• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

מזרח תיכון חדש? בהחלט.

אחד מיסודות ההכרה היהודית הוא הפנמתה של הצהרה-אלוקית קיצונית, לא דמוקרטית בעליל, ומיועדת לאזני עם ישראל בלבד: "בני, אל תתייראו. כל מה שעשיתי, לא עשיתי אלא בשבילכם". ניסוח נחרץ שאיננו מותיר מקום ליוצאים מן הכלל. וכאשר מי שבורא את העולם בכבודו ובעצמו מתעקש לומר "כל מה שעשיתי.." הרי זה כולל באמת את הכל. בין אם הנבראים מבינים איך זה יכול להיות, ובין אם לאו. אז איך זה בדיוק קורה?
מזרח תיכון חדש? בהחלט. מזרח תיכון חדש? בהחלט.
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

במהלך רוב ההיסטוריה האנושית היה צורך באמונה עיקשת במיוחד כדי לקבל את הקביעה הזו. תולדות קיומו של העם העתיק ביותר בעולם היו סוערות ועקובות מדם, ולרוב זה ממש לא היה נראה ככה. אולי זו הסיבה שהווידוי האלוקי המדהים הזה מסתיים בהסבר עמוק: "מפני מה אתם מתייראים? אל תיראו, הגיע זמן גאולתכם". כלומר, כאשר יגיע זמן הגאולה תתבהר משמעותה של המציאות. אז תראו שאין לכם ממה לפחד, כי הכל לטובתכם.

נכון לעכשיו - אנחנו שם. הגיע זמן הגאולה. ועתה אכן ברור לגמרי שבאורח נס, ולמרות הכל, אכן כל מה שקורה בעולם מאיץ את עם ישראל לקראת עידן של שיגשוג ופיתוח לא צפויים, לא טבעיים ומדהימים על פי כל קנה מידה.

אוד מוצל מאש 

זה התחיל לפני 76 שנים, עם תום הרצחנית והאכזרית שבכולן, מלחמת העולם השניה. 

עם ישראל נותר כאוד עשן. עולם יהדות עשיר בן ארבעת אלפי שנה חרב, ולא נראה כיצד יוכל להשתקם אי פעם מהאפוקליפסה. יהודים שרידי החרב והרעב נפוצו על פני העולם העויין כולו. הישוב היהודי התשוש בארץ ישראל סבל מהתנכלויות בין לאומיות וניסיונות השמדה חוזרים של מדינות ערב. טבעת חנק עוצמתית בעלת עליונות צבאית מוחצת הלכה והתהדקה סביבנו, נהנית מתמיכה מאסיבית של ברית-המועצות הקומוניסטית, שהיתה גם הכלא הגדול ביותר ליהודים בעולם. 

דווקא באותה תקופה איומה החל לזרוח בשמי היהדות אורו של מנהיג מסדר גודל שכמותו טרם נראה מעולם. רבי, שללא כל סמלי שלטון וסממני מלוכה חיצוניים עומד מאחורי כל המהפכות של המאה ששינתה את העולם לבלי הכר. לא נשיא שבט או זרם זה או אחר, אלא מלך. כזה "שאין על גביו אלא השם אלוקיו". מלך המשיח. 

לא רבים ידעו לזהות אותו או לשייך אליו את התרחישים הגלובאליים, למרות שהוא ניבא מפורשות את כולם. אבל את שרשרת הניסים שהתחילו להתחולל אז לעם ישראל בפרט ובעולם כולו – אי אפשר שלא לראות.

