• ב"ה ימות המשיח!
  • ט' אייר התשפ"ד (17.05.2024) פרשת אמור

דבר מלכות פרשת וארא: נתנו לך, רק תקח!

אנחנו כננס על גבי ענק. מצד אחד קטנים אך מחוברים לענקי הדורות לאנשים ששינו את פני תבל והעניקו לנו את הכוחות להמשיך את המהפכה של העולם מגלות לגאולה
דבר מלכות פרשת וארא: נתנו לך, רק תקח!
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הפועל נקרא אל משרד המנהל הוא הלך בחיל וברעדה וחיכה למוצא פי המנהל.

המנהל פתח את פיו ואמר כך: אתה יודע שאביך עבד אצלנו והיה עובד מצוין ואילו אתה לא ברמה שלו לכן אני רוצה לתת לך קידום והעלה במשכורת?

הפועל משפשף את אוזניו ומנסה להבין את ההגיון למה אני אזכה למשהו שאבי לא זכה?

זו בדיוק השאלה שהרבי שליט"א מלך המשיח שואל בשיחת הדבר מלכות וארא אל האבות בשם ש-ד-י ושמי י-ה-ו-ה לא נודעתי להם, וכי בגלל שלאבות לא היה את הגילוי של שם הויה לנו הילדים הנמוכים בדרגתנו ומעשינו מהאבות דווקא אנחנו נזכה לגילוי.

אלא שהגילוי הוא בזכות האבות. בזכות אברהם שעשה ברית מילה והתחיל להחדיר את העצם במציאות הגשמית. גילוי העצם החל להתפשט עד שהבנים יזכו לגילוי שם העצם.

ומה שזה אומר במילים פשוטות, שמצד אחד אנחנו צריכים להיות כמה שיותר מחוברים לאבות ולשאוב מהם את הכוחות כי הם מקור הכח שלנו ובזכותם אנו זוכים לגילוים נעלים ביותר.

אך מצד שני צריך לנצל את הזכות לקבלת הגילוי. לא לפחד להצליח, לא לחשוש מלהתעסק עם העצם וללכת איתו קדימה כמה שיותר באופן של לכתחילה העצם לעבוד על רעיונות העצם שהרבי שליט"א מלך המשיח מלמד אותנו שמצד אחד אנחנו בטלים לאבות אך מצד שני אנו מקבלים גילוי נעלה יותר בזכותם.

וכך גם בחיים להתחיל לחיות עם העצם, זה לנצל כל הזדמנות.

אנחנו כננס על גבי ענק. מצד אחד קטנים אך מחוברים לענקי הדורות לאנשים ששינו את פני תבל והעניקו לנו את הכוחות להמשיך את המהפכה של העולם מגלות לגאולה.

מה שחשוב הוא להיות מחוברים, כל הזמן לזכור שאנחנו הבנים של האבות, שיש לנו ובנו כוחות עצומים לפעול שינוי של ממש, אך זה לא מגיע מכוחי ועוצם ידי, אדרבא בגלל הביטול הגדול של האבות אנחנו קיבלנו בירושה את האמונה שלהם.

כל מה שנשאר הוא לא להשאיר את האמונה ברובד השכלי אלא לנסות להחדירה במחשבה דיבור מעשה...

ופתאום נגלה בעצמנו כאלו כוחות שלא נבין מהיכן הם מגיעים.

אז זהו שהם מגיעים מראש צורים אראנו ומגבעות אשורנו...

ומהמעשה הוא העיקר הגאולה האמיתית והשלמה!

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

דבר מלכות שמות: לאן הגעת בwaze?

אנא נסיב מלכא | חלקי הוי' אמרה נפשי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...