• ב"ה ימות המשיח!
  • ה' אייר התשפ"ד (13.05.2024) פרשת קדושים

הקב''ה לא נשאר חייב

בגיל חמישים וארבע, חבקה גברת רחל קאיקוב בקרית מלאכי את בתה הבכורה. הסיפור הלא יאמן מתחיל שנים ארוכות קודם לכן בתשובת הרבי שליט"א מל ךהמשיח, עובד בהתמסרות למען הזולת באופן מיוחד ונגמר ברגע המרגש מכולם כשהיא ובעלה הופכים להיות הורים
הקב''ה לא נשאר חייב
האב המאושר עם בתו התינוקת בפגיה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כמו כל אשה יהודייה, גם גברת רחל קאיקוב מקרית מלאכי רצתה כבר מצעירותה לזכות להביא לעולם ילדים. לפני 25 שנים, כשנישאה לראשונה, קיוותה לזכות מיד לפרי בטן, אולם כשחלפו מספר חודשים וחלומה עוד לא התגשם, היא כתבה לרבי שליט''א מליובאוויטש מלך המשיח וביקשה את ברכתו הקדושה לזכות להיפקד בילדים.

בתשובה שקיבלה, באמצעות האגרות קודש, היה כתוב: "צדיק גוזר והקב"ה מקיים. היד ה' תקצר?!". היתה זו אמירה ברורה שגם אם בדרך הטבע היא אינה יכולה להביא ילדים, שתמשיך להאמין ולצפות, ולדעת שהיא יכולה לזכות לילדים. והיא האמינה. האמינה בכל ליבה שעוד תזכה לחבוק ילד משלה.

השנים חלפו, 14 שנים היא היתה נשואה בנישואין ראשונים, לאחר מכן עוד 7 שנים בנישואין שניים, ועדיין לא זכתה להיפקד בילד.

אחת ההוראות היסודיות של הרבי שליט''א מלך המשיח, היא שכל יהודי צריך שיהיה לו רב ומשפיע, איתו יוכל לדבר ולהתייעץ בענייני עבודת ה'. גברת קאיקוב מינתה בעבר מישהי ל'משפיעה', אולם החליטה כעת למנות לה 'משפיעה' חדשה (מכיון שלא הצליחה מספיק לשוחח עם הישנה).

מיד בתחילת הקשר, שאלה אותה המשפיעה החדשה לגילה. כשענתה שהיא בת 53, הורתה לה המשפיעה מיד: "עלייך להתפנות מכל דבר אחר ולהתעסק בכל הכח בלנסות להביא ילד לעולם!"

גברת קאיקוב הייתה ספקנית: האם יש עוד טעם לנסות להרות בכזה גיל? האם לא אבדו כבר כל הסיכויים?

היא החליטה לשאול את הרבי שליט''א מלך המשיח. התשובה שקיבלה באמצעות האגרות קודש, עסקה במשמעות יום הולדתו של אדם, שזהו זמן להתחדשות בכל הדברים הטובים בחיים. בני הזוג ראו בזה הכוונה שעליהם להתחדש במרץ, לנסות להביא חיים לעולם. גברת קאיקוב החלה בטיפול רפואי לכניסה להריון.

בדיוק באותה תקופה, אירע אסון לחברתה לעבודה: בעלה נפטר. הגברת קאיקוב הלכה לניחום אבלים והזדעזעה למראה הבית. הבית היה הרוס כולו, ללא דלתות בתוך הבית, עם מקלחת ושירותים שבורים, עם משטחי עץ זה על זה בכניסה לבית במקום מדרגות. הדירה היתה בעבר שני בתי מגורים שבשלב כלשהו חיברו אותם לדירה אחת. החיבור נעשה באופן לקוי שהתפרק לאחר זמן כך ונוצר מרווח בתקרת הבית, ממנו נכנס גשם בשטף לבית ואף לא פעם נכנסו משם חולדות ועכברים. כעת היתה התקרה 'סגורה' עם קרטון ודבק סלוטייפ...

גברת קאיקוב הזדעזעה עד עמקי נשמתה! היא החליטה שהיא מוכרחת לעזור למשפחה לתקן את הדירה! היא רתמה את בעלה, הרב יוסף חיים, ויחד החלו לפעול במרץ לסייע למשפחה. הם הרימו טלפונים לחברים וידידים, סיפרו להם על מצוקת האלמנה ושבעת ילדיה, ואנשים טובים תרמו סכומים נאים להצלת המשפחה.

מעל שבועיים עבד הרב קאיקוב עם אנשי מקצוע להביא את הבית למצב נורמלי. האלמנה הנרגשת לא הפסיקה להודות להם!

כזכור, ממש באותו זמן גם החלה הגברת קאיקוב בטיפולים. והנה מיד בטיפול הראשון זכתה ונפקדה! לפני כחודש, בגיל 54, ילדה הגברת קאיקוב תינוקת בריאה ושלמה!

"אנו מרגישים", אומרים יחד בני הזוג קאיקוב, "שבזכות זה שנרתמנו לעשות מצווה שלא היינו חייבים בה, נתן לנו הקב"ה מתנה, למרות שהוא לא היה חייב לנו!" 

כשהמזל משתנה למזל טוב...

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...