הנסיקה

למרות הנחיתות הצבאית והבידוד הבין לאומי, ממלחמה למלחמה ולתדהמת העולם כולו זכינו כאן בארץ ישראל לנצחונות מזהירים, לא טיבעיים ובלתי אפשריים בעליל. ברית המועצות קרסה והיהודים יצאו בהמוניהם לחיי חופש בכל מקום אשר בחרו. עד עצם היו הזה קורסים אויבינו בזה אחר זה בסדרת אסונות שהחלה עם מעורבותן של מדינות הפדרציה במלחמות המפרץ. המניעים שהביאו אותן להכנס לבוץ העיראקי אינן ברורים עד היום, אבל מה שבטוח, שהם הצליחו למוטט את שלטון האימים היציב של סאדאם שאיים עלינו, והרי לנו דוגמא מובהקת ל"כל מה שעשיתי לא עשיתי אלא בשבילכם". זמן לא רב לאחר מכן ניתלה סאדאם על ידי בני עמו (כנאמר: "למכה מצרים ב(על ידי) בכוריהם") והתהליך תפס תאוצה בכיוון הלא צפוי שהותווה מלמעלה: "האביב הערבי" הוסיף להחריב דיקטטורות מונעות שנאת-יהודים ששלטו במדינות ערב. קדאפי נורה בצינור ביוב ולוב האימתנית הפכה לאוסף שבטים פרימיטיביים מסוכסכים, וכך גם תימן, עירק ועיי החרבות שנקראו פעם "סוריה". לבנון מתפוררת, וירדן נטולת-הכלכלה הפכה למחנה אוהלים/פליטים ענק למליוני העיראקים והסורים שאין להם לאן ללכת. מצרים מתמדברת בקצב אש וסכר הענק שבונים האתיופים בגבולה הדרומי מייבש את המעט שעוד נותר מהנילוס. מלחמת-מים בין שתי המדינות היא כיום עניין של זמן בלבד והדבר האחרון שמעניין את מי שהייתה "אם האומה הערבית" הוא להסתכסך איתנו. גם נהרות הפרת והחידקל האגדיים הפכו לשלוליות הן בשל שינויי האקלים הגלובאליים, והן בעזרתו האדיבה של ה"סולטן" התורכי ארדואן שבונה במרץ סכר אדירים על מקורותיהם. אנחנו הננו היחידים באיזור שנהנים ממים ללא הגבלה וכינרת עולה על גדותיה. אמרתם מפעלי ההתפלה? גם את הטכנולוגיות הללו בורא השם בכל רגע מחדש, והכל בשבילנו. בעוד עוני מחפיר, נדידה, רעב ומלחמות "אחים" הפכו למנת חלקם של שכנינו במזרח התיכון ובאפריקה שכה אהבו לשנוא אותנו. גם הסעודים והמיליארדרים מהאמירויות אינם ישנים בשקט, ואחוזים בתנועת מלקחיים איראנית. ההסכמים האחרונים שהם חתמו איתנו מעידים טוב יותר מכל דבר אחר על ההכרה האפילו ערבית, ש"כל מה שעשיתי", כל מה ש"קורה" - הוא לטובת היהודים. וממילא כדאי להתקרב אליהם. סימן שאלה קיומי מרחף גם על אירופה הגאיונה. השינויים הדמוגרפיים שמתחוללים בערש התרבות הלטינית מבטיחים שאירופה לא תשוב עוד להיות האירופה שהכרנו. והאמת? גם אמריקה עושה הכל כדי להתאבד בחודשים האחרונים. 

מה קרה להם כולם פתאום? 

גם זה כתוב שם: "שנה שמלך המשיח נגלה בו, כל מלכי אומות העולם מתגרים זה בזה, מלך פרס (איראן) מתגרה במלך ערבי (ערב הסעודית) והולך מלך ערבי לארם (אמריקה) ליטול עצה מהם. חוזר מלך פרס (ומאיים ל) ומחריב את (שלום) כל העולם . . וכל אומות העולם מתרעשים ומתבהלים ויאחוז אותם צירים כצירי יולדה")

ומה איתנו? כרגיל בעין הסערה מחד, ולמרבה הפלא, לא חלק מכל זה. 

להיפך. נכון להיום, נגד כל הסיכויים ובמהירות בזק בסדרי-גודל היסטוריים, הפכנו לאימפריה.

אימפריה של ניסים

קודם כל - בריאות. שימו לב, נכון לזמן כתיבת שורות אלה משתחרר העם היושב בציון ממגבלות הקורונה. המשק חוזר לתיפקוד מלא, מערכת החינוך פועלת ומספר הנדבקים והחולים צונח בצורה דרמטית ברוך השם. ובעולם? הסיוט מתעצם.

רק אצלנו נס הריפוי נמשך, החוזה שנחתם מבטיח המשך אספקת חיסונים נדיבה כוללת הגנה נגד מוטנטים אפשריים לעוד שנים. וזאת בזמן שחיסוני החברות האחרות תקועים ואפילו המדינות העשירות בתבל מתקוטטות על כל חיסון. כמו ששמעתי מאחד: "סבתא שלי קיבלה חיסון לפני מלכת אנגליה". 

למול הכאוס הבין-לאומי הוכיחה מערכת הבריאות בארץ ישראל את עצמה כרפואה הציבורית היעילה והשוויונית ביותר בעולם. השגת החיסונים, התארגנות מדהימה של שרותי הבריאות וחיסון הבזק של רוב האוכלוסיה, השאיר את המומחים בעולם פעורי פה. המדינות שנחשבות לעשירות ולמפותחות ביותר עדיין מדשדשות במקום והמגיפה משתוללת. 

לא, זה לא ברור מאליו. ולא, "לא כוחי ועוצם ידי עשה לי את החייל הזה." כן, יש כאן השגחה עליונה גלויה, אישית, מהודקת.

