• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ו אייר התשפ"ד (23.05.2024) פרשת בהר

הנחמה: הגאולה האמיתית והשלימה

עלינו להתחזק ולחזק בבשורת הגאולה של הרבי שליט"א מלך המשיח, לבשר לכולם אשר "הנה זה מלך המשיח בא, וכבר בא", ולעודד את רוח העם בבשורה הנפלאה והנחמה היחידה: הגאולה האמיתית והשלימה
הנחמה: הגאולה האמיתית והשלימה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

השינוי הגדול בתודעה הציבורית, מול מראות החורבן בישובים בדרום. ההלם הענק בעקבות המספר הבלתי נתפס של הקרבנות ה"יד, הזעקה של משפחות החטופים, החרדים לגורל יקיריהם אי שם בתוככי עזה, והתפילות לשובם ולהחלמת כל הפצועים, עוד יוביל לתפיסה מחודשת, שכבר מחלחלת בדרכי הפעולה מול המחבלים הערבים, מכל ארגוני הטרור, הנמצאים בעזה ובלבנון, אך גם, לא פחות חשוב מכל, בישובי יהודה ושומרון ואף בכפרים והערים במרחבים השונים בארץ הקודש.

ההלם הגדול, מתחלף להבנה, שהגיע זמן לשינוי, לא רק במישור המלחמתי, אלא גם בצד האמוני. רבים הם אלו שביקשו לחזק בימים אלו, את המגננה הרוחנית, וחיזוק הקשר עם בורא עולם, על ידי קיום המצוות. אין ספור שקיבלו על עצמם הנחת תפילין מידי יום חול, או הדלקת נרות שבת, על ידי נשים ובנות רבות, כמו גם התחזקות במישורים נוספים.

זעקת אמת

הדרישה לקבלת תשובות, אינה מופנית רק למקבלי ההחלטות בממשלה ובצה"ל. התחושה כי הכל קרס, מביא גם לזעקה אמיתית כלפי שמיא, לגאולה אמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.

במכתבו מיום י"א ניסן תשט"ז, מתאר הרבי שליט"א מלך המשיח, את הלך מחשבותיו בגיל צעיר מאוד: "מיום הלכי ל"חדר" ועוד קודם לזה התחיל להתרקם בדמיוני ציור גאולה העתידה - גאולת עם ישראל מגלותו האחרון, גאולה כזו ובאופן כזה שעל ידה יהיו מובנים יסורי הגלות הגזירות והשמדות. וכחלק מעתיד מזהיר זה וכחלק מגאולה זו יהיה "נשיא זה מלך, לא נשיא שבט - אלא שאין על גביו אלא ה' אלקיו" (הוריות יא, סוף ע"א), והכל יהיה באופן אשר בלבב שלם ובהבנה מלאה - "יאמר ביום ההוא אודך ה' כי אנפת בי"... (אגרות קודש כרך יב, עמ' תיד. ההדגשות במקור).

ההבנה כי אין לנו נחמה אחרת, מלבד נחמה מושלמת, כזו שתביא קץ לכל הגזירות ובמקביל, יתגלה אלינו ה' יתברך, באופן מלא, כאשר אז, נוכל להתנחם באמת, ואף לקיים את מילות הפסוק "אודך ה' כי אנפת בי", הבנה זו, היא המוצא הנפשי היחיד למצב בו אנו שרויים.

מילות הנחמה המופיעות בהפטרת פרשת השבוע, שיקראו בבתי הכנסת בשבת זו: "בְּרֶגַע קָטֹן עֲזַבְתִּיךְ וּבְרַחֲמִים גְּדֹלִים אֲקַבְּצֵךְ. בְּשֶׁצֶף קֶצֶף הִסְתַּרְתִּי פָנַי רֶגַע מִמֵּךְ וּבְחֶסֶד עוֹלָם רִחַמְתִּיךְ אָמַר גֹּאֲלֵךְ ה'", הם המילים אותם אנו נדרשים להעביר כעת ולשדר לכל סביבתנו, כאשר אנו מחזקים ומתחזקים בנבואת הגאולה של הרבי שליט"א מלך המשיח, המבטיח את הגאולה והנחמה המושלמת בקרוב ממש.

לא לעצור באמצע

ובנתיים, עלינו להתחזק בקיום הוראותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח ולהפנות קריאה ברורה למקבלי ההחלטות. אין להכנע ללחץ מבחוץ! לא עוצרים באמצע הניתוח, ואין להפסיק בפעולות המלחמה, עד למיגור והשמדה מוחלטת, לא רק של תשתיות הטרור אלא גם של כל המחבלים למיניהם השורצים על גבולות ארצינו. יש להשיב בתקיפות ללחץ הבינלאומי ולומר להם שכאשר מדובר על הצלת חיי בני עמינו, לא הם היכולים להביע דעה ולחרוץ גורלות לעם היושב בציון. ותיכף ומיד ממש נתנחם בשמיעת הקול המבשר "הגיע זמן הגאולה", בגאולה האמיתית והשלימה.

בעז"ה - עם ישראל ינצח!

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...