• ב"ה ימות המשיח!
  • כ' ניסן התשפ"ד (28.04.2024) פרשת מצורע

בכל צעד בחיים

היתה לי אז שאלה משפחתית אישית ונוקבת, מסוג השאלות שמדירות שינה מהעיניים. פתחתי את הספר ולא הבנתי מילה… החברה לא הרפתה והפצירה, "תקראי שוב". איך כותבים לרבי שליט"א מלך המשיח ומה האיר את חייה של השרה גלית דיסטל אטבריאן
בכל צעד בחיים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

תופעת הכתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח, חוצה מגזרים ועדות, ואפילו בקרב אומות העולם, ישנם רבים שכבר יודעים שאין לעשות צעד, ללא ברכתו ועצתו, באמצעות האגרות קודש.

במוקדי חב"ד, מתקבל כל אדם בחיוך, ומוזמן לעשות זאת בכל התלבטות או שאלה. ראשית יש ליטול את הידיים, את בקשת הברכה כותבים על דף חלק, בתוך המכתב הנפתח בפניה 'לכבוד הרבי שליט"א מלך המשיח', מציינים כמובן את השם המלא ואת שם האם, ומוסיפים גם החלטה טובה לביצוע כ'כלי לברכה' - החלטה שתמשיך את הברכה, ולאחר נתינת כמה מטבעות בקופה או אמירת פרק תהלים, מכניסים את המכתב באקראי לתוך אחד מכרכי האגרות קודש, תוך הכרזת "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד", וקוראים את התשובה שנפתחה. ניתן כמובן להעזר בנציג חב"ד לשם הבנת התשובה (אם בפיענוח ראשי תיבות, תרגום מאידיש או הבנת הענין הנכתב).

יצויין כי אותה פעולה נעשית גם באמצעות האתר igrot.com שם ישנה אפשרות לכתוב וירוטאלית ולקבל תשובה במקום מתוך כרכי הספרים. לאתר גם צוות רבנים המשיבים על שאלות הגולשים.

במהלך יום ההצדעה שנערך לאחרונה באולמות הכנסת, השתתפה בין השרים וחברי הכנסת גם השרה גלית דיסטל אטבריאן ששיתפה בסיפורה האישי, כיצד גילתה את האור הגדול - הקשר לרבי שליט"א מלך המשיח, שהוא זה שהשפיע עליה ללכת בדרך האמונה.

"בצעירותי התגוררתי ביוון, והייתי מגיעה לפרקים לביקורים בארץ. באחד הביקורים, חברת ילדות שחזרה בתשובה ובנתה בית חב"די לחלוטין אמרה לי: "את מוזמנת אליי הביתה, יש לי הפתעה עבורך". נעניתי להזמנה בשמחה והגעתי אליה הביתה, והתחלתי לחפש את ההפתעה. היא לקחה אותי לספריה שעמדה במרכז הסלון ואמרה: "תסתכלי טוב על עמודת הספרים, שלחי את היד וב"אקראיות" תשלפי ספר - הספר הזה, הוא הספר שלך" היתה זו ספריית אגרות קודש. כך התברר לי מאוחר יותר.

עשיתי כמצוותה, שלפתי מהספרייה כרך י"ד מספרי האגרות קודש. אחר כך אמרה לי "פני ליטול ידיים, שלשלי כמה מטבעות בקופת הצדקה, תכתבי את השאלה – פתחי את הספר, ותווכחי כמה הוא מדבר אלייך".

היתה לי אז שאלה משפחתית אישית ונוקבת, מסוג השאלות שמדירות שינה מהעיניים. פתחתי את הספר ולא הבנתי מילה… החברה לא הרפתה והפצירה, "תקראי שוב". ואז התרחש הפלא. כמו תמונה תלת מימדית שבהתחלה אתה לא רואה ולפתע אתה רואה את זה ממש ברור.

"בגיל 17-18 אבדתי את האמונה בהקב"ה. חייתי למעלה מעשור בלי שום אמונה בו", כך סיפרה גלית, והמשיכה שבאותו רגע היא חשה שהרבי שליט"א מלך המשיח בא אליה ואמר לה: 'הקדוש-ברוך-הוא נמצא כאן'.

היא הוסיפה ואמרה כי האירוע שינה את חייה וציינה את הקשר לרבי שליט"א מלך המשיח. "אני שרה ופוליטיקאית והכל טוב ויפה, אבל האמת שהוא זה שהחדיר בי את האמונה הכל כך סוערת שיש בורא לעולם, מי שהחזיר אותי ופשוט השליך אותי בחזרה לחיק היהדות. אולי זה ישמע מוזר, אבל מאז ועד היום, אנחנו בקשר אחיד.

אני לא אגלה לכם כמה פעמים עד היום אני פותחת את אותו כרך י"ד. לפעמים אני מקבלת הערה כמו "צריכים לפעול בדרכי נועם".. פעמים שהוא דוחק בי שאני לא עושה מספיק. בכל פעם שאני מדברת על הזכות שלנו על החובה של לימוד התורה לחיזוק הארץ, הוא זה שעומד מאחוריי".

על כל צעד ושעל

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...