• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

עלייתו ונפילתו של האח הגדול

זה היה לאחר לכידת רוצחו המתועב של יהודה גואטה השם יקום דמו, ופציעה של יהודים נוספים בצומת תפוח. הרוצח נאסר וביתו נהרס. היות ומסיבות לא ברורות עונש-מוות איננו מופעל נגד מחבלים בארץ, הניסיון העשיר שלנו עם רוצחים ערבים הראה ברורות כי הריסת בתיהם הינו צעד בעל השפעה גדולה בהרתעה ומניעת הישנות "פיגועים" (שם עדין לרצח יהודים על ידי ערבים)
עלייתו ונפילתו של האח הגדול
הריסת בית המחבל שרצח את יהודה גואטה הי”ד
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

התגובה האמריקאית לא אחרה לבוא. בהודעת-גינוי שפרסמה שגרירות ארה"ב נאמר:

"אנו חושבים שזה קריטי, שכל הצדדים (כלומר, רוצחים ונרצחים) ימנעו מצעדים חד צדדיים המחמירים את המצב". בהמשך הגינוי מגלה ממשל ביידן דרגה מוסרית גבוהה וללא כל גינוי לעצם הרצח הוא מטיף "אין להרוס את ביתה של משפחה שלמה בגין מעשיו של אדם אחד." 

האמנם?

הפרזידנט הנכבד כנראה שכח כי ארה"ב יצאה לא מזמן למלחמה שארכה עשר שנים (!) במהלכה פלשו הצבא האמריקאי וכוחות נאט"ו שמנו עשרות אלפי חיילים וכבשו את אפגניסטאן, תוך שהם מפילים את השילטון במדינה לאחר שזה סרב להסגיר לידיה אדם אחד. אוסאמה בן לאדן שאירגן את "פיגוע" התאומים. 

לא ביתה של משפחה אחת. אלפי הרוגים ומליוני אנשים שאיבדו הכל והפכו לפליטים, שילמו אז את מחיר "מעשיו של אדם אחד". וזה לא נגמר שם. לאחר שאותו תת-אדם נמלט לפקיסטאן השכנה, פלשו הכוחות וכבשו גם אותה. מזכיר ההגנה של ארה"ב פירט בקצרה את מטרת הכיבוש והקרבות העקובים מדם: "להבהיר למשטר האפגני כי מתן חסות לטרור אינה קבילה, ונושאת עימה מחיר". 

 וזה לא נגמר עד לחיסולו של המחבל עוד לפני זיהוי מאומת, יחד עם אחד מילדיו ואשתו החפים מפשע. גופתו הושלכה בלב ים. בזיון מכוון שנחשב למשפיל במיוחד.

רגשי נחיתות

גלותיות ביסודה היא מצב רוחני, שמתבטא בחוויית נחיתות ופחד, שאינה מאפשרת לגלות את המרחב הפנימי. מי ומה את/ת באמת. ולא משנה היכן את/ה נמצא/ת. במקרה הזה היא מתבטאת בחשיבה אוטומטית בנוסח: איך אפשר להשוות את ארה"ב - מעצמה - השוטר של העולם - אלינו?! 

אפשר. וצריך. משום שההיפך הוא הנכון.

ולא רק משום שברחמיו המרובים ית' עלינו עוברות מדינות-ערב התמוטטות שילטונית כלכלית וחברתית מתמשכת, והפכו למחנות פליטים ואף לעיי חרבות, מתמדברות מבחוץ ומתחסלות מבפנים בקצב אש. כל אלה הינם רק פרטים מתמונה רחבה בהרבה, שמתגלה כאשר מכניסים לתמונה את מי שעומד מאחרי הכל. 

ואם נשים לב

נראה שבשבעים השנים האחרונות ללא קשר למצב האויב, מלווה אותנו רצף אדיר של שיגשוג וניסים צבאיים וכפי שאנו אומרים בחנוכה. "אתה ברחמיך הרבים עמדת להם בעת צרתם.. מסרת גיבורים ביד חלשים, ורבים ביד מעטים". למרבה הפלא דווקא לאחר כל מלחמה או מבצע צבאי מוצלח, גואה בעולם גל של אהדה בלתי מוסתרת לישראל. השיא היה לאחר מלחמת ששת הימים כאשר ישראל הותקפה מכל עבר על ידי צבאות ענק מחומשים היטב ומתוגברים בכוחות ונשק של בריה"מ העויינת. באורח נס הסתיימה המלחמה בניצחון בזק לא צפוי, כיבוש המקומות הקדושים ושטחים מכל עבר. כל מי שתקף אותנו נמחץ, והעולם התמוגג. דעת הקהל והעיתונות התהפכה במהלך שישה ימים וכל הגילויים האנטישמיים נעלמו. צעירים ("מתנדבים") מכל העולם הגיעו לעבוד כאן בחינם ולסייע בעבודות חקלאיות, רק שנרשה להם לראות את הפלא מקרוב. היינו שיכורי ניצחון ולא שמנו לב שלא "כוחי ועוצם ידי עשה לי את החייל הזה". לכן במקביל החלה תפיסת העולם הגלותית מחלחלת שוב.

