• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א אייר התשפ"ד (19.05.2024) פרשת אמור

דעה / אסור להעביר ל"רשות הפלסטינית" שליטה ביטחונית | עמית סגל

הרבי שליט"א מלך המשיח אומר שחייבים לשלוט על האוכלוסיה הפלסטינית, כי אין ברירה. גם כעת, שזה כל כך ברור, יש כאלה שממשיכים לתבוע את העברת עזה לשליטת "הרשות" ביום שאחרי
אסור להעביר ל"רשות הפלסטינית" שליטה ביטחונית | עמית סגל
עמית סגל (קרדיט: Amit Segal, ויקיפדיה)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

עמית סגל

שמעון פרס אמר פעם שאפשר לעשות חביתה מביצה, אבל אי אפשר לעשות ביצה מחביתה. חבל שלא זכה לראות שיש כאלה שעדיין מנסים: הם מנסים להפריד את החלמון הרש"פי מהחלבון החמאסי.

בעולם מתמקדים באבחנה מלאכותית בין רוצחי התינוקות ומרוצצי הילדים לבין "האזרחים בעזה", כאילו יש שם מיליוני דיסידנטים שוחרי חופש וליברליות, ולא הורים שמקבלים שיחות טלפון נרגשות מהבן שמבשר להם "הדם של היהודים על הידיים שלי". בישראל יש למרבה התדהמה מי שמבקשים עדיין להבחין בין הרשות הפלסטינית ובין חמאס, בין ערביי יו"ש וערביי עזה.

בלהטם לסדר את המציאות בהתאם למוסכמות שעבר זמנן, הם מאשימים את נתניהו שחיזק את החמאס כדי להחליש את הרשות הפלסטינית. אבל מה שהם מציעים מופקר לא פחות: לחזק את חבורת הרוצחים המזדקנת ביהודה ושומרון. עודנו מלקקים את פצעי ההתעלמות מהרטוריקה החמאסית, והם מציעים להתעלם מאמירותיו האנטישמיות של אבו מאזן, שהסביר שיהודים נרצחו בשואה בגלל שהלוו בריבית. עודם מקוננים – ובצדק – על אספקת כסף קטארי לרצועה, והם מציעים להמשיך לשלם כסף ישראלי טוב לרשות שמשלמת משכורת לרוצחי יהודים. את התשלומים השערורייתיים האלה שנמשכים, כמובן, גם בממשלת הימין מלא-מלא, הם לא תוקפים וחבל. כנראה שכחו למי הצביעו הפלסטינים בבחירות הדמוקרטיות האחרונות שנערכו שם. טחו עיניהם מראות את צלבי הקרס בחווארה, את גילויי השמחה ברמאללה, את בכירי הרשות הפלסטינית שמביעים תמיכה ברצח העם בעוטף עזה.

איך יכול אדם לראות את מה שהתרחש בכפר עזה ולהציע נסיגה ממבואות כפר סבא?

הם הדחיקו שאת חמשת בני משפחת פוגל, אבא, אמא, ילד בן שמונה, ילד בן ארבע ותינוקת בת שלושה חודשים, טבחו מחבלים מהחזית העממית. את הכוונת על ראשה של התינוקת שלהבת פס שם צלף מהתנזים. את הלינץ' בשני חיילי המילואים ברמאללה ביצעו שוטרים פלסטינים ותומכיהם בבירה הלכאורה חילונית ומתקדמת. כספי המיסים שלנו מממנים את המשכורות של חלקם.

הדבר היחיד שמפריד בינם ובין עשיית שפטים גם במתיישבי גב ההר ושפלת החוף איננו הבדל מוסרי מהעזתים, אלא נוכחותם של צבא ההגנה לישראל ושל ההתיישבות שמונעת מצה"ל להסתגר מאחורי גדר ההפרדה של יו"ש.

האגף השליט שלהם הכתיר שנים כהזויים את מתנגדי הנסיגות, שוחרי ההתיישבות ומתנגדי המשא ומתן. מי שממשיך לתמוך גם עכשיו בשתי מדינות הוא זה שמדמיין. (ידיעות אחרונות)

מתוך ערוץ הטלגרם של עמית סגל

כתבות נוספות:

הרב דוד נחשון: החיילים פשוט מחכים לקבל חיבוק וחיזוק

תקיפת הטילים מתימן הסתיימה בנס גדול | דיווחים

הנחמה: הגאולה האמיתית והשלימה

הרבי שליט"א מלך המשיח, לפני למעלה מ50 שנה: הוציאו את הטרוריסטים מעזה!

לא להכנס, להפציץ את כל השטח מהאויר

מקום בטוח: יאיר אנסבכר מציג את הניסים העצומים במלחמה

ה' באייר: חובת המחאה של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...