• ב"ה ימות המשיח!
  • ט' אייר התשפ"ד (17.05.2024) פרשת אמור

דבר מלכות שמות: לאן הגעת בwaze?

ירידה לא רק לצורך עליה, אלא כעליה בעצמה, זהו החידוש המתגלה לעיני הלומד את שיחת הדבר מלכות של דבוע זה, פרשת שמות. הרב אסף דפנה בטור מעורר בעקבות השיחה והדרך לחיות גאולה בכל מצב
דבר מלכות שמות: לאן הגעת בwaze?
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בפרשת שמות הרבי שליט״א מלך המשיח שם יסוד גדול שעל פניו נראה מוזר וחסר הגיון.

הרבי שליט״א מלך המשיח אומר שכל ירידה לא רק שהיא לצורך עליה, אלא היא עצמה חלק מהעליה! כיצד ניתן להבין ירידה שהיא חלק מהעליה?

אלא שכולנו מכירים את הוויז, הוויז הזה שנהפך לחלק מחיינו וממש מציל אותנו בכל מיני זמנים שאיננו יודעים את הדרך עד שנפלטת לה אנחת רווחה, אחחח מה הייתי עושה ללא הוויז הזה? עד כדי כך שרציתי להציע לחברה שיוסיפו אפשרות להגיד תודה לוויז בסוף הנסיעה...

על כל פנים בוויז ניתן לראות דבר מעניין מהרגע שהגדרנו לוויז יעד, את מטרת הנסיעה, הוא ממוקד מאין כמוהו, גם אם אסטה מהדרך עשרות פעמים ואפילו אסע נגד הכיוון הוויז ימשיך להנחות אותי אל המטרה שהוגדרה. איך הוא לא מתאייש? איך הוא לא מאבד מיקוד?

פשוט מאד, מעניין אותו דבר אחד וזה להגיע למטרה! יוצא שגם הסטיות וגם כשאסע נגד הכיוון וגם שנראה שאני מתרחק מהמטרה בסופו של מסע זה הכל חלק מהנסיעה עד היעד.

מהיכן היכולות הללו של הוויז? זה ברור כשמש הוא מחובר ללווין! הלוויין מלמעלה רואה את הדרך ויכול להדריכנו בדרך העולה נתניה או כל יעד אחר.

הנמשל הוא שכבר בתחילת הבריאה הוגדרה בוויז האלוקי המטרה והיא "רוח אלוקים מרחפת על פני המים" ובמדרש מוסבר על זה ״זה רוחו של מלך המשיח״ פסוק זה נאמר על לפני בריאת העולם מדוע להזכיר את משיח לפני הבריאה?

אנשים מייצרים דברים, נקח לדוגמה מכונית מדוע יצרו את המכונית? זה לא שיצרו את המכונית קודם ואז אמרו אוקי בואו נחשוב מה נעשה איתה. אלא שהיה צורך להתנייד ממקום למקום במהירות ולמרחק גדול יותר ולכן המציאו את הרכב, במילים אחרות הצורך קדם ואז הומצא מה שצריך.

כך זה בכל דבר יש צורך ולאחר מכן אנשים ממציאים את הכלים להשיגו.

כך בדיוק בתחילת הבריאה מופיע המשיח הצורך של הבריאה ומיד לאחר מכן נברא עולם שישמש ככלי להשגת המטרה.

זאת המטרה שהוגדרה בוויז האלוק: משיח! ומאז גם אם יש סטיות וגם אם יש ירידות כביכול במסלול זה הכל חלק מהדרך.

אלא שתפקידנו הוא דבר ראשון להתחבר ללווין להתחבר לכח שהוא למעלה מראייתנו ותפיסתנו ורואה את התמונה המלאה.

זה כמובן הרבי מלך המשיח שליט"א ולאחר מכן צריך להקשיב להוראות של הרבי ולכן בשיחה מדובר על רבי אלעזר בן עזריה ללמד שמי שרוצה להיות מעל הגלות צריך להתחבר לנשיא שהוא מעל הגלות..

וכאשר מחוברים לנשיא ניתן לראות כמותו את המציאות צריכים לחדד שזו לא המלצה לראות את המציאות כך זו ראיה שמשנה את המציאות ומזרזת את הפנימיות של המציאות שכולה טוב.

כאשר נהיה מחוברים לוויז האלוקי הרבי שליט"א מלך המשיח נוכל לפקוח את העיניים ולראות את המציאות שהרבי מדבר עליה בפועל ממש!

יחי אדננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

תקיפות יהודית | סיכום דבר מלכות ויגש

אנא נסיב מלכא | חלקי הוי' אמרה נפשי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...