• ב"ה ימות המשיח!
  • כ' ניסן התשפ"ד (28.04.2024) פרשת מצורע

על כל צעד ושעל

הרב יוסי קליימן, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בישוב נעלה שבמערב בנימין, מספר על המופת הגלוי שאירע לו בעת שהובהל לבית הרפואה בעקבות הכאבים שחש בחזה
על כל צעד ושעל
הרב יוסי קליימן
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ההתמסרות של השלוחים למשימה שקיבלו על עצמם, להכין את מקומם לקבלת פני משיח צדקנו, בשליחות הרבי שליט"א מלך המשיח, מביאה לא אחת גם דילמות אישיות.

שאלה שכזו עמדה בפני מנהל בית חב"ד בישוב נעלה, הרב יוסי קליימן, שביום רביעי ה' אייר השנה, חש שלא בטוב, כשהתסמינים מעידים כי מדובר באירוע לבבי.

טלפון למוקד הרפואי, אישש את החששות, והוא הוקפץ במהירות לבית הרפואה. רגע לפני כן, שאל את הרבי שליט"א מלך המשיח, כמו בכל צעד שהוא עושה, ואכן קיבל ברכה לנסיעה לבית הרפואה, שם הודיעו לו הרופאים כי למחרת הוא עתיד לעבור 'צינטור'.

"בנתיים העיר את תשומת ליבי, אחד הרופאים, ששמע ממני על פעילותי, כי כל הסיבוך הרפואי יתכן ונובע מלחצים ומעומס עבודה שנטלתי על עצמי, גם מאוחר יותר, כשכתבתי על הענין לרבי שליט"א מלך המשיח קיבלתי תשובה שעלי להקשיב לדברי הרופאים.

הרופאים, החלו להכין אותי לקראת הצינטור, ואילו אני ביקשתי מהם להמתין לפני שאקבל את ההחלטה. 'עלי לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח ולקבל את ברכתו' אמרתי, תוך שאני מסביר להם על כל נושא האגרות קודש.

הלחץ בתור לצינטורים היה גדול, התברר כי ביום שלישי ורביעי היו הרופאים בחופשה, ועל כן התור הוא ארוך, הרופאים לחצו לקבל תשובה מיידית, אך אני התעקשתי כי קודם עלי לקבל ברכה, ובנוסף, כפי שמורה הרבי שליט"א מלך המשיח פעמים רבות, עלי להתייעץ גם עם רופא ידיד. בין כך ובין כך, לא המתינו הרופאים להחלטתי, והתור שלי בוטל!

כשחזרתי אליהם ואמרתי שקיבלתי את ברכת הרבי שליט"א מלך המשיח (באגרות קודש כרך ד' עמוד יד) לטיפול, הם אמרו כי הם דוחים את כל הטיפול ליום ראשון מאחר ויש להם עומס. מששמעתי זאת, חשבתי לעצמי, הלא צריך אותי בישוב לשבת, על מנת שאנהל את מניני התפילות וכו'. אם לדעת הרופאים כעת הצינטור אינו דחוף, אולי עלי לחזור לישוב נעלה ליום שבת קודש?

שוב שאלתי את הרבי שליט"א מלך המשיח, והתשובה שהתקבלה הפעם בכרך י"א בעמוד קפד, לא הותירה ספק. "לפלא שאינו כותב כלל על דבר פעולותיו בקודש במקומו, ובפרט בימים זמן מ"ת ובהסמוכים להם שבת קודש..."

הבנתי מהתשובה שעלי להגיע לנעלה לשבת קודש, ובמיוחד שבפסקה הבאה בתשובה שקיבלתי, נכתב על דבר נסיעה למקום אחר.

בשלב זה שהרופאים ראו שאני נחוש בדעתי, החליטו להחתים אותי על טפסים המאשרים כי אני נוטל על עצמי את האחריות לנסיעה.

כשבאתי לחתום על הטפסים, אמרה לי האחות להמתין, כי הרופא שראה את נחישותי לחזור למקום השליחות, על מנת להיות עם בני הקהילה בשבת קודש, החליט לנסות למצוא לי בכל זאת תור פנוי.

"כך תוכל לנסוע בעזרת ה' לשבת לנעלה, אך תהיה רגוע אחרי הצינטור" אמרה.

ואכן, כפי שבירך הרבי שליט"א מלך המשיח, עוד באותו לילה עברתי בהצלחה את הטיפול, כשלאחר כמה שעות אני משתחרר לביתי, שם ביום השבת, במהלך ההתוועדות שאנו עושים אחרי התפילה, סיפרתי בבית הכנסת את סיפור המופת, המהווה עוד נדבך, בחיי השליחות, בהדרכתו ובברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח על כל צעד ושעל. 

אין מה לדאוג

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...