• ב"ה ימות המשיח!
  • ה' אייר התשפ"ד (13.05.2024) פרשת קדושים

כיצד אפשר לישון ברוגע?

לפני שבועות מספר, נקש הרב גרומך על עוד דלת בבית דגן. היתה זו משפחה צעירה ששמחה לשמוע על הגאולה הקרובה. האבא קיבל על עצמו להתחיל להניח תפילין. הרב גרומך הציע להם לרכוש אות בספר התורה עבור חיילי צה"ל שהם מכירים. זוהי סגולה נפלאה לשמירה והגנה לכל יהודי ולכל החיילים
כיצד אפשר לישון ברוגע?
הרב שמואל גרומך
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ביישוב בית דגן שבמרכז הארץ, מתגורר הרב שמואל גרומך, שם הוא משמש כשליחו של הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח להאיר את העיר. הרב גרומך כבר פתח לבבות רבים ליהדות וקדושה בזכות דמותו הלבבית והשמחה.

לפני כעשרים שנה, התבונן הרב גרומך שעליו להסביר ליהודים שעליהם להתכונן לביאת המשיח. וממחשבה למעשה - הרב גרומך קבע לעצמו מאז מנהג טוב, לצאת בכל שבוע ושבוע לערב של ביקורי בית בעיר, לפגוש את התושבים פנים אל פנים, ולספר להם ישירות את בשורת הגאולה.

כששואלים אותו מעבר לדלת מה רצונו, הוא משיב: "באנו לבשר לכם בשורה משמחת!"... וכך, בדרך כלל נפתחת הדלת והוא מוזמן פנימה. בני המשפחה שומעים על היותנו דור אחרון לגלות והדור הראשון לגאולה, על הטוב הנפלא, השלום, הרוגע והאהבה שתהיה בין כולנו בביאת המשיח. אנשים מכל גווני הקשת מתעוררים ולוקחים על עצמם הוספה בתורה ובמצוות לכבוד בואו של מלך המשיח.

לפני שבועות מספר, נקש הרב גרומך על עוד דלת בבית דגן. היתה זו משפחה צעירה ששמחה לשמוע על הגאולה הקרובה. האבא קיבל על עצמו להתחיל להניח תפילין. הרב גרומך הציע להם לרכוש אות בספר התורה עבור חיילי צה"ל שהם מכירים. זוהי סגולה נפלאה לשמירה והגנה לכל יהודי ולכל החיילים. האשה נזכרה בבן-דודה שמשרת כעת כחייל לוחם בעזה. על המקום היא התקשרה לאימו, לברר בצורה מדוייקת את השם ושם האם.

האמא, כשומעה על החב"דניק שמבקר כעת בביתם של קרובי משפחתה, זעקה מיד בטלפון: "מי זה אצלך? זה הרב שמואל? איזה יופי שאת מתקשרת אלי כעת! כמה חשבתי עליו ורציתי לדבר איתו בשבועות האחרונים"....

עבור הרב גרומך זה היה מפתיע ומרגש. מדוע כל כך חושבת עליו הגברת כבר שבועות שלמים?... אך הגברת לא השאירה אותו תוהה והחלה מיד לספר:

"עד לפני עשר שנים היינו גרים בבית דגן. לפני שנים נולד לנו בני - זה שנמצא כעת כחייל בתוך עזה. כשהיה בני תינוק, התגלתה אצלו לפתע בעיה רפואית חמורה ומסוכנת, 'רשרושים בלב' שמה.

"בני התינוק היה בסכנת חיים, והרופאים לא היה בכוחם לרפא אותו מהמחלה. היינו אובדי עצות.

"עד שיום אחד שמענו על הפלא הגדול שנקרא "אגרות הקודש" – האפשרות לכתוב גם כיום לרבי שליט"א מלך המשיח ולקבל את תשובתו האלוקית בדיוק מה צריך לעשות. אתה הגעת אלינו הביתה וכתבנו יחד.

"התשובה שהתקבלה באמצעות האגרות קודש היתה לבדוק את המזוזות. בדקנו את המזוזות, כולן היו כשרות, אלא שמזוזה אחת – המזוזה בחדרו של התינוק – היתה מונחת הפוך. תיקנו את הבעיה והמחלה של התינוק חלפה כלא הייתה!

"מאז בננו גדל. כעת הוא נמצא בצבא, מגן על עם ישראל. ימים שלמים אני מתהפכת במיטתי ולא יכולה לישון. מה יהיה אם יקרה לו משהו בעזה חס ושלום?...

"אבל דבר אחד מרגיע אותי כל הזמן: הילד הזה חי מברכה של הרבי שליט"א מלך המשיח. ואם הרבי שליט"א מלך המשיח שמר עליו עד היום, אז אני יכולה להיות בטוחה ורגועה שגם עכשיו הוא שומר עליו. וזה מה שנותן לי את הכח להחזיק מעמד"... סיימה בהתרגשות את דבריה, כשהיא כמובן מוסרת את שמו המלא על מנת שירכשו לזכותו אות בספר התורה, לשמירה והגנה, כהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח. 

רופא מזומן משמים

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...