• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

סיפורי ניסים / שידוך בחמש דקות

היא הגיעה מחולון לבית חב"ד ברמת אביב כדי לכתוב שם לרבי שליט"א מלך המשיח ולבקש את ברכתו לשידוך. דקות אחדות לאחר מכן כבר הכל השתנה. סיפורו של השליח, הרב יהודה ליפש
שידוך בחמש דקות
הרב יהודה ליפש
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

מספר הרב יהודה ליפש, מנהל בית חב"ד בשכונת רמת-אביב ג' בתל-אביב:

לפני כשנתיים, ביום בהיר אחד, קיבלתי שיחת טלפון מאישה לא מוכרת מחולון ובפיה בקשה: היא שמעה על האפשרות לזכות בברכות וישועות מופלאות בכתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש. 

מסע חייה כבר היה גדוש בציפיות, נפילות ואכזבות, והיא הרגישה כי היא מוכרחת למצוא משהו שיתן לה יציבות וכח להמשיך במסע החיים. 'ברצוני לבקש ברכה באגרות הקודש' אמרה.

לא עבר זמן רב והיא הגיעה לבית חב"ד. הדרכתי אותה ליטול ידיים, לתת מטבע לצדקה והיא קיבלה החלטה טובה, כנהוג, במסגרתה תתחזק במספר מצוות שפחות-הקפידה עליהן. במכתבה גוללה באריכות את סיפור חייה, כיצד פעמים רבות מספור חשבה שהנה כבר מגיע בן הזוג המיועד עבורה ולבסוף שוב ושוב התאכזבה. כעת היא כבר התקרבה לגיל 40 ועדיין לא מצאה את זיווגה. היא חתמה את מכתבה בבקשה מעומק הלב מהרבי שליט"א מלך המשיח שיברכה שתזכה לבנות בית נאמן בישראל, ובקרוב ממש.

לא נתקררה דעתה עד שעצמה עיניים מול תמונתו הגדולה של הרבי שליט"א מלך המשיח שמוצבת בבית חב"ד, הקריאה בלחש את מכתבה, והביעה את התקשרותה לנשיא הדור בהכרזת 'יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד'. לאחר מכן הכניסה את מכתבה בין דפי אחד מכרכי אגרות הקודש שבחרה באקראי.

בעמודים החופפים למכתבה הופיעה תשובת הרבי שליט"א מלך המשיח שהותירה אותה בהתרגשות גדולה. היו שם ברכות מפורשות לחתונה ולהקמת בית בישראל על יסודי התורה והמצוות!

האישה יצאה מבית חב"ד במצב רוח של שמחה ובבטחון שבקרוב ממש תזכה לראות בהתממשות הברכות. 

אולם גם היא עצמה לא שיערה עד כמה מהר תתקיים הברכה...

האשה שזה עתה יצאה מבית חב"ד נשכה את שפתיה בצער באומרה: "אין לי ילדים. לצערי אני עדיין לא נשואה. אם יש לך רעיונות לבן זוג עבורי אשמח לשמוע…"

בית חב"ד ברמת אביב ממוקם בלב המרכז המסחרי 'שוסטר' והאישה פנתה עם צאתה לקניה באחת החנויות. דקות ספורות לאחר מכן פגשה שם בזוג הגר בשכונה ומכיר את הוריה. הם שמחו לראותה ובין הנשים התגלגלה שיחה נעימה כשתוך כדי שאלה המכרה בטבעיות 'כמה ילדים יש לך?'...

היא לא ידעה שהשאלה הזו מציפה רגשות עזים של כאב. 

האישה שביקרה בבית חב"ד נשכה את שפתיה. 'אין לי ילדים. לצערי אני עדיין לא נשואה. אם יש לך רעיונות לבן זוג עבורי אשמח לשמוע'.... 

בני הזוג עצרו את השיחה למספר שניות של מחשבה. לפתע הבזיק במוחה של האישה רעיון. 'מה עם הבחור הזה... דוד?', היא פנתה לבעלה, 'נראה לי הוא יכול להיות ממש מתאים!'. 'וואו! בהחלט! אני חושב שזה יכול להיות ממש זוג משמים', השיב הבעל בהשתאות.

האישה עמדה כלא מאמינה כשראתה את המהירות בה הדברים מתגלגלים לאחר שקיבלה את ברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח. 

עוד באותו היום נקבע זמן לפגישה בין האישה לבחור המוצע. הפגישה עלתה בהצלחה, בעקבותיה נקבעו מפגשים נוספים, כשתוך זמן קצר נקבעה ההחלטה: מקימים יחד בית נאמן בישראל! 

לפעמים כל מה שצריך כדי לסיים מסכת ייסורים ממושכת – זה רק לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח ולבקש את ברכתו.  

לטובת מי עובד השעון?

60,000 שכמעט הלכו לפח...

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...