• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א אייר התשפ"ד (19.05.2024) פרשת אמור

לעשות דיל עם הקב"ה

כמה תרצו להרוויח בשנה הקרובה? יש דרך פשוטה לדעת את זה מראש. לא מאמינים? מדובר על שיטה בדוקה ומעשית המבטיחה הצלחה אלוקית בכל עניני הכספים שלכם
לעשות דיל עם הקב"ה
להתחייב מראש על סכום לצדקה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

צדקה היא מצווה חשובה, שעליה מרבים חז"ל לומר שהיא פותחת צינורות שפע, מביאה שלום בעולם, הופכת אותנו לאנשים טובים יותר ואפילו מזרזת את הגאולה, כדברי הרבי שליט"א מלך המשיח מליובאוויטש. מי שמעשר - מתעשר, כך אמרו חז"ל.

אך האם ידעתם שאפשר לעשות אפילו עסקים עם מצוות הצדקה?

ויותר מזה, האם ידעתם כי באמצעות הגדלת המעשרות באופן מוצהר ומכוון אנו יוצרים לעצמנו צינורות שפע חדשים שמעולם לא היו לנו, וכי מדובר במתכון בדוק ומנוסה עליו חותם הרבי שליט"א מלך המשיח? אם לא ידעתם את כל זה, כדאי לכם להתרכז.

פלעדז'ס. זו המילה. פלדג' - באנגלית - כתב התחייבות.

מדי שנה, כשכל מעשינו ועבודתינו בספר נכתבים ונחתמים ואנו מקדמים את פני השנה החדשה בציפיה ובחשש, בתקווה המהולה בפחד מה תביא בכנפיה, יש לנו אפשרות, כך אומר הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחה מיוחדת מאוד, ליצור לעצמנו צינורות שפע חדשים.

אם עד היום הפרשנו צדקה או מעשרות מכספי הרווח שלנו, משכורות או קצבאות לפי מידה מסוימת, הרי שהדיל עם הקב"ה בנוי כך: אנו מצהירים כי נגדיל את כספי המעשרות לאורך השנה, ובהתאם הקב"ה יגדיל את מקורות ההכנסה שלנו.

החשבון מאוד פשוט, אם עד היום הפרשנו 500 ש"ח לצדקה, בהתאם להכנסה, אז ממש בערב השנה החדשה, ועוד קודם לה, נכין כתב התחייבות שאומר שהחל מחודש תשרי אנו מפרישים 1,000 ש"ח לצדקה מדי חודש, ובזאת אנו סומכים על הקב"ה שיגדיל את ההכנסה שלנו בהתאם.

בעצם, אנו הופכים את הפרדיגמה: במקום לחכות ולראות כמה כסף נקבל, וממנו להפריש צדקה - נחליט מראש כמה צדקה אנו מפרישים, נגדיל את הסכום, וניתן לקב"ה למצוא את הדרכים היצירתיות שלו, להרחיב ולהגדיל לנו את מקורות השפע על מנת שנוכל לעמוד בהתחייבות. וכלשון הרבי שליט"א מלך המשיח: 

"כאשר יהודי, כאן למטה, מקבל על עצמו החלטה טובה לתת צדקה בסכום גדול, הרי גם אם בשעת מעשה אינו רואה את האפשרות איך הוא יוכל ליישם את זה בפועל, אך למעלה, נפסקת עבורו מיד, פרנסה בהרחבה, במדה כזו שהוא אכן יוכל בפועל ממש למלא את החלטתו הטובה".

נשמע הזוי? שמעו סיפור. בשנה הראשונה שניסינו את הטיפ החדשני הזה שהרבי שליט"א מלך המשיח נותן בשיחה לשבת פרשת ניצבים וילך, בחודש אלול תשמ"ג, החלטנו להפריש 1,000 ש"ח לצדקה בכל חודש, סכום עתק עבורנו, ובכלל, לאור המינוס הקבוע מדובר במעשה לא הגיוני בכלל. אבל הרבי שליט"א מלך המשיח אמר, ואם הוא אמר אז הוא יודע. אני כמובן הבעתי חששות, אבל החסיד שלצידי לא היסס וכתב צ'ק לכל חודש עם הסכום המדובר.

מתישהו, באמצע השנה, ישבנו באיזו שיפודיה לחגוג מאורע כלשהו ובמהלכו הוא שלף אגבית מעטפה ואמר, קחי תפתחי. אני מסתכלת, מכתב מביטוח לאומי. נו, בטח עוד פעם חוב או דרישת תשלום. פותחת ונדהמת: ביטוח לאומי מודיע לי כי לאחר בדיקה נמצאתי זכאית להחזר של… לא פחות ולא יותר מאשר 13,000 שקלים. חדשים. מה? איך זה הגיוני?

עובדה, הוא קובע בחיוך מדושן עונג. כתוב שחור על גבי מכתב. אבל איך זה, אני משתוממת, מה פתאום קפץ להם להחזיר לי סכום כל-כך גדול?

זוכרת את הפלעדז'ס, הוא שאל, את כתב ההתחייבות לתת אלף שקל בחודש צדקה? הנה, הקב"ה לא נשאר בעל חוב. קיבלנו הכל עד השקל האחרון. אבל.. אבל.. מילמלתי בתדהמה, ובסוף הצלחתי לחבר כמה פרטים בראש, אם כך - היינו אמורים לקבל 12 אלף שקל, לא? ומה עם שנה מעוברת? הוא השיב בחיוך של ניצחון, אני מזכיר לך שבלוח השנה העברי יש אדר א' ואדר ב'!

זה היה הרגע של הלסת שלי להישמט סופית ארצה. זה עובד. באמת עובד. והתחלתי לפרסם בדף הפייסבוק שלי וברשתות החברתיות את דבר הפלא, הטיפ שהרבי שליט"א מלך המשיח גילה לנו בבחינת 'תורה חדשה מאיתי תצא' איך עושים ביזנס עם הקב"ה.

אנשים היו סקפטיים בתחילה, אך עד מהרה החלו לזרום אלי סיפורים לא יאמנו על מקורות הכנסה חדשים שנפתחו, משרות שנתקבלו, מענקים וכספים ממקורות לא צפויים שנחתו בחשבונות בנק כך פתאום, תפקידים שרצו שנים לקבל ופתאום קרו, ועוד המון דרכים יצירתיות שבהן ה' החזיר ואף הגדיל את מקורות הפרנסה כדי שנוכל להמשיך ולתת צדקה בריווח.

אז אם אתם קוראים את השורות האלה עכשיו, אל תפספסו את הטיפ הזה. שבו עם עט ונייר (דווקא! ולא קובץ דיגיטלי) או פנקס צ'קים. תחלמו רגע, איזה סכום הייתם רוצים לתת לצדקה? תגזימו קצת, עד שאתם שומעים "איי" קטן מבפנים ושם תעצרו. 

תצהירו על ידי כתיבה (וזה חשוב) שזה הסכום אותו אתם מפרישים לצדקה כל חודש באמונה שלימה שה' ימלא את חלקו בעסקה ויאפשר לכם לתת אותו בריווח ובשפע, וחכו לניסים. אל תשכחו לספר לי. וכמו שאומר הרבי שליט"א מלך המשיח: ואדרבא, ינסו ויווכחו. נסו ותיווכחו.

לא לפחד לכאוב

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...