• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

לעצור את סכנת תכנית ההשתלטות הערבית

אלישע ירד, מהפעילים הבולטים על ישובי הגבעות ביהודה ושומרון משרטט ביד כואבת את המצב בשטח. הרשות הפלסטינית פועלת בתוכנית סדורה להשתלט על השטח בעוד ממשלת ישראל מערימה קשיים בפני ההתיישבות היהודית
לעצור את סכנת תכנית ההשתלטות הערבית
אלישע ירד בכינוס 'האגודה למען הגאולה'
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

פעמים רבות חוזר ואומר הרבי שליט"א מלך המשיח כי במאבק על שלימות ארץ ישראל וביטחון עם ישראל, יש חשיבות עליונה לבצע את הפעולה הבסיסית ביותר – ליישב את שטחי הארץ בהקמת יישובים חדשים כמו גם בחיזוק וביסוס היישובים הקיימים.

לא כולם יודעים, אך לצד הפעולות המתמידות בעניין זה על ידי ציבור אוהבי ארץ ישראל, המוסרים נפשם ומקימים עוד ועוד נקודות התיישבות, למרבה הצער פועלת במרץ גם יוזמה ערבית רחבת היקף בעלת אותה המטרה – תפיסת שטחי ארץ ישראל.

100 דונם ביום

היוזמה מכונה 'תכנית פיאד', על שם סאלם פיאד, לשעבר ראש הממשלה הפלסטיני שהגה אותה. התכנית קיימת כבר שלוש עשרה שנה, והעיקרון העומד מאחוריה הוא לא להמתין למשא ומתן עם ישראל וארה"ב, אלא לקבוע עובדות בשטח. ואכן הערבים עושים זאת. הם משתלטים על אדמות באמצעות עיבוד חלקות חקלאיות, סלילת כבישים, בניית בתים, ועוד.

"התכנית עובדת באופן מסודר ושיטתי", אומר אלישע ירד, פעיל מוכר בתחום ההתיישבות ויועץ פרלמנטרי לח"כ לימור סון הר מלך. "הם משתלטים בכל יום על כ-100 דונם בממוצע. אם נכפיל את זה ב-365 יום בשנה, וב-13 השנים בהן פועלת התכנית, נקבל נתונים שהם קטסטרופה ממש".

הקמת מדינת טרור

במהלך עשרות השנים האחרונות נעשו ניסיונות רבים לגזול חבלי אדמה מארץ הקודש, השייכת לעם ישראל על פי ציווי הקדוש ברוך הוא. הרבי שליט"א מלך המשיח משמיע קול זעקה ומחאה על כל ניסיון שכזה, מהסיבה הבסיסית ביותר – מסירת חלקי ארץ לאויב, ואפילו הדיבורים על כך, מהווים סכנת נפשות ליהודים. ברוך השם חלק מהתכניות הללו לא יצאו לפועל, אולם הפעמים שבהן נמסרו חלקים מארץ ישראל לערבים, גרמו למרבה הצער לשפיכת דם יהודי.

"המטרה שלהם היא ליצור רצף טריטוריאלי-ערבי", מסביר אלישע ירד, "והתוצאה של מהלך זה ברורה – מעבר לכך שזו השתלטות עוינת על ארץ ישראל, זהו גם מצע נוח לגידול פעילות טרור. העובדות מוכיחות זאת. לדוגמה, משפחתי ואני גורשנו מצפון השומרון. השטח הזה הפך כיום להיות חלק ממדינת טרור בלב הארץ. פיגועים רבים שאירעו לאחרונה בוצעו על ידי מחבלים שיצאו משכם או ג'נין. מדוע? כי יש שם שליטה ערבית חופשית, יהודים לא נמצאים שם".

לפעול לפתרון היחיד

"מקבלי ההחלטות בממשלה צריכים להתעשת ולפעול לעצירת ההשתלטות הערבית, ובוודאי לדאוג לעצור את ההתנכלות להתיישבות היהודית. התשובה המתאימה ביותר לתכנית המסוכנת היא כמובן היאחזות יהודית בשטח. אצלנו ברמת מגרון, באמצעות בניה, חקלאות ומרעה, אנחנו חולשים על שטח של 2,500 דונם. עלינו לתפוס עוד הרים חדשים ועוד גבעות שוממות, משום שמקום בו לא יתיישבו יהודים יהפוך לכפר ערבי. חשוב להזכיר כי אין לנו תקציבי עתק, בשונה מהרשות הפלסטינית הנעזרת בתקציבים של עשרות מיליארדי יורו בשנה ממדינות האיחוד האירופי ואפילו מארה"ב".

בעניין זה יש ללמוד מהאויב הערבי, כמו שכתוב "מֵאֹיְבַי תְּחַכְּמֵנִי". אצלם כולם מגויסים באופן מלא. כל כפר, כל תושב, כולם פועלים במרץ למימוש בניית מדינת הטרור. גם כל יהודי שארץ ישראל וביטחון עם ישראל חשובים לו יכול לעזור בעניין. אסור לשבת בחיבוק ידיים. בנוסף לכך, בטח שעל כל יהודי ויהודי מוטלת גם החובה לפעול מידי יום ויום להוסיף בקיום והפצת תורה ומצוות לקבלת פני משיח צדקנו, שכן לכל הדעות המצב כיום מוכיח כי הפתרון היחיד הוא משיח בן דוד. התגלותו המלאה והמושלמת של הרבי שליט"א מלך המשיח תפתור את הבעיה הבוערת, אז נשב "איש תחת גפנו ותחת תאנתו" בגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש.

הסרט הדוקומנטרי שלא מותיר את הצופים רגועים

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...