• ב"ה ימות המשיח!
  • ג' אייר התשפ"ד (11.05.2024) פרשת קדושים

כיבוש הרצועה - הכרח קריטי! • הרב זמרוני ציק

מבלי להכנס כעת לנושא, כאשר דוחות המודיעין מאשרים כי קיימת התחמשות מואצת והכנות צבאיות במגמת תקיפה על ידי המצרים והסורים, הרי שלכל הדיעות, דברים אלו של הרבי שליט"א מלך המשיח, מתממשים לנגד עינינו במציאות היום-יומית, בנושא הפלסטיני • מאמר מרתק מהרב זמרוני ציק על ימנו אנו. לקריאה.
כיבוש הרצועה - הכרח קריטי! • הרב זמרוני ציק
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בעיצומה של מלחמת יום הכיפורים, פנה הרבי שליט"א מלך המשיח למפקדי חזית הדרום והצפון והאיץ בהם לא להסתפק בהדיפת האויב, אלא להתקדם ולכבוש את קהיר ודמשק. כיבוש זה, אמר, אפילו לזמן קצר, יערער לחלוטין את יכולתם הצבאית ויסיר את האיום הבטחוני מישראל, לשנים רבות. והוסיף והדגיש, כי באם הדבר לא ייעשה - מתירוצים שונים ומשונים - הרי שבסופו של דבר יהיה "כופין אותו עד שיאמר רוצה אני", הם עצמם המצרים והסורים יכפו עלינו לעשות זאת.

מבלי להכנס כעת לנושא, כאשר דוחות המודיעין מאשרים כי קיימת התחמשות מואצת והכנות צבאיות במגמת תקיפה על ידי המצרים והסורים, הרי שלכל הדיעות, דברים אלו של הרבי שליט"א מלך המשיח, מתממשים לנגד עינינו במציאות היום-יומית, בנושא הפלסטיני.

שעה אחת קודם

ירי הקסאמים שהתחדש לאחרונה על ישראל, אינו מקרי ומקומי, אלא יזום ומתוכנן היטב. ירי זה הינו תוצאה ידועה מראש מאותה "רגיעה" שניתנה לפלסטינים ע"י חבורת השלטון בישראל, מתוך ידיעה ברורה כי היא תנוצל להתחמשות ולהתארגנות מחודשת, ולאיש בממשלה לא היה ספק בכך.
נסיונה של חבורת השלטון להרוויח זמן. להגיב מבלי להגיב, לא יועיל לה להסיר ממנה את אחריותה לקריסה הבטחונית. בסופו של דבר, ניאלץ כדברי הרבי שליט"א מלך המשיח "לבטל את האוטונומיה", ניאלץ לכבוש את הרצועה מחדש ובאופן מוחלט. ההכרח לשעה אחת קודם, הינו קריטי.
מול הססנותה והצהרותיה הנבובות של חבורת השלטון בישראל, מתכנסים בימים אלה מאות משלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח, לכינוס השלוחים העולמי, ב"770" בניו יורק. כינוס שכל כולו מיוסד על הצהרתו הברורה של הרבי שליט"א מלך המשיח, אודות השליחות המיוחדת של דורנו, המוטלת על כל אחד ואחת מאנשי הדור, אנשים נשים וטף - "קבלת פני משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלימה".

ובלשון קודשו: "צריך להזכיר, בראש ובראשונה, את היסוד, ולבטא את התפקיד של השלוחים בדורנו זה בכלל, ובפרט החידוש שנתוסף במיוחד בזמן האחרון בעבודת השליחות - לקבל פני משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלימה...שליחות מיוחדת, שהיא חודרת את כל עניני השליחות והיא נעשית ה"שער" שעל ידו עולים כל עניני השליחות..".

בחוד החנית

יחודה של שליחות זו בשנת הקהל, היא הדגשת מרכזיותו של המלך סביבו נאספים כל העם לשמוע את דבר ה'. ממנו דווקא, משום "שהמלך שליח הוא להשמיע את דבר הא-ל". ובנידון דידן, להדגיש ללא הרף, את מרכזיותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בעבודת השליחות, אשר הוא ורק הוא, בכחו וביכולתו לאחד ולהקהיל את כל עם ישראל, ולהביא בפועל את הגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש.


(מתוך שיחת הגאולה 723 כ"ג מרחשוון תשס"ט, שנת הקהל)

אין ערך להתחייבותם

לא לעצור במלחמה מול לבנון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...