• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

בזמן הנאום המסוכן: פיגוע בוצע בצומת שילת

ראש ממשלת המעבר מר יאיר לפיד, נשא הערב (שעון ישראל) נאום בפני עצרת האו"ם המתכנסת בניו יורק. בדבריו הצהיר על כוונתו להקים רח"ל שתי מדינות, ובכך קידם את רעיון המדינה הפלסטינית היל"ת. באותו זמן ממש בוצע פיגוע בצומת שילת. שמונה נפצעו
בזמן הנאום המסוכן: פיגוע בוצע בצומת שילת
צילום: דוברות המשטרה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הערב במהלך כינוס העצרת השנתית של האו"ם, נשא דברים ראש ממשלת המעבר, מר יאיר לפיד. בדבריו אמר כי: "עוצמתה הכלכלית והצבאית של ישראל מאפשרת לנו להגן על עצמנו, אבל היא מאפשרת לנו עוד דבר: לשאוף לשלום עם העולם הערבי כולו ועם שכנינו הקרובים ביותר – הפלסטינים. הסכם שמבוסס על שתי מדינות לשני עמים הוא הדבר הנכון לביטחון ישראל, לכלכלה הישראלית ולעתיד ילדינו, השלום אינו פשרה, היא ההחלטה האמיצה ביותר שאנחנו יכולים לקבל. השלום אינו חולשה, הוא מגלם בתוכו את כל עוצמתה של הרוח האנושית. מלחמה היא כניעה לכל מה שרע בנו, השלום הוא ניצחונו של כל מה שטוב".

 הרבי שליט"א מלך המשיח מתריע, כי עצם הדיבורים על מסירת השטחים, מעודדים את הערבים לבצע פיגועי טרור, וגורמים לשפיכות דמים.

הערב קיבלנו לכך תזכורת מצמררת: בצומת שילת מחבל פצע שמונה בני אדם, עד שחוסל בידי לוחם מג"ב שלא היה בתפקיד באותה שעה.

ערוץ שבע מדווח כי רס"ב ד', לוחם מג"ב ותיק, סיפר כי המחבל ניסה לפתוח את דלת הרכב שבו נסעו הוא ואשתו, וניסה לדקור אותה. "נתתי גז כדי לברוח ממנו, ואחרי 30-20 מטר עצרתי וירדתי מהר מהרכב", אמר הלוחם שהיה בחופשה ולבש בגדים אזרחיים.

"הלכתי לכיוון שלו, לא שלפתי את הנשק עדיין", שיחזר הלוחם. "ראיתי שהוא רץ לכיוון שלי במהירות, וכשהיה כמה מטרים ממני יריתי כמה כדורים לכיוון שלו. ראיתי שהוא ממשיך, הלכתי אחורה כדי לשמור מרחק ממנו והוא המשיך לרוץ. נפלתי, ואז כשהוא כבר היה כמעט עליי, יריתי בו עוד כמה כדורים".

המחבל שביצע את הפיגוע וחוסל הוא ערבי בן 22 ממזרח ירושלים, בעל עבר של פח''ע עממי. הוא היה חמוש בגז מדמיע, פתח דלתות של רכבים וניסה לדקור אזרחים. 8 נפצעו באורח קל, רובם כתוצאה מהגז המדמיע שריסס.

תוכן מדברי כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א עם שר התחבורה משה קצב:

כשהוצג שר התחבורה משה קצב, לחץ הרבי מלך המשיח שליט”א את ידו (והמשיך להחזיק את ידו כל משך זמן הדיבור) ובירכו: שיזכה במסגרת תפקידו לקבץ עם ישראל, תורת ישראל והקדוש-ברוך-הוא, ששלשת אלו לא ינתק.

והמשיך הרבי שליט"א מלך המשיח: שמעתי לאחרונה שמועה מוזרה ומבהילה בנוגע לדיבורים והחלטה של הממשלה בארץ ישראל, אודות מסירת חלקים מארץ ישראל. לפועל מדברים כעת אודות תכנית לתקופה של 5 שנים שקוראים לה אוטונומיה. אבל לא משנה באיזה אופן מדברים על זה ומסבירים את זה, שהרי בפועל דיבורים אלו ועניינים אלו הם בגדר האיסור המפורש ד"לא תחנם" שאסור למסור שום חלק מארץ-ישראל לאומות העולם! ודיבורים אלו יביאו סוף כל סוף למסירת חלקים מארץ ישראל בפועל.

