• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

דעה / השלב הבא בתוכנית עבאס ימ״ש: כבישת המדינה באמצעיים חבלניים

מראות הפיגוע הנורא שאירע אמש על ידי ערבים "ישראלים" בחדרה, מזעזעות את הקהל. תום ימיני סוקר את הרקע לאירוע הנורא, החל מהכנסת הגורמים הערבים לשלטון והפיכתם למעצבי המהלכים בישראל ועד לתוכניתם כנגד ישראל. לקריאה
השלב הבא בתוכנית עבאס ימ״ש: כבישת המדינה באמצעיים חבלניים
מנסור עבאס (צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ/דני שם טוב)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

מופתע מעצמו

נדמה כי אפילו מנסור עבאס בעצמו הופתע מהמהירות בה התממשה תוכניתו הזדונית: כיבוש מוחלט של ארץ ישראל ע״י התנועה האיסלמית.

כפי אשר הודיע בעצמו פעמים רבות (לא בפרומים סגורים אלא בריש גלי בשפה הערבית) ההשתלטות על הארץ איננה צריכה להיות בשלב הראשוני בנשק ובשפיכות דמים, למה צריך להתמאמץ אם היהודים בעצמם מושיטים לנו יד?
ממשלתם תלויה בתמיכתנו ועל פינו יישק דבר, אז טרור משתולל ברחובות? אז מה?! הממשלה לא תצא לשום פעולה בלי אישורה (שכמובן לא יינתן) של התנועה האיסלמית.

אז כפי שמנסור הנחה, קודם כל לכבול את ידי היהודים פוליטית רק אחרי זה נטבח בהם בנשק ובמלחמה, אבל, אפילו מנסור האופטימי לא ציפה לכזאת התפתחות, במימון הממשלה (53 מליארד שקלים) נערכים פעם אחר פעם פיגועי טרור ודם יהודי הפך הפקר ר״ל, ואין פוצה פה ומצפצף! מנסור טופח לעצמו על השכם, מבלי להיות שר או בכיר בממשלה עם 4 מנדטים בלבד! הוא מזיז את כל החוטים כפי רצונות הזדון שלו.

״השלום״ המדומה

בזמן הפיגוע הנורא בחדרה נערכת פגישה, ״פסגה״ הם מכנים אותה, של שרי חוץ ממספר מדינות על מנת לדון כיצד לקדם את ״השלום״ המדומה שלהם.

תבינו את עומק המנותקות מהמציאות; הנה דבריו של דובר הג'יהאד האסלאמי, דאוד שיהאב ימ״ש, הוא אומר כי חזרתם של הפיגועים לעומק ישראל הוא "דבר הכרחי ליצירת ההרתעה". עוד אמר שיהאב לערוץ אל-מיאדין המקורב לחיזבאללה כי הפיגוע בחדרה הוא "תגובה של העם הפלסטיני ומשחררי האומה על פגישת הרוע שמשתתפים בה שרי החוץ של מדינות ערב". עוד אמר כי הפיגוע הוא מסר של הרתעה עבור המתנחלים והחיילים.

אתה קולטים??? (אם לא תקראו שוב) שבזמן ששר החוץ ״שוחר השלום״ של ארה״ב אומר כי ״אלימות המתנחלים" היא הבעיה המרכזית לפיגועי הטרור, דובר הג׳יהד חושב אחרת… וגם הוא אומר במפורש (להבדיל אלפי הבדלות) את דבריו של הרבי שליט״א מלך המשיח כי עצם הדיבורים על מסירת שטחים וענייני ״השלום״ גורמים לשפיכות דמים של יהודים!!!

דמם של הנרצחים על ידי חברי הממשלה

מי שאחראי למחדל הנוראי הזה הוא בראש ובראשונה העומד בראשות הממשלה ״איש הימין״ כביכול - נפתלי בנט. הוא שלא בחל בשום אמצעים, שיקר ללא עינוד עפעף לכל עם ישראל, מכר את המדינה לתומכי טרור, סליחה, שילם 53 מליארד שקל לתומכי הטרור מכספי אזרחי ישראל על מנת להשיג דבר אחד - לשבת על כסא ראש הממשלה ופשוט לא לעשות כלום!!!
כשאני כותב כלום, זה באמת כך, האדם שיראה לי דבר אחד, אחד בלבד, שמר בנט מקדם, יוזם או מנסה לפחות לשנות לטובה במדינה, יקבל ממני התנצלות קנה על כל הנכתב כאן…

מסתבר שבנט לא רק שקרן שעקף בשקריו את כל הפולטיקאים וגם את הכי גדולים שהיו פה בכל היסטורית המדינה אלא גם מנותק באופן מדהים ומעורר בחילה ממה שקורה במדינה שהוא עצמו אמור לנהל אותה ולשמור עליה (ואני לא מדבר על השר שהוא מינה על מנת לשמור על ביטחון האזרחים…)

ראש הממשלה השרים וחברי הקואלוציה (היהודים) הם ולא אף ארגון אחר אחראים לפיגועים הנערכים בערי ישראל (זוהי טעות בתקשורת על ייחוס האחריות בפיגוע לדאע״ש)
בחתימתם וישיבתם בממשלה עם תומכי הטרור הם משלימים בפאזל בתוכניתו הנוראית של תומך ומעודד הטרור - מנסור עבאס ימ״ש (רה״מ בפועל)
התוכנית שלו מתקדמת באופן מהיר שגם הוא עצמו מופתע ממנה, השתלטות ערבית על הפוליטיקה הישראלית ורק אח״כ לחימה מזוינת, אבל גם מנסור מופתע עד כמה לאיזה רמה של שפלות והורדת הראש בנט ושריו מוכנים לרדת על מנת לשמור על כיסאם, גם במחיר דם יהודי שנשפך ברחובות ר״ל.

רק משיח

התפטרותם המיידית שצריכה להיות של ראש הממשלה ושריו זהו דבר מובן ופשוט שצריך להיות, אך לא אדם מנותק כבנט ייעשה זאת…
לכן בידינו הדבר, גם אם בחלומות הטובים ביותר רה״מ ושריו יקחו אחריות ויתפטרו - זה לא יעזור, כשתעלה ממשלה אחרת גם הם יפחדו להילחם בטרור, כבר אין לנו אמון בשום הבטחות של פולטיקאים לאחר תרגיל בנט-עבאס, כל פולטיקאי ייעשה הכל על מנת לחמם איזה כסא בכיר ואז לא לעשות כלום..

הפתרון והתשובה לפיגועי הטרור בידינו - העם!

רק אנחנו נפתור את הבעיה הזאת, ואגלה לכם סוד, הפתרון הוא פשוט מאוד… כל שעלינו לעשות הוא לקבל על עצמינו את מלכותו של הרבי שליט״א מליובאוויטש כמלך המשיח, ברגע שכל העם כולו יתאחד סביב הנהגתו של מלך המשיח, הוא יבוא ויגאל אותנו גאולת עולמים וכל המחבלים ואומות העולם יהפכו לעבדים שלנו!

זאת לא פנטזיה! הרבי שליט״א מלך המשיח אומר לנו כי אנו נמצאים כבר עמוק בזמן הגאולה כל שעלינו לעשות הוא להמליך אותו למלך עלינו ולקבל את פניו תיכף ומיד ממש!

אז קדימה! בואו ונשנה את המציאות!

הסכנה שמסתתרת מאחורי פסגת שרי החוץ

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...