• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

השינוי הגדול של תפקיד המשטרה מתחיל עכשיו

פרשת 'פגסוס' שחשפה כי חוקרי משטרה השתילו האזנות באופן לא חוקי לגורמים רבים, גרמה לעוד ירידה באמון הציבור בגורמי אכיפת החוק • נתון זה מצטרף לאמון המועט הקיים בבתי המשפט ובשופטים הנתפסים כגוף שאינו ראוי • מה יעלה בגורלם של מוסדות אלו?
השינוי הגדול של תפקיד המשטרה מתחיל עכשיו
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

למרות ההכחשות הגורפות, לפי הפרסומים בעיתונות, עולה שהמשטרה ביצעה פעולות חיקור ועיקוב באופן לא חוקי באמצעות תוכנות 'פגסוס'.

התוכנה שבמקורה נועשה להילחם בגורמי טרור, מאפשרת להפעיל את המכשיר הסלולרי של כל אדם, למכשיר המשדר את כל פעולותיו בהווה ובעבר, לגורם העוקב, כולל אפשרות להפוך את המצלמה והמיקרופון במכשיר לפעילים בכל זמן נתון, ללא ידיעתו של המשתמש כמובן.

התוכנה שפותחה על ידי חברה ישראלית, נמצאת בשימוש אצל מספר מדינות שרכשו אותה, תוך אישורים מיוחדים מהמערכות האמונות על כך, שלא ייעשה שימוש בלתי הולם בתוכנה זו, אלא לצרכים שלשמה היא פותחה - מלחמה בטרור ובעבריינות החמורה.

נקל להבין כי שימוש נרחב בתוכנה זו, כנגד גורמים אזרחיים, או כנגד מתנגדי ממשל, יש בו כדי לעקור מן השורש את המושג "דמוקרטיה" והופך באופן מעשי, כל ממשל המשתמש באופן זה בתוכנה, לממשל מהסוג האפל, המזכיר את השיטות בהן השתמשו בברית המועצות, או במשטרים דומים.

מומחי משפט מציינים, כי גם ללא התוכנה, הרי ששיטות המשטרה, אלו הגלויות המאושרות בצו שופט בבית המשפט, הינן שיטות בעייתיות, החורגות מהמצופה, ומאפשרות לאסוף מידע על כל אדם ללא ביסוס. אך תוכנה זו מעמידה בצל את הפגמים בשיטות מקובלות אלו, והופכת את הגורמים המשתמשים בתוכנה ודומותיה, לכאלו שאינם מאפשרים חופש מחשבה, או דעות עצמאיות. כל אדם מתחיל לחשוש לדבר או לפעול באופן מותר כנגד השלטון, ביודעו כי הוא הופך ליעד שצעדיו נשמרים והוא אינו יכול לנהוג בחופשיות.

שפל באמון הציבור

התפוצצות הפרשה, וההלם הציבורי, הביאו לפגיעה גדולה במעמד המשטרה בעיני הציבור. גם עד לפרשיה זו, נוכחו כולם לראות כי נופלים פגמים חמורים בהתנהלות המשטרה, ואמון הציבור ירד מפעם לפעם בכל מדד אפשרי, אך כעת נדמה כי אמון זה יורד לשפל שלא היה כדוגמתו.

חלק מהכותבים קוראים לערוך שינוי מוחלט ויסודי בפעילות המשטרה, ולא לאפשר לאף חוקר או מפקד שהיה מעורב בפרשה להמשיך בתפקידו.

גם כלפי אלו שאינם מעורבים בפרשה, נשמעות קריאות דומות תוך דרישה להעמיד את הארגון מיסודו, והפעם בצורה המותאמת לערכי הזמן.

ירידה זו באמון הציבור מצטרפת לירידה באמון במערכת המשפט. המערכת שאמורה ליהנות מהתמיכה הגבוהה ביותר, המערכת שאמורה להיות זו המגינה בפני עוולות והתנהגות בלתי הולמת כלפי כל אזרח, ללא משוא פנים, נתפסת, לאור פרשיות שונות, כגוף מושחת המתנהג שלא כמצופה ממנו, ועד לעיוות הדין והטיית משפטים לטובת החפצים ביקרה.

די אם נתבונן בפסיקות בג"ץ לאורך השנים בנושאי דת או בעתירות שהוגשו כדי למנוע פגיעה בארץ ישראל, ונמצא כי התוצאה ידועה מראש. פסיקת השופטים תהיה תמיד לרעת מבקשי חיזוק הדת, או מגיני ארץ ישראל.

