• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

מעכשיו, יהיה רק טוב לעם ישראל

אחרי תקופה בה מיליארדי שקלים מכספי האזרחים הופנה למטרות לא ראויות ובראשן לטובת אויבי ישראל, מגיעה תקופה טובה, בה יתגלה הטוב בגלוי, כאשר כולנו זוכים לעשירות בגאולה האמיתית והשלמה
מעכשיו, יהיה רק טוב לעם ישראל
תפילין ביום ההולדת בהודו. שר הבטחון שהגיע לביקור בהודו, נפגש עם השליח הרב קופצ'יק שהניח לו תפילין
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אחד הסיפורים המופיעים בגמרא, המלמדות אותנו את ההסתכלות הנכונה על מאוראות החיים, מופיע בסוף מסכת מכות, שם מסופר על ארבעה מגדולי התנאים: רבן גמליאל, רבי אלעזר בן עזריה, רבי יהושע ורבי עקיבא שהגיעו לרומי, העיר הגדולה. היה זה זמן קצר לאחר חורבן ירושלים ובית המקדש, והפער בין המקום הקדוש, העומד בחורבנו, מול עיר הבירה של שונאי ישראל ומחריביה, העומד במלוא שאונו, היה בולט ומכאיב במיוחד.

במרחק של יותר ממאה קילומטר, שמעו הם את קולה של העיר הפעילה והשמחה. התחילו החכמים לבכות אך לעומתם, רבי עקיבא התחיל לצחוק. שאלו אותו החכמים: "מפני מה אתה משחק?" אמר להם: "ומפני מה אתם בוכים?" אמרו לו: אלו הגויים המשתחוים לפסלים ומקטירים לעבודה זרה יושבים בשקט ובבטח, ואנו בית אלוקינו שרוף באש ולא נבכה? אמר להם: "לכך אני מצחק, ומה לעוברי רצונו כך, לעושי רצונו על אחת כמה וכמה"...

לסיפור זה ישנו חלק נוסף, מפורסם לא פחות, המספר על הגעתם לבית המקדש, ובראותם שועל יוצא ממקום קודש הקדשים החרב, התחילו בוכים ואילו רבי עקיבא שוב שחק, בגלותו להם שדווקא קיום נבואת החורבן, מעידה כי גם נבואת הגאולה עתידה להתקיים בוודאות גמורה.

איפה הכסף?

אין זה סוד, כי בשנה האחרונה, ובייחוד בחודשים האחרונים, התעצמה אצל עם ישראל תחושה כי כספם מחולק, לשונאי ישראל, ללא בקרה וללא עכבה. כל חבר כנסת זוטר, המשתייף למגזר הערבי מעמיד תנאים לקבלת תקציבי עתק ונענע ללא היסוס. מיליארדי שקלים המועברים לפעילותם, חלקו אפילו ללא מנגנון בקרה מינמלי המבטיח כי ייעשה בכסף זה שימוש לטובת האזרחים. זאת בנוסף לאין ספור סעיפי תקציב המעצימים פעילות הסותרת לתורה ישראל ולבניננו של העם היהודי, המועברים לעידוד התנהגות בלתי הולמת, על ידי ארגונים שונים המקעקעים את ניצחיותו של העם מזה אלפי שנה. 

והיהודי הפשוט רואה זאת ועיניו כלות. הלא ברור שאם היו מועברים תקציבים אלו, על מנת לחזק את לימוד היהודות ורוח התורה בקרב העם, היתה קמה קול זעקה, תוך שבית המשפט היה מונע זאת בכל הכח. ונשאלת השאלה, למה נועד כל הכסף בישראל אם לא למטרות אלו? והתשובה לזה היא: אם לעוברי רצונו כך, לעושי רצונו על אחד כמה וכמה! בקרוב ממש, נווכח לראות אחרי תקדימים מסוכנים אלו, כי למעשה הוכשרה בכך, העברת הכספים לייעדם המושלם - חיזוק דרך התורה והעצמת החינוך היהודי כאן בישראל.

אחרי שריפה - מתעשרים

מקובלת האמרה בתורת רבותינו נשיאינו: "אחרי שריפה - מתעשרים", כשהמקור לכך הוא בדברי הקבלה, כי לאחר השפעה מצד הדין, מגיעה השפעה גדולה יותר מצד החסד. תקופה זו, הנראית כפגיעה בכל הקדוש הויקר, היתה הכנה לקראת ההשפעה הגדולה ביותר מצד הטוב הנראה והגלוי, כאשר הקב"ה ישפיע שפע שלא נראה כדוגמתו לטובת עם ישראל, הזוכים למלוא העשירות בגלוי, עשירות בגשמיות ועשירות לא פחות חשובה מכך ברוחניות - בהתגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בגאולה האמיתית והשלימה, ותיכף ומיד ממש.

להביא את הערֵבים למתן תורה

הסימן של הפרשה וסימני המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...