• ב"ה ימות המשיח!
  • ו' אייר התשפ"ד (14.05.2024) פרשת קדושים

מקום בטוח: יאיר אנסבכר מציג את הניסים העצומים במלחמה

ארבעה ניסים משמעותיים שקרו באותו בוקר של שמחת תורה, מנעו טבח שהיה יכול להיות גדול בהרבה מזה שקרה • יאיר אנסבכר מסביר
מקום בטוח: יאיר אנסבכר מציג את הניסים העצומים במלחמה
צילום מסך מתוך הסרטון של אנסבכר
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

"אני רוצה להסביר, כדי שכולם יבינו, מה יכול היה לקרות בשמחת תורה ומה קרה בפועל". כך פתח יאיר אנסבכר, לוחם ביחידת הלוט"ר, את סרטון ההסברה שלו שגרף כבר הרבה מאוד צפיות ושיתופים.

אנסבכר פרסם סרטון בו הוא מתאר מספר ניסים עצומים שקרו במהלך המתקפה של חמאס על ישראל. "אֶרֶץ אֲשֶׁר ה' אֱלֹקֶיךָ דֹּרֵשׁ אֹתָהּ תָּמִיד עֵינֵי ה' אֱלֹקֶיךָ בָּהּ מֵרֵשִׁית הַשָּׁנָה וְעַד אַחֲרִית שָׁנָה".

לא מדובר היה בתכנית לפיגוע לשם מיקוח, אלא תכנית מבוססת, גאונית ומבריקה שמטרתה, כמו שכתוב במגילת אסתר, "להשמיד, להרוג ולאבד את כל היהודים, מנער ועד זקן טף ונשים"

התכנית של חמאס הייתה אמורה להיות הרבה יותר נוראית ממה שהיה בפועל. על פי התכנית, אלפי מחבלים שחצו את הגדר מעזה, היו צריכים להמשיך עד ים המלח, וליצור חיץ בין אזור הדרום לבין ערי המכרז ויו"ש. במקביל אליהם, כוח שאמור היה להגיע מלבנון, חמוש באמצעים מתקדמים, היה אמור לכבוש את רמת הגולן.

מה שתרחיש כזה היה גורם, הוא בידול שטח מרכז ישראל (בו מרוכזים רוב תושבי הארץ), בזמן שמאות אלפי יהודים מהגולן והדרום היו למעשה שבויים בידי המחבלים.

"הנס הראשון שקרה, אומר אנסבכר, הוא שבגבול הצפוני לא קרה דבר. למה? אני חושב שחמאס הפתיע ופתח במלחמה מוקדם יותר מהתכנית. ככל הנראה חמאס ידע על הפסטיבל ליד רעים והחליט לשנות את הלו"ז בלי לתאם עם המחבלים מלבנון.

כמו זאב שרואה כבש שמן, החמאס לא חיכה ויצא להתקפה, כשהוא מאמין שהכוחות בצפון יישרו קו - מה שלא קרה למרבה הנס.

20231027_025051_0000

הנס השני, הוא שהערבים שגרים ביהודה, שומרון ומרכז הארץ לא הצטרפו למלחמה. הם הוכו בתדהמה כמו שאר תושבי הארץ, וכעת גם אם ירצו להצטרף, הצבא וכוחות הביטחון דרוכים מתמיד.

הנס השלישי, הוא שהמחבלים שהגיעו מעזה לא ביצעו את המשימה להשתלט על קו האורך עד הגבול המזרחי. כאחוזי טירוף רצחני הם נעצרו לבזוז שלל, לבצע זוועות בתושבות הקיבוצים, להתעלל וכו'.. טירוף הרצח הישמעאלי שלהם סנוור אותם מלהמשיך במשימה.

הנס הרביעי, הוא שקו הגבול בין רצועת עזה למדינת ישראל נחצה, אך לא הוכרע. חברי כיתות הכוננות בישובים, לצד חיילי צה''ל ותושבים נושאי נשק (וגם כאלו שלא) לחמו כתף לצד כתף ומנעו טבח נוראי בהרבה ממה שהיה.

פרסום הניסים משפיע מאוד על ביאת המשיח, כמו שאומר הרבי מלך המשיח שליט"א בשיחת ש"פ וישב תשנ"ב:

ועוד והוא העיקר: ההכרה וההודאה ונתינת השבח לה' על הניסים שהוא עושה, הרי בנוסף על ענין של הכרת טובה – הרי זה גם נוגע לביאת משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלימה, כפי שהגמרא אומרת: "ביקש הקב"ה לעשות חזקיה משיח . . אמרה מדת הדין לפני הקב"ה . . חזקי' שעשית לו כל הנסים הללו (שניצל מסנחריב ונתרפא מחליו) ולא אמר שירה לפניך תעשהו משיח".

כתבות נוספות:

הרב דוד נחשון: החיילים פשוט מחכים לקבל חיבוק וחיזוק

תקיפת הטילים מתימן הסתיימה בנס גדול | דיווחים

הנחמה: הגאולה האמיתית והשלימה

הרבי שליט"א מלך המשיח, לפני למעלה מ50 שנה: הוציאו את הטרוריסטים מעזה!

לא להכנס, להפציץ את כל השטח מהאויר

מלך המשיח: מספיק להודיע 5 דק' לפני ולעשות תל מכל האזור! אין צורך לסכן חיילים!

ה' באייר: חובת המחאה של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...