• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

נחשף הגורם שעמד מאחורי הצהרתו של הנשיא בוש

לפני שלושים שנה בדיוק אמריקה משנה את כללי המשחק המסוכן שכמעט דרדר את האנושות למלחמת עולם גרעינית. על השינוי הדרמטי ועל מי שעמד מאחורי הקלעים של המהפך • סקירת וידיאו מרתקת
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בחודש שבט תשנ"ב (1992) בנאום השנתי שנשא נשיא ארצות הברית בפני האומה האמריקנית, בישר בוש על פתחו של עידן חדש ביחסים עם ברית המועצות. לא יותר פחד ממלחמה גרעינית, ולא עוד בזבוז אדיר של משאבים על פיתוח תעשיית הנשק האמריקאית, אלא להיפך. ראשי נפץ גרעיניים יושמדו, ותקציבם הענק יועבר לטובת פיתוח הכלכלה של המדינות, לטובת האזרחים והעולם כולו.

כמה שזה נשמע מעשה הגיוני, במשך שנים אמריקה, ומנגד ברית המועצות, לא ניסו להגיע להסכם שכזה, וההתחמשות בין היריבים הלכה וגברה ומלחמת עולם גרעינית הייתה רק עניין של זמן.

במקביל לאותו נאום, הפגישות והחתימה על ההסכם שלאחריו, נשא הרבי שליט"א מלך המשיח כמה שיחות קודש בהם הוא הצביע במפורש על הגורם שעמד מאחורי אותה מהפיכה.

הרבי שליט"א מלך המשיח הסביר, כי למרות הרצון של כל אחד לחיות בשלום וללא מלחמות, הרי שבמשך שנים ארוכות כל ממלכה ומדינה דאגה להתחמש ולבסס את עצמה באמצעות מלחמות עקובות מדם עם שכנותיה, תוך הרס וחורבן בעולם בניגוד לכל הגיון אנושי.

המהלכים ההיסטוריים האחרונים מצביעים במוחש על פתחו של עידן חדש. זוהי התחלת קיומו של יעוד הגאולה "וכתתו חרבותם לאתים וחניתותיהם למזמרות, לא ישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד איש מלחמה".

ומכיוון שרואים כיום כיצד העולם צועד לקראת אותו יעוד מושלם, אין מנוס מלקלוט ולהפנים שמלך המשיח פועל על אומות העולם וראשי המדינות לחיות זה עם זה בשלום וללא מלחמות, וכדברי הנביא בתחילת הפסוק המתאר את היעוד "ושפט בין הגויים והוכיח לעמים רבים", ש"השופט" הכוונה למלך המשיח.

באותה שיחה נדירה מסוגה מסביר הרבי שליט"א מלך המשיח שהתחלת פעולותיו בעולם כמלך המשיח משתלשלות מפסק הדין הדרמטי הקובע למעשה שעבודתם של בני ישראל להבאת הגאולה הסתיימה, יחד עם פסק דין הרבנים ומורי ההוראה שהגיע זמן הגאולה, ושזכה דורנו לצדיק הדור שעומד בקריטריונים ההלכתיים להיות המלך המשיח, הלא הוא הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח.

הרב זושא פויזנר מסביר על מהותו של יהודי

קבלת המלכות בהכנסת ספר התורה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...