• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

לטובת מי עובד השעון?

נס הוא חייל המתגורר בישוב נעלה. כשהזמינו אוות חבריו למפגש הוא חפץ להגיע, לאור הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח שעליו להפיץ את המעיינות, אך בתחילה נראה היה שלא יהיה לו זמן
לטובת מי עובד השעון?
נס לוי
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

אחד מיסודות שיטת השליחות של הרבי שליט''א מליובאוויטש מלך המשיח, הוא שעל כל אחד להשקיע את מרצו בללמד ולחבר יהודים נוספים לתורה. 

גם אם ידיעותיך בתורה מועטות - עליך למצוא יהודי שעדיין לא יודע את מה שאתה כן יודע וללמד אותו את מה שאתה כבר יודע בתורה.

נס לוי הוא חייל המתגורר בישוב נעלה. לא מכבר החל את צעדיו הראשונים בהתקרבות לעולם התורה, אך הוא כבר מרגיש כאחד משלוחי הרבי שליט''א מלך המשיח להפצת אור התורה בכל מקום אפשרי. 

הוא גם זכה, לפני כחודש, לקבל מענה מיוחד באגרות קודש, בו כותב לו הרבי שליט''א מלך המשיח שעליו לנהוג במסירות נפש לא רק לתועלת הצלחתו האישית בעבודת ה', אלא גם לתועלת הבאת אור התורה ליהודים נוספים ומורה לו להתעסק בהפצת התורה. 

בהשגחה פרטית, מיד אחרי כן, התארגן מפגש כיתתי של חבריו. נס, ששמח מאוד על ההזדמנות לפגוש את חבריו הטובים, גם הבין שיתכן מאוד שההוראה שקיבל מכוונת למפגש הזה וכבר צפו בו דברי תורה וחסידות שהיה שמח לחזור בפני חבריו.

אך דילמה עמדה בפניו, היו לו תוכניות אחרות לאותו ערב. בזמנו הפנוי מוסר נס שיעורים פרטיים לתלמידים מתקשים. 

כבר זמן רב לפני המפגש הוא תכנן ללמוד באותו ערב עם תלמידים שהיו צריכים את עזרתו. הלימוד עימם כבר נדחה מספר פעמים מסיבות שונות ולכן הוא הרגיש חוסר נעימות להודיע לדחות שוב את הלימוד.

תחושת החמצה התפשטה בליבו של נס על פספוס ההזדמנות לקיים את ההוראה שקיבל, וקיווה שהוא לא טועה כשהחליט לקיים את שיעורי העזר באותו הערב.

נס, שמח על ההזדמנות לפגוש את חבריו הטובים, גם הבין שההוראה שקיבל, מכוונת למפגש הזה וכבר צפו בו דברי תורה וחסידות שהיה שמח לחזור בפני חבריו

אך להשגחה הפרטית חוקים משלה. ביום המפגש, יצא נס כהרגלו מהבסיס בו הוא משרת, לכיוון ביתו. 

כשהגיע לתחנת הרכבת בה נסע תדיר, גילה כי יש עיכוב בלתי צפוי, הרכבת הגיעה לתחנה באיחור של רבע שעה.

הוא קיווה שזה העיכוב היחיד, אך לפתע הודיע הכרוז כי יש שינוי בתוכניות והרכבת תסיים את מסלולה בתחנת שדה התעופה, ולא במודיעין בה היה עליו לרדת.

בדיקה מהירה העלתה כי הרכבת הבאה למודיעין תגיע רק בעוד שעה ובצר לו הבין נס שהוא יגיע לביתו באיחור גדול. לא נותרה לו ברירה והוא התקשר להורי התלמידים לבטל את שיעורי התגבור שקבע.

באותו רגע, החל לפתע הזמן לעבוד לטובתו... חמש דקות אחרי שירד בתחנת שדה התעופה, כבר הגיעה במפתיע הרכבת לכיוון מודיעין. 

כשירד מהרכבת גילה שהאוטובוס הקבוע עליו נוסע מידי יום מתחנת הרכבת הביתה, ממתין לו עדיין בתחנה...

למרבה הפלא נס הגיע הביתה בשעה הרגילה בה הוא מגיע לביתו מידי יום... הוא ראה בזה השגחה פרטית ויד עליונה המכוונת אותו למפגש החברים בו מוטל עליו תפקיד מהרבי שליט"א מלך המשיח - להטעים אותם מאור התורה והחסידות. 

והחברים? הם שתו את דברי התורה בצימאון והודו לו מקרב לב על שהכניס תוכן משמעותי במפגש...

כשיהודי מקבל הוראה מנשיא הדור, ההשגחה הפרטית מנהלת הכל כדי שיוכל לעשות את המוטל עליו ולקיים את שליחותו.  

מושך בחוטים

ממה פחד המחבל?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...