• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

שמירה והגנה בכוחם של הילדים

תהלוכות ל"ג בעומר, שהתקיימו בהוראתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בוודאי הוסיפו בשמירה והגנה על כל יהודי, כפי שבא לידי ביטוי במבצע מגן וחץ, ותפילתם לגאולה האמיתית והשלימה, תתקיים תיכף ומיד
שמירה והגנה  בכוחם של הילדים
תהלוכות בכל מקום. בעולם רבבות רבות של ילדי ישראל צעדו בל"ג בעומר בתהלוכות. בתמונה: תהלוכה במנאלי שבהודו
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

עוד סבב של טילים על ערי ישראל, עוד מבצע כנגד הטרור, ודומה כאילו מדובר בגזירה שאין דרך להמנע ממנה. רק בחודשיים האחרונים שלשה סבבים שכאלו, פעם אחת בצפון ופעמיים בדרום, זאת בלי לדבר על כמות המבצעים, שפשוטו כמשמעו נפתחים בכל עונה מחדש.

מבצע מגן וחץ, הביא בכנפיו שוב את ההוכחה הברורה שארץ ישראל הינה המקום הבטוח בעולם, כדברי קודשו של הרבי שליט"א מלך המשיח. לפי דובר צה"ל שוגרו למעלה מאלף רקטות, כאשר שוב ושוב נשמעו האזעקות בחלקים נחבים בארץ הקודש, בניסי ניסים אלו כמעט ולא גרמו לפגיעות, תוך שחלקם מסוכלים בדרכם וחלק אחר נוחת בתוך עזה או בשטחים פתוחים. מספר הפצועים הנמוך, מלמד על הגנתו של הקב"ה על כח אחד מיהודי ארץ הקודש, באופן שקשה להסבירו בשכל על פי המתחולל באירועים מעין אלו בעולם.

כך לדוגמא, בישיבת 'באר התלמוד' בנתיבות, שם באמצע ארוחת ערב נשמעו אזעקות ופיצוצים, הבחורים מיהרו לצאת אל המרחב המוגן. לפתע נשמע פיצוץ אדיר, וכעבור דקות התברר שמנוע של טיל נפל במקום בו ישבו עשרות בחורים דקה קודם לכן. סיפורי ניסים כאלו לא פסקו מלהגיע כמעט בכל מטח שכזה...

להסיר את האיום

יחד עם ההודיה להקב"ה על חסדיו המופלאים, חובה עלינו להפנות קריאה ברורה כלפי הממשלה ומקבלי ההחלטות: די! עד כאן!

לא יתכן שבכל מספר חודשים אנו חווים סבב שכזה, כשלכולם כעת ברור שהסבב הבא הוא ענין של זמן היל"ת. לא יתכן שמיליוני תושבי ישראל יחיו תחת איום מתמיד של אלפי רקטות וטילים המכוונים ללב האוכלוסיה, זאת ללא שנעשית פעולה ממשית על מנת למגר את האיום.

איום הטילים אינו תופעת טבע בלתי צפויה שאין דרך להתגונן ממנה. יש לארגוני הטרור שמות ופנים האחראים על פעילות הטילים, חלקם מסתובבים בעולם באופן חופשי, יש באפשרות מערכת הביטחון להציע תוכניות לחיסול האיום, לו רק היו נדרשים לכך מהדרג המדיני.

באוירה הציבורית כיום, נדמה כי הציבור הסתגל לרעיון הסבבים, וכאליו מוכן לחיות באופן המטורף, בו אף מדינה נורמלית לא היתה ממשיכה בפעילותה כרגיל. על צה"ל להוכיח את מטרתו קיומו - להגן על יושבי ארץ הקודש, ולהביא להסרת האיום לחלוטין, בכל מחיר, כי מחיר באיום והסבבים יקר מידי (ולא דיברנו רק על ההיבט הכספי הנאמר במיליארדים רבים בכל סבב שכזה).

מקדים רפואה למכה

אמרו חז"ל ש"כדאי הוא רבי שמעון בר יוחאי לסמוך עליו בשעת הדחק", אין ספק, שכוחם של מאות אלפי הילדים, שצעדו בל"ג בעומר, יום פתיחת המבצע, בתהלוכות האחדות, בהם הכריזו את הפסוקים, הביא לקיום הפסוק "מפי עוללים ויונקים יסדת עוז למען צוררך להשבית אויב ומתנקם".

הרבי שליט"א מלך המשיח, נביא דורנו, מקדים רפואה למכה, ובכח הבל פיהם של תינוקות של בית רבן, שאין בו חטא, נזכה בפועל ממש, לקיום בקשתם - בקשתינו: הגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.

המציאות מוכיחה: השינוי כבר כאן!

הסימן של הפרשה וסימני המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...