• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

הרבי שליט"א מלך המשיח על הפסקת אש: "ניתוח לא עוצרים באמצע!"

משל לאדם הנכנס לניתוח ורואה את טיפות הדם הראשונות שיוצאות ממנו. אז במידה והוא "ירא ורך הלבב"(פחדן) יבקש להפסיק את הניתוח באמצע. אך דבר זה לא כדאי זה עלול לסכן אותו - בדומה לזה כשעושים הפסקת אש ועוצרים באמצע - התחילו את המבצע וחייבים לסיים אותה בהקדם האפשרי ללא הפסקה כלל וכלל!!!
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

אם היתה יכולה להית שקלא וטריא - האם להתחיל, הנה לאחרי שסחבו ותחבו את עצמם, ואת העם היהודי, ואת כל הצבא למעמד ומצב זה, הרי זה בדוגמת המדובר כמה פעמים כאשר רחמנא-ליצלן צריכים לעשות ניתוח, לאחר-מכן מכניסים פנימה ״איש הירא ורך הלבב״, והוא רואה שניגרות שלושת טיפות הדם הראשונות, הוא מתחיל לבקש: כעת תפסיקו.

התחילו לחתוך, התחילו את הניתוח, - כעת תפסיקו, שכשרוצים לעשות ניתוח, וכבר התחילו אותו, וכבר עשו שלושת-רבעי ממנו [מהניתוח] או יותר, וכבר גבה כמה מאות הרוגים ופצועים, הם נושאים באחריות באם לא יסיימו זאת ובהקדם הכי אפשרי, זה יהי כמו אותם שבזמנו לא איפשרו לסיים את המבצע הקשור עם מלחמת יום הכיפורים, ולאחר מכן הדפיסו שהיא כל חייה לא תוכל למחול לעצמה, וכל חייה - יעמדו כל ההרוגים והפצועים לנגד עיניה.

והעיקר כאן לא נוגע השקלא-וטריא ואריכות הדיבור, כולם יודעים שההחלטה במעשה בפועל, תלויה בשניים או שלשה אנשים, וכל האחריות מוטלת עליהם.

(קטע משיחת הרבי שליט"א מלך המשיח, י"ג תמוז תשמ"ב)

קול מבשר מבשר ואומר אליהו הנביא היה ובישר

ב' ניסן • "צריך שהעם יכריז יחי המלך"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...