מצחיק לראות עדיין פה ושם את ההשתדלות הנחיתיות לבירור ה"זכאות לדרכון זר" זה או אחר, לנמצאים ב"ארץ אשר עיני השם אלוקיך בה, מראשית שנה עד אחרית שנה", ארץ הגאולה. מה האומללים מאירופה לא היו נותנים כדי להגיע הנה ולחסן (לפחות) את הסבתא שלהם. תראו את שוודיה, כמעט מליון חולי קורונה פעילים. ואצלנו – בערך שלושת אלפים, ישלח להם השם רפואה שלמה, וגם זה ב"ה במגמת ירידה.

הרבי שליט"א מלך המשיח מלמד אותנו לפקוח עיניים אובייקטיביות ולראות את המציאות האמיתית. ואכן רואים. סימנים מקדימי גאולה בכל מקום. 

כלכלה חלומית עם המפרץ

שגם הוא איננו תוצאה של תהליך מדיני טיבעי. שאחרת, למה לא התרחש עד עכשיו? שגרירי האמירויות, בחריין ומרוקו כבר כאן, סודאן וערב הסעודית בדרך. עשרה מיליארד פטרו דולרים כבר עושים את דרכם להשקעות בארץ, וכידוע שבנוגע לכל מה שקשור בארץ הזאת, השמיים אינם הגבול. 

ואפרופו כלכלה, קרן המטבע העולמית לשנת 2021 מעריכה את תחזית הצמיחה של ארץ ישראל ב-5%. זה לא רע, אבל אנחנו בטוחים שיהיה הרבה יותר. הרי כתוב שבזמן הגאולה "מעדנים מצויים כעפר". תראו את השפע בכל סופרמרקט שכונתי. מאז גן עדן לא היה לנו דבר כזה. אמנם התקשורת מתעלמת במכוון מהישגים, אבל כל מי שעיניו בראשו רואה את הנמלים החדשים, מסילות הברזל והרכבות החדישות, את המנהרות, הכבישים, המחלפים האדירים, הגשרים, מגדלי המגורים וגורדי השחקים שצומחים כמו פטריות בכל מקום. דוגמית קטנה לאותה נבואה עתיקה אודות "השמים החדשים והארץ החדשה אשר אני עושה". 

למרות הקורונה התוצר לנפש ממשיך לזנק והשקל נחשב לאחד המטבעות החזקים בעולם.

זוכרים את מאגרי הגז שהתגלו לא מזמן? זה עוד לא הכל. הרבי שליט"א מלך המשיח ניבא על מציאת אוצרות בים. בינתיים, נכנסים מיליארד לשנה ממאגר תמר, ותמלוגי מאגר ליווייתן צפויים להכניס לארץ 10 מיליארד לכל שנה. לפתע נהינו ספקי אנרגיה נקיה לאירופה, מי היה מאמין?!

"מעין ותחילת קיבוץ גלויות"

יו"ר הסוכנות היהודית טוען שכרבע מליון יהודים רשומים היום לעליה לארץ. זה המון, אבל מעט מאד ביחס למה שעומד להגיע באמת. הרבי שליט"א מלך המשיח מזכיר שבקרוב מאד יגיעו הנה מאות מיליונים בבת אחת (כולל עשרת השבטים). ובינתיים, כהכנה להתגשמות הנבואה (לפי הלמ"ס) חיים כבר עתה כ-46% מיהודי העולם בארץ ישראל. קפיצה אדירה לקראת הגאולה, שאז יהיה מצב של "כל יושביה עליה" והפעם - לנצח כי תהא זו גאולה שלא תהיה עוד גלות אחריה. לא גלות רוחנית וממילא גם לא גאוגרפית.

בשנים האחרונות אנו זוכים כאן גם לילודה יהודית גבוהה מאד, עם ממוצע של 3.3 ילדים לזוג הורים שנולדו בארץ. לפי הכלל הנבואי ש"כימי צאתך מארץ מצריים, אראנו נפלאות" כלומר, הרבה יותר מהניסים שהתחוללו אז, נראה בזמן הגאולה העתידה, אכן מתקרבים כבר לשישיות שנולדו ערב יציאת מצרים. ועל הדרך, הנה מתפוגג חלום הבלהות של הדמוגרפים רואי השחורות שהרעילו לנו את המצב רוח שנים כה רבות. 

הטבע משתף פעולה עם נס הגאולה, ושניהם יחד קורמים עור וגידים לקראת גאולה אלוקית קרובה יותר משאנו מעזים לחלום.

חבר'ה, מכל הכיוונים – זה כבר ממש כאן. שלא תגידו שלא אמרנו לכם.

בלאגן באיראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...