון זועק את זה במפורש, מנהיגיו המשלהבים את ההמון אומרים זאת עוד יותר בגלוי. היחידים שמשטים בעצמם וטומנים ראשם בחול, אילו מקבלי ההחלטות בממשלת ישראל. המנסים להשיג שקט מדומה ע"י כניעה להשתוללות הפלסטינית.


רק יד תקיפה
אם תתקפל הממשלה, ח"ו, באופן כזה או אחר, המסר עלול לשמש קו מנחה להמשך המאבק - ישראל מוותרת ונסוגה מול כל איום בהפגנות סוערות.
בהזדמנויות רבות חוזר הרבי שליט"א מלך המשיח ומבהיר: כל ויתור לערבים מתפרש על ידם כחולשה, ומהווה תמריץ ללחץ הבא. כשמתחילים בוויתורים, אמר, כבר אי אפשר למצוא את הנקודה שעליה אין לוותר. ורק יד תקיפה תמנע את הטירור.

העובדה שאירועי הר הבית מתרחשים ב"שלושת השבועות", מצביעים על המגמה האלוקית. זה הזמן להתגלות בית המקדש השלישי, ובהר הבית דווקא. זה הזמן להתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח הבונה את המקדש במקומו ומלמדנו כיצד לזרז את גאולה האמיתית והשלימה: בלימוד הלכות בית הבחירה ונושא המקדש בכלל, בעריכת "סיומי מסכתות" ובהוספה בצדקה ומעשים טובים, עדי קיום היעוד "ציון במשפט תפדה ושביה בצדקה" תיכף ומיד ממש ומתוך שמחה וטוב לבב.

___________

בתמונה: הדמיית בית המקדש (השני) על הר הבית. רבי לוי יצחק מברדיטשוב: "בשבת חזון מראים לכל יהודי מלמעלה את בית המקדש השלישי", ראיה הנותנת כוחות לזרז את בנייתו תיכף ומיד ממש.

אור החיים • ניצוצי גאולה בבית יהושע

מי עשה את המהפיכה ברוסיה?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...