וממילא נמצא שזה שמדברים אודות זה הרי זה כפירה בה’ ובתורתו ובארץ-ישראל ובקדושת ארץ-ישראל. דיבורים אלו אודות האוטונומיה הינם צעד ראשון למסירת חלקים מארץ ישראל ולא רק חלקים קטנים אלא חלקים גדולים כמו יהודה שומרון, עזה, חברון וירושלים וכו’ והרי זה עניין של פיקוח נפשות ממש!

וכאמור שלא משנה מה שהיהודים חושבים ואומרים ומסבירים את זה אלא איך שאומות העולם מפרשים זאת, והם מפרשים זאת שמדובר אודות תוכנית שסופה מסירת חלקים מארץ-ישראל בפועל והקמת מדינה פלסטינאית. אתה הרי מבין ערבית, אז תשאל לערבים הגרים שם ותראה שהם יגידו לך שמה שהם מתכוונים אודות מה שמדברים על אוטונומיה של 5 שנים פירושו בפועל שמוסרים להם חלקים מארץ-ישראל כדי להקים מדינה פלסטינאית. וממילא איך זה נוגע כלל איך היהודים יפרשו את זה כי העיקר הוא איך שהגויים מסתכלים על זה.

רק עצם הדיבור בנוגע לתוכנית האוטונומיה הוא חילול השם וחילול הקודש. זה שיש בארץ-ישראל יהודים שאינם שומרי תורה ומצוות הרי זה בנוגע להם בפרטיות, אבל כאן המדובר שממשלת ישראל תכריז מלחמה גלויה נגד ה’ ותורתו. ובנוגע למה שמסבירים שאין המדובר אלא אודות מינהל עצמי שינהלו לבד את החינוך שלהם וחקלאות משלהם וכו’ אבל לא ענייני חוץ וביטחון ושזהו רק לניסיון. הרי זה עניין של דיפלומטיה ובזה לא אתווכח היות שכנראה אתה מבין יותר טוב ממני בזה.

אבל כאן אין המדובר אודות דיפלומטיה אלא אודות דיבורים רחמנא ליצלן אודות מסירת חלקים מארץ-ישראל, ועצם השקלא וטריא אודות עניינים אלו הרי זה חילול השם, נגד השם ותורתו וכו’, ומילא אין שום חילוק איזה מטעמים ומעדנים (דיפלומטים) יעשו מזה היהודים. ובנוגע לזה שאומרים שהיות שיש כעת עלייה מרוסיה וכמו כן זקוקים לערבויות מהממשל דארה"ב ולכן מתחשבים במה שתאמר ממשלת ארה"ב.

הרי בפועל זהו הצעד הראשון למסור חלקים מארץ-ישראל. והא ראיה שהרי הם עצמם אומרים שמה שעושים זהו בגלל שנתרשמו מהגויים ושיש לחץ וכו’ ואז אחרי כן כשיבוא עוד לחץ אז שוב התרשמו מאומות העולם ואין לדבר סוף וכפי שראו זאת בפועל בעבר שכשנכנעים ללחץ הרי זה מביא עוד לחץ.

(השר משה קצב אמר שבשנה שעברה היתה אגרת מהנשיא ג’ורג’ בוש שמתנגד למדינה פלסטינאית והשנה הוא כתב רק שאינו בעד מדינה פלסטינאית, אז רואים כאן שינוי. הרבי מלך המשיח שליט”א: ורואים לאיזה כיוון הולך השינוי).

לא יתכן שיהודי המאמין בה’ ובתורתו יהיה ח"ו שותף לעניינים כאלו ולתת חתימה לעניין כזה. ולפי זה עדיף שממשלה תתבטל ולא תהיה ממשלה יהודית שהרי לא מדברים אודות אלו אלא אך ורק בגלל לחץ אומות העולם (כפי שהם בעצמם אומרים), אז באם כך הוא המצב הרי לפי זה עדיף שיקימו – רחמנא ליצלן ממשלה של אומות העולם בארץ-ישראל והם יחליטו לכתחילה מה לעשות עם ארץ-ישראל, ולכל הפחות אז לא יהיו יהודים שיחתמו על עניינים כאלה. אתה בטח מכיר את מר מנחם בגין שבתחילה לא הסכים לעניני קעמפ-דייויד והיה בתוקף נגד זה, אבל בסוף התחיל לעשות ויתורים, וכפי הנשמע עד היום מתחרט על זה שויתר על חלק מארץ-ישראל.

