• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

עוד הם מדברים: מפגש הפסגה של ממשלת ישראל

השיחות שמקיימים עם המחבלים, גורמים לעליה בטרור - כך קובע הרבי מלך המשיח שליט"א. בזמן שראש הממשלה דן עם האמריקאים, הטרור מרים את ראשו
עוד הם מדברים: מפגש הפסגה של ממשלת ישראל
שר החוץ יאיר לפיד ושר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן, הבוקר (צילום: שלומי אמסלם, לע״מ)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

"כדי להימנע מהסלמה יש להימנע מהרחבת ההתנחלויות ולמנוע את אלימות המתנחלים לקראת הרמדאן ופסח" - כך אמר לפני מספר שעות שר החוץ האמריקאי, אנטוני בלינקן, במהלך "מפגש הפסגה" שמתקיים בימים אלו בנגב.

ראש הממשלה נפתלי בנט התבטא במהלך אותו מפגש, על שטחי יהודה ושומרון וכינה אותם "הגדה המערבית".

שעות ספורות לאחר מכן, נרצחים שני אנשים בארץ הקודש.

מיד לאחר הפיגוע, נפתח מחסום משטרתי בכניסה לישוב יצהר, כביכול כדי למנוע מתושבי היישוב לרדת לכפרים הערביים ולנקום את דם הנרצחים.

הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א, מוצא קשר ישיר בין ההתרפסות של ראשי השלטון בארץ, לבין הרמת הראש של המחבלים בארץ ועליית מדרגה בפיגועים:

"שלטונות ישראל רוצים לחלק את ירושלים עיר הקודש לשלשה חלקים. זאת אומרת שהעיר תהיה שייכת למוסלמים לנוצרים ולהבדיל - גם ליהודים. ולא זו בלבד, אלא הם מעודדים בפועל ערבים לגור בירושלים. על-אף העובדה שירושלים שייכת מאז ומקדם כבר מימות שם בן נח ואברהם אבינו ועד לכיבוש ירושלים בידי דוד, ליהודים בלבד.

נוסף לכך, ישנו דין מפורש בהלכה שלגוי אסור לדור בירושלים, מלבד העובדה שזה לא טוב עבורו. אמנם דין זה תקף רק בשעה ש"יד ישראל תקיפה", אך אין זה אומר שצריך לעודד את הגוי לגור שם. ועוד לרדוף אחריו ולהתחנן אליו שישאר לגור שם.

התרפסות זו בפני הערבים גורמת שאם עד-עתה הם היו במצב של פחד מישראל. הרי כעת, כתוצאה מהרדיפה אחריהם, הם מרימים ראש כנגד ישראל ומגבירים רחמנא-ליצלן את הפיגועים".

מעובד ע"פ שיחת שבת פרשת מטות-מסעי תשכ"ט.

הערכה: המחבלים תכננו פיגוע גדול בהרבה

רעידת אדמה הורגשה בישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...