• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

ברזיל: כנס בני נח השביעי נחתם בהצלחה

כמאתיים בני נח מכל רחבי ברזיל השתתפו בשבוע שעבר בכנס בני נח השביעי, בו למדו על תפקידם בעולם ובקיום שבע מצוות בני נח מפי רבנים ומרצים חב"דיים
ברזיל: כנס בני נח השביעי נחתם בהצלחה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כ-200 גויים בני נח השתתפו בכנס בני נוח השביעי שהתקיים בשבוע שעבר בברזיל על ידי ארגון בני נח בברזיל.

אל הכנס הגיעו בני נח מכל רחבי האזור - מצפון ומדרום. אחד מהמשתתפים נסע במשך 52 שעות כדי להגיע לכנס המיוחד.

המשתתפים כולם הם גויים גמורים, המקיימים שבע מצוות בני נח, ומאמינים בתורה הקדושה. "הם חסידים של הרבי שליט"א מלך המשיח", כל אומר מארגן הכנס, הרב יעקב גרנשטט. "הם כותבים באגרות קודש, מכריזים יחי אדוננו ומקבלים על עצמם את מלכותו של הרבי".

חלק נכבד ממשתתפי הכנס, הינם ראשי קהילות בני נח בעצמם. כלומר, מעבר ל-200 המשתתפים בכנס, מעבירים ראשי הקהילות הגויים את המסרים שהם מקבלים מהרבנים היהודיים, אל מאות ואלפי חברי קהילות בני נוח ברחבי העולם.

חלק מהמשתתפים, היו בעברם עובדי עבודה זרה, כמרים וכדומה. כל אחד הגיע בדרכו הוא להבנה כי עם ישראל הוא העם הנבחר, והקדוש ברוך הוא בורא העולם ומנהיגו. אחד מהם, מספר הרב גרנשטט, שימש ככומר נוצרי במשך 45 שנה!

את הכנס הנחו וניהלו רבני חב"ד, ביניהם הרב יעקב גרנשטט העומד בראש ארגון שבע מצוות בני נח בברזיל, המרצה הנודע הרב עמרם מויאל שהגיע במיוחד מצפת, הרב שמעון ברנד, הרב דוד עטר והרב מאיר רוזנברג. הם העבירו סנדנאות בנושא שבע מצוות, שיעורים בשבע מצוות ועוד.

המשתתפים שמחים מאוד שעם ישראל, העם הנבחר, מקבל אותם ומדריך אותם בעבודת השם הנדרשת מגוי. הם לא מחפשים להתגייר, הם יודעים שיש להם תכלית לקיים שבע מצוות דווקא בתור גויים.

כחלק מהכנס, הוקדש זמן לשירה וזמרה, בו שרו המשתתפים שיר מיוחד שהלחינו, שמילותיו הם "אני אחד מעשרה, זכריה שמונה עשרים ושלוש". השיר מבוסס על דברי הנביא זכריה, שכתב: "אֲשֶׁר יַחֲזִיקוּ עֲשָׂרָה אֲנָשִׁים מִכֹּל לְשֹׁנוֹת הַגּוֹיִם וְהֶחֱזִיקוּ בִּכְנַף אִישׁ יְהוּדִי לֵאמֹר נֵלְכָה עִמָּכֶם כִּי שָׁמַעְנוּ אֱלֹקִים עִמָּכֶם".

כך גם באמצעות השירה הם מבטאים את ציפייתם להתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד. אלו הם הגויים של ימות המשיח, ומה איתך?

אנשי הרפואה הגיעו להוקיר תודה לשליח

מאות משתתפים בכנס שבע מצוות בברזיל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...