ממילא אם אנשים שלא מאמינים בקב"ה היו עושים את זה היה אפשר להבין, אבל אנשים שמאמינים בקב"ה שמהם יבוא חתימה אודות מסירת חלקים מארץ-ישראל הרי זה חילול ה’. שמיר מאמין בהקב"ה ובקדושת ארץ-ישראל, ולכן הרי זה דבר בלתי מובן כלל שדווקא הוא יסכים לדבר כעת אודות תוכניות שפירושן מסירת חלקים של ארץ-ישראל. ביטחון ארץ-ישראל הוא מה’ אחד, ובאם יתנהגו בהתאם ובכל התוקף הדרוש כפי שצריכים אז אין מה לדאוג בנוגע לביטחון ארץ-ישראל.בינתיים מדברים רק אודות עניין של 5 שנים מכיוון שמפחדים להגיד ברור שרוצים למסור חלקים מארץ-ישראל, אבל יש לומר שכוונתם ברורה שסוף כל סוף ימסרו חלקים מארץ-ישראל. על – פי השערתי – שמיר בעצמו יודע את זה ויותר טוב ממני.

לשמיר יש הרבה זכויות בנוגע ארץ-ישראל מתחיל עוד מהזמן של הארגון וכו’, שאז כשהיה (על פי תורתינו) שליטה לאומות העולם על ארץ-ישראל לחם שמיר נגד זה, ועכשיו הוא מדבר אודות מסירת חלקים מארץ-ישראל.ובנוגע לפועל לדעתי – צריכים לראות ששמיר יבטל מיד את ההחלטה והדיבורים אודות אוטונומיה. אני כל הזמן לחמתי שתהיה ממשלה של שמיר, וכשם שעשיתי הכל שהיה ביכולתי שתקום דווקא ממשלה שראש הממשלה יהיה שמיר הרי באם ימשיכו בכיוון זה אודות דיבורים כאלה אזי אני מנחם מענדל (שמו הפרטי של הרבי שליט"א מלך המשיח) יהיה הראשון שילחם בכל התוקף ובכל הכוחות שלי נגד שמיר שתתפרק הממשלה! עד היום היה רק שמעון פרס נגד ממשלת שמיר, אבל באם שמיר ימשיך בכיוון זה אודות דיבורים על אוטונומיה אז אני גם כן יהיה נגד ממשלת שמיר. באם שמיר אינו יכול לעמוד מול הלחץ של אומות העולם, שיכריז בגלוי שאינו יכול לעמוד מול הלחץ ואינו יכול להיות יותר ראש הממשלה!

שמיר פירושו כפי שכבר אמרתי כמה פעמים בעבר, שכתוב שזה דבר הבוקע אבן קשה אז ששמיר ישים שמיר בכל התוקף על ההחלטה בעניין דיבורים אלו אודות מסירת חלקים מארץ-ישראל זה יבקע ויתבטל ותתבטל לגמרי כלהחלטה ומחשבות אודות עניינים כאלו.

השר משה קצב: הרבי שליט"א הוא זה שהקים את הממשלה הנוכחית, ואנחנו רוצים את המשך ברכתו של הרבי לממשלה, שמכניס קדושה לממשלה.

הרבי מלך המשיח שליט”א: כששמיר יכניס בארץ-ישראל קדושה אז זה ייתן לו את הכוח לעמוד מול הלחצים.

השר משה קצב: שמיר בטח יהיה חזק.

הרבי מלך המשיח שליט”א: עד עכשיו היה חזק, ומילא בנוגע לעכשיו צריכים לראות שיפסיקו מיד את הדיבורים אודות אוטונומיה. והמשיך הרבי מלך המשיח שליט”א: בטח תמסור זאת למר שמיר ובטח לא תקפיד על שהנני מטיל עליך שליחות בלתי נעימה, אבל תמסור זאת בכל התוקף כפי שאני אמרתי את זה ולמה לי לעשות שליח, בעצמי שאלך אליו וימסור את הדברים בכל התוקף.

וסליחה על זה שדיברתי כל כך קשה כי באמת היו צריכים לדבר באריכות יותר גדולה וכהנה וכהנה, אלא שאין הזמן להאריך בזה.ויהי רצון שתבשר בשורות טובות בכל זה וידברו רק אודות עניינים של קדושת ארץ-ישראל וקדושת עם ישראל. בשורות טובות.

(בעת חלוקת שטרות לצדקה יום יו"ד שבט תשנ"ב)

הצצה לפעילות תנועת רגבים ומאבקה לשלימות הארץ

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...