• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

נס הגאולה בכח מרדכי היהודי

המראות שהגיעו מדרום הר חברון, מגלות מחזה שאילולי סיכן את חיינו, יכל להפוך למחזה קומי. כשם שראינו בהתממשות אזהרותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח כך נראה התממשות נבואתו הנה זה משיח בא
נס הגאולה בכח מרדכי היהודי
המסר המרגיע באוקראינה מול החששות ממלחמה עם רוסיה היל"ת, הוצבו שלטים עם המסר "חשוב טוב יהיה טוב"
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

למרות שאנו בעיצומו של חודש אדר, בו מרבים בשמחה, הסיפור הבא, אינו בדיחה, ואפילו לא קטע מתוך הצגה דמיונית. הוא אכן קרה והתרחש במהלך השבת האחרונה.

בדרום הר חברון, בסמוך למעבר מיתר, קיימת פרצה ב"גדר ההפרדה" דרכה מסתננים ערבים שב"חים מזה תקופה ארוכה.

למי שלא מכיר, גדר ההפרדה, הוקמה בתקציב של מיליארדים, על מנת לשמש כחיץ בין ישובי יהודה ושמרון לישובים שבתוך 'הקו הירוק'. מבלי להכנס לנכונות הרעיון, הרי שבממשלה הבטיחו בבניתה כי היא נועדה לעצור את כניסת המחבלים לתוככי הערים. אלא שמתברר כי הגדר מלאה חורים, פרצות ידועות דרכם עוברים מידי יום, באין מפריע מאות ערבים לתוככי ישראל, כל זאת תוך ידיעת הצבא שלא נוקפת אצבע כדי לעצור את התופעה. 

בדיחה עצובה

אך, כל זה מתגמד לעומת הסיפור שאירע בשבת קודש. מספר בדואים, שלהם נסיון רב בסחיטת 'דמי חסות' (פרוטקשן). מזה מספר שנים שעסקים אלו הפכו למקור הכנסה נכבד, כאשר מאות אלפים חיים תחת איום הסחיטה ורבים משלמים טבין ותקילין מידי חודש בחודשו - מול אזלת יד המשטרה שאינה עושה מאומה כדי להגן על התושבים. במקרים מסויימים אפילו יעצה המשטרה שמוטב לשלם לאותם פושעים...

ביום שבת זה הפתיעו כמה בדואים עם יוזמה עסקית חדשה - הם החליטו לנצל את אותה פרצה מדוברת, וביקשו לגבות 'דמי מעבר' של עשרה שקלים מכל ערבי שביקש להסתנן דרכה.

הערבים לא אהבו במיוחד את היוזמה ובין הבדואים לערבים התפתחה תגרה אלימה שכללה בין היתר גם ידויי אבנים ומספר פצועים. אם מישהו תהה כיצד הסתיימה הסאגה, כאן מגיע הסוף המפתיע בדיווח המלווה בתיעודי וידאו שפורסמו ברשת: כוחות הצבא הגיעו למקום וסייעו לערבים להסתנן בבטחה לשטחי ישראל!

כן כן, לקרוא ולא להאמין. לא מדובר במתיחה פורימית בסגנון של "ונהפוך הוא" אלא במציאות עגומה ביותר, אותה מובילה הממשלה הנוכחית, זו שבסופו של דבר מערבת את החיילים כדי להגן על המסתננים הבלתי חוקיים שלא יאלצו לשלם. סיפור עגום שמכל צד שהוא ממחיש את המצב בשטח.

מתוך שמחה

דווקא חודש אדר, הוא שמעניק את הביטחון שבסופו של דבר, כל עצות אויבינו לא יצלחו. בכוחו של מרדכי היהודי לזעוק מרה כנגד הגזירות ולהביא גאולה לכולם, וכמו אז גם היום, הרבי שליט"א מלך המשיח, שחשף את תוכניותם של הממשלות למסירת חלקי ארץ ישראל לידי המרצחים ודרכם להשפלת קרן ישראל, הוא המנבא באופן ברור כי אנו זוכים תיכף ומיד לגאולה האמיתית והשלימה.

לאורך כל השנים נוכח עם ישראל לראות בהתאמתות כל אזהרותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח ולאידך את התממשות נבואותיו בהם בישר את הנצחונות במלחמת ששת הימים ומלחמת המפרץ כמו עליית יהודי ברית המועצות בהמוניהם כשאיש לא חלם שכך יהיה. אין ספור יהודים מציינים בהתרגשות את התממשות ברכותיו באמצעות האגרות קודש וזוקפים לזכות ברכתו את הצלתם והצלחתם, כך נזכה לראות שבגשמות נבואתו: "הנה זה משיח בא", תיכף ומיד ממש ומתוך שמחה וטוב לבב.

פורים קטן, שמחה גדולה

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...