• ב"ה ימות המשיח!
  • ט' ניסן התשפ"ד (17.04.2024) פרשת מצורע

שלשת השלמויות של מלך המשיח

מאבקיו של הרבי שליט"א מלך המשיח, לאורך כל השנים, לשמירה מוחלטת של שלמות התורה, שלמות העם ושלמות הארץ, צריכים לבעור אצל כל אחד. עלינו לעשות הכל כדי לעמוד בתוקף לתקן כל פרצה בהם
שלשת השלמויות של מלך המשיח
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

"הגזירה האיומה", כך מכונה בפי קודשו של נביא הדור, הרבי שליט"א מלך המשיח, החוק האומלל, "חוק מיהו יהודי" שיצר את הפרצה הנוראה המאפשרת הכנסת כאלו שאינם יהודים הלכתית, לארץ ישראל, תחת ההגדרות המעורפלות כמו "חוק הנכד", והביאה למכת התבוללות נוראית, כאן בתוככי הישוב היהודי.
מאז ומעולם היתה ההגדרה ההלכתית, היא ורק היא הקובעת את יהדותו של אדם. מי שנולד לאם יהודיה או שעשה גיור כהלכה, זכה להסתופף תחת כנפי השכינה. כל מי שלא משתייך לאחת משתי האפשרויות, לא נחשב ליהודי, ותפקידו עלי אדמות הוא לקיים את שבע המצוות בהם מחוייבים אומות העולם.
חשוב להזכיר כי אחד הטריגרים לפריצת מלחמת החשמונאים ביוונים, היתה התערבותם החיצונית בתחומי שמירת ההלכה. הנסיון לכפות על העם אורח חיים המנוגד לדרך התורה, הוא שהוביל למרד ולנס המופלא אותו אנו חוגגים בימים אלו.

האכזבה הגדולה

במהלך מערכת הבחירות האחרונות, נדמה היה שמשהו בתחום חיזוק עניני שמירת העם מתחיל לזוז, כלל המפלגות הדתיות והחרדיות, הודיעו בפומבי כי הפעם הן תדרושנה בצורה הברורה ביותר, את תיקון החוק.
הפרסומים השונים בכלי התקשורת, שחשפו כיצד מגיעים בכל שנה לישראל, מאות אלפי זכאי חוק השבות, כאלו שאינם מגדירים את עצמם יהודיים, כשחלקם הגדול נטמעים כיהודים בסביבתם, פירסומים אלו ואחרים אף חיזקו את הדרישה הפשוטה, לקבע באופן מוסדר את ההגדרה ליהדותו של כל מי שמבקש להשתמש בחוק זה ולנצלו בצורה בלתי ראויה.
אלא, שבנתיים המשא ומתן להקמת הממשלה נמשך עוד ועוד, ובכל יום מתפרסמות ידיעות החושפות את הנעשה בחדרי הדיונים.
כך התברר השבוע, כי המפלגות הדתיות והחרדיות, אלו שהצהירו וחתמו כי יפעלו לתיקון החוק, כרצונו של הרבי שליט"א מלך המשיח, ויתרו על דרישתן בנושא זה.
טבעו של משא ומתן, הוא הצבת דרישות שונות, חלקן בסופו של דבר מוסכמות על כל הצדדים וחלקן לא. כך אנו עדים השבוע לבליץ של חוקים שונים, שנועדו כדי לאפשר קיום חלקים שונים מתוך ההסכמים, כאלו שיסללו את הדרך הבטוחה למינויים של שרי הממשלה המסתמנת. לתיקים הם דאגו, למשרות לכל אחד גם כן, אפילו את התקציבים הם לא שכחו, אך בנושא החשוב והבוער, שבכל יום מפיל חללים, דווקא עליו ויתרו.

אין על גביו אלא ה'

אחד מסימני מלך המשיח, אותם מונה הרמב"ם בספר היד החזקה, הוא מלחמותיו לחיזוק היהדות בקרב עם ישראל. לאורך השנים, נלחם הרבי שליט"א מלך המשיח, לשמירה על שלשת השלמויות, שלמות התורה, שלמות העם ושלמות הארץ. אם היה מי שחשב שהפתרון נמצא בידי ממשלת ימין-דתיים-חרדים, הרי ששוב נוכחנו לראות כי אין שום פתרון אחר, מלבד התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח.
רק מי שעליו נאמר ש"אין על גביו אלא ה' אלוקיו בלבד" הוא שיביא את הפתרון המיוחל לכל הבעיות העומדות על הפרק, בהתגלותו תיכף ומיד ממ"ש.

הגילוי שקדם לגאולה האמיתית והשלימה

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...