• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח ניסן התשפ"ד (26.04.2024) פרשת מצורע

המסקנה של כינוס השלוחים העולמי

גם השנה יוצב אותו מסר בראש התכנסותם של השלוחים בימים אלו ב-770 בניו יורק. יחד הם יחפשו את הדרכים כדי לפעול ולהביא את כל אנשי עירם לקבל את פני הרבי שליט"א מלך המשיח, תיכף ומיד ממש
המסקנה של כינוס השלוחים העולמי
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מפעם לפעם נערכים כינוסים שונים המיועדים לאישים כאלו או אחרים. לא פעם מדובר בהתכנסויות חוזרות, בהם מידי תקופה נערך בדק אישי על מנת להעריך האם ההתכנסות הקודמת והחלטותיה הניבו פירות. לפי המסקנות ינווטו נושאי ההתכנסות הבאה, וכן הלאה. כך יוצא, שבמהלך השנים יחולו שינויים כאלו ואחרים בנושא ההתכנסות ובמיוחד ביעדים המוצבים לנגד המשתתפים בהם.

אם היינו שומעים על כינוס, בו מתכנסים מידי שנה משתתפים המציבים לעצמם את אותם יעדים ומשימות בדיוק כמו בהתכנסות הקודמת, ודבקים בדיוק באותם מסקנות, היינו עלולים להגיע להבנה שמדובר בקבוצה שאינה מגיעה לשום הישג, ואינה מצליחה כלל בפעולותיה.

ברוכים הבאים לכינוס השלוחים העולמי. מידי שנה, מתייצבים אלפי השלוחים, מכל רחבי העולם, אצל הרבי שליט"א מלך המשיח ב-770 בניו יורק, על מנת לדון ולהציב את היעדים לשנה הבאה.

השליחות היחידה

ומהו היעד שהציבו לעצמם בשנה שעברה? בדיוק כמו היעד בשנה שלפניה, ושלפני כן... מטרתינו, כך הם מצהירים באופן הברור ביותר, היא לקבל פני משיח צדקנו. האמת, שלא הם הציבו את היעד, אלא המשלח, הרבי שליט"א מלך המשיח, שקבע זאת בשיחתו המפורסמת, שנאמרה בפתיחת הכינוס בשנת תשנ"ב (1991), בעת ההתוועדות שלו ביום שבת קודש, ובלשון קודשו:
"והוא: על פי הידוע ש"בכל דור ודור נולד אחד מזרע יהודה שהוא ראוי להיות משיח לישראל, "אחד הראוי מצדקתו להיות גואל וכשיגיע הזמן יגלה אליו השם יתברך וישלחו כו'", ועל פי הודעת כבוד קדושת מורי וחמי אדמו"ר נשיא דורנו, השליח היחיד שבדורנו, המשיח היחיד שבדורנו, שכבר סיימו את כל העבודה - הרי מובן, שמתחיל להתקיים ה"שלח נא ביד תשלח", השליחות של כבוד קדושת מורי וחמי אדמו"ר. ומזה מובן, שהדבר היחיד שנשאר עכשיו בעבודת השליחות הוא: לקבל פני משיח צדקנו בפועל ממש, כדי שיוכל לקיים את שליחותו בפועל ולהוציא את כל ישראל מהגלות!" ע"כ לשון קודשו.

כל מי שעיין בשיחה זו, מוצא שם ביטויים נפלאים המבהירים את מהות השליחות הזו המוטלת כיום על כל אחד מאנשי הדור ואת הדרך לפעול זאת בצורה בהירה, שאינה משתמעת לשני פנים.

הכרזת הנצח

ואם למישהו מהשלוחים עוד נותר ספק מהי עבודתו, בא הרבי שליט"א מלך המשיח וחידד זאת בשיחת קודשו שבת לאחר אותה שיחה, בשבת פרשת תולדות תשנ"ב: "ההפטרה דשבוע שעבר מסתיימת בהכרזה "יחי אדוני המלך דוד לעולם" – נצחיות מלכות דוד שנמשכה במלכות שלמה, ששלימותה ע"י המלך המשיח שהוא "מבית דוד ומזרע שלמה" – שתוכנה של הכרזה זו הוא התגלות מציאותו דמלך המשיח, ועל ידי זה ולאחרי זה באה התגלותו לעיני כל ע"י פעולותיו".

ואכן, מידי שנה מתכנסים השלוחים, על מנת לבטא בצורה הברורה ביותר את אמונתם, הבאה לידי ביטוי בפעולותיהם, אשר הרבי שליט"א הוא המלך המשיח, חי וקיים, ועלינו לקבל פניו בהכרזה "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד".

לכינוס הקהל, לא מגיעים לבד!

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...