• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

לכינוס הקהל, לא מגיעים לבד!

הרבי שליט"א מלך המשיח אומר שכאשר מתכנסים יהודים רבים יחד בשנת הקהל, הרי זה מוסיף בברכתו של הקב"ה לכל אחד ואחת מהמשתתפים, ועל כן עלינו להביא יהודים רבים לכינוס ביום שני באקספו תל-אביב
לכינוס הקהל, לא מגיעים לבד!
כינוס ברוכים הבאים תשע"ו
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אם יש דבר אחד שעליו אפשר למצוא - בימים אלה במיוחד - הסכמה רחבה, הוא הצורך באחדות. כן, אחדות אולי הפכה למצרך מבוקש, רבים מחפשים למצוא אותה. מששקע אבק הבחירות והצדדים השונים התפנו להעריך את תוצאותיהם, השתרשה ההבנה הכוללת כי אי אפשר להמשיך בדרך הפילוג והשיסוי. שנים ארוכות בהם נקלענו למערכת בחירות הרודפת מערכת בחירות, המאיסו אצל רבים את הדרך בה מציגים את הצד השני.

אז איך משיגים את האחדות? למרבה האירוניה, דווקא בנושא זה גודלת המחלוקת וכל אחד סבור ובטוח שרק כשיקשיבו לו, ישררו כאן האחדות והשלום הפנימי. כמה שקשה למצוא את האחדות, הרי הדרך לשם רצופה בויכוחים מרים מקצה לקצה.

ההכרזה שמאחדת את העם

בדיוק לשם כך מציינים בשנה זו, את שנת הקהל. שנה מיוחדת הבאה לאחר שנת השמיטה, בה היו בני ישראל מכל מקום שהוא, מתכנסים בחג הסוכות בבית המקדש. באותו מעמד בו היה מלך ישראל מאחד את כולם, הוא היה קורא על גבי בימת עץ במרכז העזרה מתוך ספר התורה, ומחזיר, לפחות לזמן קצר, את הרגעים המרוממים ומאחדים בהם קיבלנו את התורה "כאיש אחד בלב אחד".

מצווה זו, שכיום נבצר מאיתנו לבנתיים לקיימה כפשוטו, הפכה להיות בדורנו למשימה פשוטה, בה כל אחד יכול להפוך בקלות ולהיות ה'מלך' של סביבתו. כל אחד מאיתנו הוא מנהיג, זה במשפחתו, זה בבית העסק הפרטי שלו, וזה בבית הכנסת. כל אדם יכול להיות זה, שיאסוף סביבו את המשתתפים, ויחזק אותם יחד, ללכת בדרכי ה'.

כן, כינוס הקהל, בהישג יד, בכל מקום ובכל זמן. אלא שבתוך מכלול הכינוסים, ניצבת ההזדמנות המיוחדת, כאשר מתכנסים ציבור גדול ביותר של אנשים, נשים וטף לרגל ה"הקהל". הרבי שליט"א מלך המשיח מציין כי ככל שההתכנסות המונית יותר, כך נוסף לכל אחד מן המשתתפים בברכתו של הקדוש ברוך הוא.

על אחת כמה וכמה, כאשר מטרת ההתכנסות היא להביא את ההתגלות בפועל בעולם, לקבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח. אם על ידי קבלת החלטות טובות, אם באמצעות השמחה הגדולה השוררת באירוע ואם במעמד קבלת המלכות, בהכרזת "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד" שתשמע מפי המתכנסים יחדיו, בדרישה לגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש.

ברוב שירה וזמרה

כינוס שכזה, יתקיים אי"ה ביום שני הקרוב, במתחם אקספו (גני התערוכה) בתל אביב - אולמי רוקח, שער 9 במתחם, בשעה 7:30 בערב. את המעמד יכבדו רבנים, משפיעים ואישי ציבור, אשר ישתפו את הקהל ברשמים מחודש החגים אצל הרבי שליט"א מלך המשיח ב-770 בניו יורק, לצד הערכות מקיפה לפעילות שנת הקהל.
האירוע ישלב גם מופע שמחה עם הזמרים יוני שלמה, ברק גרוסברג וישראליק בש, לצד קטעי וידאו מיוחדים. על כל אחד ואחת, להשתדל שלא רק להגיע לאירוע, אלא להביא כמה שיותר יהודים להתכנסות חשובה זו, שוודאי תפעל את התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.

ראש הממשלה הבא: משיח צדקנו!

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...