• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

להתרגל למציאות החדשה

הולכים ומתרבים הסימנים לשינוי הגדול שעומד להיות מורגש בעולם, בקרוב ממש, בגאולה האמיתית והשלמה. כבר עכשיו יש לנו את הזכות והחובה להשמע להוראותיו של נביא דורנו המייעץ לכל אחד
להתרגל למציאות החדשה
"הכותל המערבי יהיה בקרוב בידינו". הנבואה שאמר הרבי שליט"א מלך המשיח לאחר פרוץ מלחמת ששת הימים. וכך היה!
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

השינוי העולמי לקראת הגאולה האמיתית והשלימה, נותן את אותותיו במגוון פרטים. כמעט בלי שנרגיש, הולך העולם שסביבנו ומשתנה לבלי הכר. כמעט בכל תחום שנשים עליו את האצבע, נוכל לראות את השינוי, חלק מהתהליכים קורים בקצב איטי יותר, וחלקם מתרחשים במהירות גדולה.

הסיבה לשינויים אלו, כבר כעת, היא כדי שברגע הגאולה האמיתית והשלימה, נהיה כבר מוכנים לקלוט אותה במלוא מציאותה. ובתחומים שבהם יחולו שינויים המצריכים התרגלות של האדם, נדרש העולם להתחיל את הליך השינוי מראש. 

אמנם, השינוי המיוחל, יתרחש כהרף עין. בבת אחת הכל ישתנה כאן. השינוי הגדול מכולם נוגע לגילוי הגדול של עצמות ומהות כאן בעולם הזה, אשר יהיה "דירה לו יתברך", כשאנחנו, נראה במו בשרנו את האלוקות המהווה ומחיה את כל המציאות שסביבנו.

העולם משתנה

אחד מהתחומים בהם אפשר להצביע על השינוי, הוא בתחום הייעוץ. אם בעבר לא היה מושם דגש בחיים האישיים על ליווי ותמיכה, מתן ייעוץ ומאמנים אישיים, הרי שכיום רבים אינם מסוגלים להתקדם רק בקיום ההוראות וביצוע החוקים. הסיבה לשינוי זה, שכבש את העולם, הוא המהלך ההיסטורי שמעביר את עם ישראל, מהשלב בו קיבלנו את הציווי בפרשת השבוע "שופטים ושוטרים תתן לך בכל שעריך", להתגשמות נבואת הגאולה "ואשיבה שופטייך כבראשונה ויועצייך כבתחילה" - אם בעבר היה צורך בפעולת השוטרים כדי שהיהודי יקיים את הוראות השופט, את דין התורה, הרי שבעתיד כאשר לא ישאר רע בעולם, לא יהיה צורך בשוטרים, ואילו היועצים יכנסו לתמונה, כדי שנוכל לקבל את העצות ואת דין התורה, כשאנחנו מפנימים אותם.

מכאן נובע השינוי בין הציווי בתורה, הכולל שוטרים, לבין יעוד הגאולה המחליפם ביועצים, שינוי שכבר התחיל להתקיים בעולם, בפעולות מנהיגי החסידות מהבעל שם טוב, דרך הנהגת נשיאי חב"ד ועד לרבי שליט"א מלך המשיח הפועלים מתוך אהבת ישראל, שכל יהודי יתחבר לשורשיו ולעבודת ה'.

נבואה לכולם

תחום נוסף בו מתחולל שינוי עצום, הוא - הנבואה. עד לימי הבית השני פעלו בקרב עם ישראל נביאים שהתנבאו וצפו את העתיד. חלק מאותן נבואות אף הובאו ונכתבו לדורות בתוך ספרי הנביאים. אך החל מאותה תקופה, התמעטה השפעתם של הנביאים, ואם כי אמנם ראינו התנוצצות של רוח הקודש, אך לא היה זה באותה דרגה בה היתה הנבואה שורה עד לתקופתם של חגי, זכריה ומלאכי.

עיון בדברי הרמב"ם מגלה כי הנבואה תחזור לשכון בעם ישראל כהקדמה לביאת המשיח. ואכן זכה דורנו לראות בהתממשות דברי נבואתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, על כל צעד ושעל, ובעיקר בהתגשמות כל דבריו אשר נאמרים לכל הפונים אליו, כולל לאלו המבקשים את עצתו באמצעות ה'אגרות קודש'.

על כל אחד מאיתנו לקבל על עצמו את קיום כל הוראותיו, פרסום נבואותיו, והבאת נושא האפשרות לקבלת ברכתו באמצעות האגרות קודש, לכל אדם מאנשי דורנו, ובעיקר לפרסם את נבואתו העיקרית ש"הנה זה משיח בא", תיכף ומיד ממש, עכשיו!

בשנת הקהל נוסעים למלך המשיח

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...