הרעלה שמאלנית/פרוגרסיבית כבשה את התקשורת הממלכתית והפחד העתיק מ"מה יאמרו הגויים" התעורר שוב. 

מבצע "סליחה שניצחנו" יצא לדרך. ניסיון בלתי נלאה לבטל את הישגי המלחמה המופלאים ולשכנע את הערבים לקבל חזרה את האדמות, השטחים-האסטרטגיים בארות-הנפט ושטחי-האימונים שקיבלנו במתנה ישירות מידי בורא עולם. באותה תקופה החלו ההתלהבות והתמיכה הבין לאומיות לדעוך.

טאבו מובהק ומסמר שיער כמו "מדינה פלסטינית" לעם שלא היה קיים ו"פתרון שתי מדינות לשני עמים" הפך ללגיטימי. את הלך הרוח האומלל הזה שהגיע היום לכדי פרעות ערבים ביהודים בלוד וביפו מסכם הרבי שליט"א מלך המשיח בכאב: "הם הופכים כל ניצחון צבאי לתבוסה מדינית".

החדשות הטובות הן שהכל יתהפך ברגע כאשר (ברחמיו המרובים ית') נתפוס שהבחירה האכזרית בין "סכנת העימות עם ארה"ב", לבין סיכון בטחונה של ארץ ישראל, נובע מהנחת יסוד שגויה, שממנה משתמע כי שני האינטרסים הללו סותרים זה את זה. 

וזה לא נכון

האמת היא הפוכה, והוכיחה את עצמה אין ספור פעמים בעבר, כאשר דווקא קו תקיף מול אוייבים מבית ומחוץ, הוא זה שגורר אהדה ותמיכה בינלאומיים ומונע את העימות הבא. התקשורת הפרוגרסיבית נובחת מעט ועוברת לעניין הבא. ערבים, אירופאים, אמריקאים וכל השאר מעריכים כוח, וכשהוא מגיע עם הסברה מתאימה - הם מהנהנים. אפרופו הסברה, הרבי שליט"א מלך המשיח מבקש לעמוד עם ספר תנ"ך פתוח באו"ם ובכל מקום, ולהזכיר להם שגם הם מאמינים במה שכתוב בו. ואז פשוט לקרוא באזני העולם את פרוש רש"י לפסוק הראשון בתורה "בראשית ברא אלוקים…", המסביר כי הארץ שייכת לאלוקים. ברצונו ית' נתן אותה לנו, ומאז ועד עולם היא שייכת לנו, ולנו בלבד.

ומי שיש לו טענות, שילך להתווכח עם בעל-הבית.

להיות עם חופשי בארצנו

את העבודה הזאת יעשה משיח בשלמות. שלטונו יבטא את מלכות-השם עלי אדמות ויחבוק עולם ומלואו.

כולם מחכים לו, אך מעטים יודעים איך באמת הוא יתנהל, ורבים שוגים באשליות. כן, יהיה עולם של צדק ויושר לא תהיינה מלחמות והכל יהיה טוב. אבל זה יושג לאחר שכל מי שיתעקש נגדו יוכרע מידית כנאמר "ברוח שפתיו ימית רשע". משיח נקרא "חדרך דמשק" משום שיהיה חד לאומות העולם ורך לישראל. האמת האלוקית תצא אל האור ואנחנו נבין סוף סוף מה אנחנו שווים באמת, כולם יראו ויודו שלא כל בני האדם נולדו שווים. היהודים הם עם קדוש, "והייתם לי ממלכת כוהנים וגוי קדוש" וכל יהודי הוא בנו יחידו של השם. הנוגע באחד מאתנו כנוגע בבבת עינו של הקדוש ברוך הוא. כל מי שהפיל או זמם אי פעם להפיל שערה משערות ראשו של יהודי יתן את הדין, "ומלכות הרשעה (שלטונות של רוע ושנאה) מהרה תעקר ותשבר ותמגר ותכניע" זה כולל מעצמות ואומר אפס סבלנות ולא משנה כמה פצצות אטום או יתרות מטבע יש להן.

נבואותיהם המדוייקות והסימנים המובהקים שהתוו חכמינו, ומעל הכל נבואותיו הברורות של הרבי שליט"א מלך המשיח, מורים כי האנושות מצויה עתה בסיומו של תהליך שהחל לפני חמשת אלפים שבע מאות שמונים וכמעט שתיים שנים, וקרובה יותר מתמיד למהפך גלובאלי שישים קץ לשנאה, לאלימות לשחיתות ולצביעות הבין לאומית. 

עם רגשי הנחיתות אפשר להפסיק כבר עכשיו.

מזרח תיכון חדש? בהחלט.

בלאגן באיראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...