• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח ניסן התשפ"ד (26.04.2024) פרשת מצורע

חשבתם פעם איך אפשר לשנות את העתיד?

כל אדם מסוגל לשנות את העתיד, כך מצביעים מחקרים מדעיים. הסברה שלמקום הר הבית אין משמעות בימינו, איננה נכונה. ומהו המסר שאפשר ללמוד מאבא של אהרן • שווה קריאה
חשבתם פעם איך אפשר לשנות את העתיד?
לחשוב על דברים טובים (צילום: Steshka Willems)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

כוח על

הזזת חפצים על ידי המחשבה נשמע כמו משהו שקיים רק בסרטים, אך מחקר חדשני של ד"ר ברוס ליפטון מוכיח שכל חייו של האדם מונעים ממחשבתו. ביכולת בני האדם לשנות אפילו את הגנים שלהם! באם יחשבו מחשבות חיוביות וייצרו לעצמם סביבה חיובית, הם יחיו את חייהם לבטח עוד הרבה אחרי המאה ועשרים שהגנים שלהם הקציבו להם. אז כן, אנו יכולים לשנות ולהזיז דברים על ידי מחשבה בלבד!

זה לא היסטוריה, זה מציאות ריאלית!

רווחת השיטה המסתכלת על מקום המקדש כאזור הסטוריוני - שם היה המקדש ושם הוא יבנה מחדש בבוא העת. כיום שטח זה הינו נחל העבר והעתיד, אך אינו שייך אלי, להווה!

גישה זו הגיונית, אך יש בה הרבה חורים;

מקום המקדש אינו מקודש בזכות עצמו. בורא עולם בחר לשכון במקום זה, וכתוצאה מהשראת השכינה עליו זכה ונתקדש.

שכינה שלא זזה

עיקר התגלות האלוקים היתה בארון הקודש, בבית המקדש, בחדר הנקרא 'קודש הקודשים'. רק הכהן הגדול ביום הכיפורים היה מורשה להיכנס אל מקום זה, כל כך נורא וקדוש הוא המקום!

כאשר שלמה המלך בנה את המקדש, הוא ידע שסופו ליחרב, ובציווי מיוחד מאלוקים הוא הכין מקום מסתור בתוך 'קודש הקודשים', אותו ייעד להטמנת 'הארון'. ואכן מספר שנים לפני חורבן הבית, הטמין המלך יאשיהו את 'הארון' באותן מחבואות שבנה שלמה. עד היום החפצים המקודשים ביותר עבור העם היהודי נמצאים במקום בו הם היו לפני 'החורבן'!

שלמה החריב את המקדש

בית המקדש הינו מקום נצחי, רק כוח אחד יכול להחריב ולהזיז את המקדש ממקומו: אנחנו. בידינו הכוח להביא וליצור את הגלות!

אלמלא בנה שלמה המלך את אותן מחילות עבור הטמנת הפריטים הקדושים, לא היתה גלות, ומקדשנו לא היה חרב מעולם! בזכותו של שלמה זכינו ונחרב הבית, וכעת אנו יכולים לבנותו מחדש - משודרג הרבה משהיה!

הכל בראש

לפני כ-200 שנה אהרון חלה נורא! דלקת חריפה שיבשה את כל יכולותיו, הזיהום התפתח ומנע ממנו ללכת, להזיז את ידיו ובקושי לדבר. יום הרפואה היה הרבה מאחורה והרופאים כולם כבר הרימו ידיים.

בצר לו, ארז ר' נתן אביו של אהרון, את מעט מטלטליו, נשק לבנו ונסע אל הרבי הצמח צדק על מנת ליטול את ברכתו לרפואה שלימה.

מיד בהגיעו, נכנס ר' נתן אל חדרו הקדוש של הרבי וטינה את צרתו. הרים הרבי את עיניו מהספר, הביט בו ואמר לו חמש מילים:

"טראכט גוט וועט זיין גוט"! - "תחשוב טוב, יהיה טוב"! והוריד את עיניו חזרה אל הספרים.

הבין ר' נתן שכעת הכל תלוי בו, עלה על העגלה וחזר בחזרה לביתו. אך שלא כבדרך הלוך, כעת ר' נתן חשב מחשבות טובות. הוא אינו חשב על בנו החולה, הוא חשב על בנו הבריא... לא היה ספק בליבו; אהרון בנו יצא מכלל סכנה! ואכן, משהגיע לביתו נוכח לראות את בנו בריא ושלם, הולך ומדבר כאחד האדם. הכל עבר!

אני ואתה נשנה את העולם

רק אני מחליט מה יעלה בגורלי. בורא עולם נתן לנו כוח לשלוט בעולם. ולא רק: ניתנה לנו האפשרות לשלוט בבית דין של מעלה! על ידי מחשבות חיוביות ונכונות שיביאו אותנו לכדי מעשים נאותים, אנו נשנה את המציאות הנראית לעין - הגלות, ונביא את הגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד! בידינו הדבר לטוב או חלילה להיפך, ניקח את הכוחות שקיבלנו וננצלם עד תום, נביא את הגאולה בפועל ממש!

יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

90 חמורים ו100 מליון קוב מים

הפרשה בקצרה: תרומת בני ישראל לבניית המשכן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...