• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

התמימים חיזקו את החיילים במבצע עלות השחר

בצל מבצע עלות השחר: זווית ראייה גאולתית מבצעית בשטח הלחימה! ר' יוסקה מירלסון, יצא עם מספר תמימים לשטחי הכינוס בסמוך לגבול עם רצועת עזה, ופעל במשך יומיים כדי להעלות את המורל, לחזק רוחנית על ידי מצוות וחלוקת דברי מתיקה לחיילים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

במוצאי שבת, מיד עם סיום התפילה של תשעה באב, יצא לכיוון גבול רצועת עזה, ר' יוסקה מירלסון, כשלצידו ברכב עשרות ציציות לחלוקה ללוחמים וכמויות סיפרוני תהילים בתמונת הרבי מלך המשיח שליט"א.

בדרכו השמיים מעליו בוערים בפיצוצים ויירוטי טילים מכל כיוון אפשרי והכבישים כמעט ש-ריקים מתנועה או תחבורה ככל שמתקרבים לכיוון יישובי אשכול וגבול הרצועה! 

הוא מתאר כי הפעילות הלילית הייתה מאוד מתוחה, בכל כמה דק' צבע אדום והתראה של 10-15 שניות. רצים כמו במנוסה יחד לצד הלוחמים למרחב המוגן או ב"מצב אפסי" בלית ברירה נשכבים על הקרקע וידיים מכסות את הראש עד יעבור זעם...  ניסי ניסים! בפועל ממש כל משך הלחימה! 

הוא ממשיך ומספר: "גם ביום א' הבאתי איתי מספר תמימים חיילי בית דוד, מישיבת תות"ל ראשל"צ, שבהתמדה ובנחישות פעלו ללא הרף יחד עם הלוחמים במבצע תפילין והחל מצאת היום, לאחר צאת הכוכבים, חלוקת כמויות השתייה והפינוקים שקנינו ללא הפסקה עבור הלוחמים שמוסרים את נפשם על שמירת ארצנו הקדושה! 

וגם ביום ב' (הכרזת "הפסקת אש"): ביום הפריקה של הכלים הכבדים של צה"ל, באנו לשמח ולפנק במקומות בהם יום קודם לכן, לא הספקנו להגיע ולהכנס. פעלנו במרץ. כל הלוחמים היו נוכחים בשטח ושמחו עד מאוד לקבל את פנינו, יחד איתם רקדנו וחיזקנו בכל נקודת זמן אפשרית שצלחנו (באופן של "שמחה פורצת גדר")  ובעיקר חיזקנו בנקודה העיקרית: בבשורת הגאולה והגואל וקבלת פני משיח צדקנו הרבי שליט"א! 

הדור השביעי הראשון לגאולה למטה מעשרה טפחים

קבלת המלכות בהכנסת ספר התורה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...