• ב"ה ימות המשיח!
  • ז' אייר התשפ"ד (15.05.2024) פרשת קדושים

צעדת הילדים מול אויב ומתנקם

נביא דורנו שהזהיר מראש מפני פעולות הרפיסות מול אויבינו, הודיע כי רק עמידה איתנה היא שתוביל להחזרת הבטחון והגנה לכל יהודי. הילדים שיצעדו השבוע בתהלוכות הם התשובה למראות האחרונים
צעדת הילדים מול אויב ומתנקם
יחד כל ילדי ישראל - לקבלת פני משיח צדקנו. ביום ל"ג בעומר, ישתתפו המוני ילדים ברחבי העולם בתהלוכות ל"ג בעומר. בתמונה: מול 770
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

פעם עוד היה אפשר לחשוב שהם תמימים או סתם טועים, אבל אירועי הטרור האחרונים בירושלים, יפו ועוד, העצימו באחת את הניגוד המשווע והאפליה בין פעולות להם מחליטים להגיב בעוצמה, לעומת כאלו המתקבלים בעצימת עיניים, חוסר תגובה והסכמה שבשתיקה. 

מול עשרות אלפי צופים, עולים המראות המזכירים לכולם את שנאתם העזה של שונאינו כלפי כל מראה וסממן יהודי. לילה אחד מוארת ירושלים בזיקוקים המבקשים לקבע אוירה חגיגית ולמחרת מגיעות מראות אלו המזעזעות כל נפש, ומגלות את אזלת ידה של המשטרה מול פורעים אלו. גם כאשר מובל אחד מהם אל בית המשפט, הרי הוא עושה צחוק מהשופטים הממהרים לשחררו. פשוט בזיון!

מאז ועד היום

בחודש זה יציינו חמישים וארבע שנים לשיחרור המקומות הקדושים והעיר העתיקה בירושלים. הטעות הגדולה שעשו אז בויתור מיידי על השליטה במקומות אלו, בעצירת בריחת המשפחות הערביות מבתיהם אותם פינו ברצון, נמשכת עד היום כאשר מלכתחילה הנחת היסוד היא שהם האדונים ובעלי המקום.

זעקותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח, אז ובשנים שלאחר מכן, מהדהדות עד היום, כאשר אזהרותיו הברורות, כי פעולות הממשלה בכיוון כניעה וויתורים לערבים, יגרמו להתגברות חוצפתם ולעליית מקרי הטרור.

מאז ועד היום, לא השכילו מקבלי ההחלטות לעצור את ההידרדרות, ובמקום להכריז את הדבר ההגיוני ביותר ולענות למבצעי הטרור בשפתם הם, באופן שיבהיר מה יקרה לכל מי שיבצע מעשי אנטישמיות כנגד יהודים, מאפשרים לסרטוני הצחוק והפגיעה להעצים את המחבלים בעיני חבריהם, תוך שאלו יודעים כי כל רע לא יאונה להם.

ולא שעד עתה היה שקט, לצערינו קולם של בני ישובי יהודה ושומרון המדווחים על ידויי אבנים ונסיונות רצח, לא מושמע, ונעשה נסיון גורף להשתיק את הטרור המתחולל באין מפריע. כאשר לכולם ברור מה יקרה ליהודי שיעיז להגן על עצמו מול פורעים אלו.

כעת, משהגיעו מעשים נוראים אלו, לתוככי יפו, סמוך ונראה לתל אביב, אולי יתחילו לראות סוף סוף איזשהו שינוי בקרב מעצבי המדיניות.

התשובה של הילדים

מול אלו המנסים לגמד את קומתם של ישראל, ולהשפיל את היהודים, ייצאו השבוע, ביום ל"ג בעומר, יום שמחתו של רבי שמעון בר יוחאי, מיליוני ילדים יהודים לצעוד ברחובות הערים בעולם, תוך שהם יניפו את השלטים ויכריזו פסוקים וסיסמאות עידוד לשמירת תורה ומצוות.

תהלוכות אלו, המתקיימות כבר למעלה מארבעים שנה, יש בכוחם לחולל את המהפיכה הגדולה מול אויבינו, וכפי שכבר אמר דוד נעים זמירות ישראל: "מפי עוללים ויונקים יסדת עוז . . להשבית אויב ומתנקם". מול אלו המבקשים למחוק את סממני יהדות ולצמצם את הנוכחות היהודית כאן בארץ ישראל ובכל מקום, יצעדו הזאטוטים, דור העתיד הממשיך את מורשת האבות, ויקראו לכולם, לעמוד הכן לקבל את פני הרבי שליט"א מלך המשיח, להוסיף עוד מצוות ומעשים טובים ולזרז את הגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.

צריך ללמוד כדי להאמין

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...