שינוי עולמי

ראשית יש לדעת כי חשיפה זו הינה במסגרת האור המתגלה לקראת הגאולה האמיתית והשלימה. בספר דניאל אומר הנביא כי יגיע עת אשר "יתבררו ויתלבנו ויצרפו רבים". בירור וליבון זה, נועד לגלות ולהראות באופן ברור מה טוב ומה רע. בעידן הגלות החושך התערבב עם האור, ופעמים רבות לא ניתן לראות ולהבדיל ביניהם. כך שמושגים שנראים כטוב ונתפסים ככאלו בעיני הציבור, הינם למעשה רע עטוף בסיסמאות חלולות ומציג את עצמו כטוב.

תופעה זו של הפרדת הרע מהטוב, וגילוי האמת "יתבררו ויתלבנו" מלווה את האנושות במשך העשורים האחרונים, לקראת הגאולה האמיתית והשלימה, אז ייעלם הרע לגמרי.

במסגרת זו אנו עדים לתופעות שבעבר נתפסו כלגיטימיות והיום ברור לכולם כי הן רע מוחלט.

די לציין את ההתלהבות ההמונית שהייתה לפני מאה שנה משיטת המשטר הקומוניסטי שהציג את עצמו כשוויוני וחומל, והיום כולם מבינים עד כמה מסוכנת היתה דרכו ודרכם של כל העומדים בראש מערכת שלטון אכזרי זה, שבשם ערכים נעלים, גרם לרציחתם של מיליונים שנחשדו בהתנגדות למעשיו ובמקביל פעל למחיקת כל סממן של יהדות ודת מהמדינה, במסווה של התנגדות לשלטון, וסימן את כל אנשי הרוח ככאלו כשהוא דואג להעלימם.

היום, תודה לא-ל נחשפה התנהגות זו, וכל בר דעת נחרד מעצם הרעיון לאפשר לגורמים שכאלה לתפוס את הגה השלטון.

ניתן להמשיך ולמנות דוגמאות נוספות, אך בכולן הנקודה זהה.

כך גם בפשרות אלו, החושפות כי גורמי אכיפת החוק ואלו האמונים על שמירתו, פועלים כפושעים ובשיטות אפלות.

אז מה הפתרון?

בעמדנו על סף הגאולה האמיתית והשלימה, ואורה כבר מאיר וזורח בעולם, הרי שיש להתבונן ולראות מה יהיה תפקידם של בתי המשפט והשוטרים בקרוב ממש.

תפילתו של כל אדם שלוש פעמים ביום "השיבה שופטינו כבראשונה", מלמדת על הצורך בהחזרת פעילות בתי המשפט, כפי שהיה בעבר, כאשר העם ידע כי במקום זה ימצא סעד. בתי דין הפועלים על פי התורה ומבקשים להנחיל את דבר ה' לכל העם. גם המשכה של התפילה "ויועצינו כבתחילה", מלמדת על התפקיד החדש המצטרף לשופטים, והוא תפקיד היועצים שיסבירו את דברי ההלכה ויגרמו רצון לקיים את דבר ה'.

בעולם שכזה, בו כולם מקיימים באופן מיידי את פסק המשפט, אין צורך במערכת אכיפת החוק, שהלא אין רוע בעולם, וכולם מבקשים רק לעשות את מה שמוטל עליהם. מה יעשו השוטרים?

השוטרים יעסקו בעיקר בסיוע לאזרח (אגב, תופעה זו התחילה כבר בשנים האחרונות. כאשר בניגוד לעבר, מידי פעם מתפרסם כי שוטרים נטלו על עצמם תפקידים לעזור ולסייע לאזרחים ברובדים שונים), תפקידם יהיה לעזור לכל יהודי לקיים את רצון ה'.

ולדוגמא, יהודי שיבקש להגיע לבית המקדש, על מנת להעיד בפני חברי הסנהדרין על ראיית הלבנה וקביעת ראש חודש, כפי שהתורה מצווה, יעסקו השוטרים בפינוי הצירים ובשחרור החסמים להגעה מהירה ככל האפשר.

זהו העולם החדש הנפרס ומתגלה לנגד עינינו, זה תפקידה החדש של המשטרה, כפי שבקרוב נראה זאת כולנו, וכך ייראו בתי המשפט תיכף ומיד ממש.

ובינתיים, על כל אחד לקבל על עצמו את השופט של דורנו, מי שמעביר אלינו את דבר ה' ויחד עם זאת, כיועץ נאמן, משפיע באופן אישי ונותן לכל אחד את העצות וההדרכות האישיות להן הוא זקוק (והיום יותר מתמיד, באמצעות האגרות קודש). הלא הוא נביא הדור - הרבי שליט"א מלך המשיח, שנבואתו העיקרית כעת, הנוגעת לכל הדור כולו: "תיכף ומיד ממש - הנה זה משיח בא".

32d3a5fb-5229-4500-b98b-e8715c0ef8cd

שבעים ושתיים שנות מנהיגות, לדור הגאולה

ערבות הדדית: התמסרות למען יהודי - המביאה גאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...