• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

אבחון מדוייק

השיא היה כמה ימים לפני פורים. שיינא, הגדולה, נדבקה בוירוס הרפס שגרם לכל פיה להתמלא בפצעים. היא לא יכלה לאכול ולשתות והחלה להתייבש. שוב היא אושפזה בבית הרפואה. הרופאים העריכו שהיא תישאר באשפוז גם בפורים...
אבחון מדוייק
אליהו קטורזה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

עד לחג החנוכה השנה, בני הזוג אליהו ודבורה לאה קטורזה מקרית מלאכי, חיו את חייהם בנעימים, יחד עם שתי ילדותיהם הקטנות. אך מאז רצף של אירועים בריאותיים בלתי מוסברים החלו לפקוד את המשפחה.

זה החל בילדה הקטנה, חיה מושקא, שהחלה לחוש שלא בטוב מספר ימים לפני כן. חום גופה עלה והיה ניכר שהיא מתקשה בנשימה. בעיצומה של שבת החליטו אנשי מד"א שיש לאשפז את התינוקת מיד. התינוקת סבלה מוירוס בדרכי הנשימה ובנוסף גם מדלקת אוזניים. במשך מספר ימים היא קיבלה טיפול תרופתי בבית הרפואה. בינתיים גם אחותה הגדולה חשה שלא בטוב ונזקקה לאנטיביוטיקה.

כשבועיים אחר-כך שוב עלה לחיה מושקא הקטנה החום ובנוסף הופיעה פריחה מוזרה – הרופאה שבדקה אותה הזמינה מיד אמבולנס, מחשד להידבקות ב'חיידק הטורף' רחמנא ליצלן.

האם המודאגת כתבה לרבי שליט''א מליובאוויטש מלך המשיח וביקשה ברכה. המענה שהתקבל באמצעות אגרות הקודש הכיל הנחייה לבדיקת המזוזות. מזוזות הבית נשלחו לבדיקה אצל מגיה סת''ם מומחה, הרב יהודה לוינסון. תוך זמן קצר הגיעו הממצאים: באחת המזוזות חסרו תגים על כמה אותיות. זה אמנם לא פוסל את המזוזה, אבל זה לא רצוי. המזוזה נשלחה לתיקון והילדה החלימה באורח ניסי.

הרופאים הנחו את ההורים להיזהר ולא לשלוח אותה למעון בקרוב, עקב המערכת החיסונית החלשה לאחר המחלה. להורים היה זה סיוט מתמשך. היה עליהם להפסיד המון ימי עבודה, ובמשך חודש שלם, יום יום למצוא סידור מי יישאר עם הילדה... 

למרות הזהירות הרבה, כחודש לאחר מכן חלתה הילדה בדלקת אוזניים ובוירוס נוסף והיא הוצרכה שוב להתאשפז. בינתיים גם שאר המשפחה – האבא, האמא, והאחות הגדולה – כולם נהיו חולים...

השיא היה כמה ימים לפני פורים. שיינא, הגדולה, נדבקה בוירוס הרפס שגרם לכל פיה להתמלא בפצעים. היא לא יכלה לאכול ולשתות והחלה להתייבש. שוב היא אושפזה בבית הרפואה. הרופאים העריכו שהיא תישאר באשפוז גם בפורים.

כאן הרגישה האם שהיא כבר לא מחזיקה מעמד בכל הלחץ והטירוף הזה. כבר חודשיים וחצי שכל המשפחה חולה! כל פעם מישהו אחר וכל פעם מחלה אחרת!

האם כתבה לרבי שליט''א מלך המשיח וביקשה ישועה בדמעות! התשובה (באמצעות אגרות הקודש, כרך יז עמוד רצב) היתה: "מהנכון אשר יבדקו את התפילין שלו שיהיו כשרות כדין".

התפילין אמנם נבדקו פחות משנה לפני כן, אבל הרבי שליט''א מלך המשיח מורה לבדוק אותם שוב... תוצאות הבדיקה היו מפתיעות: בשני זוגות התפילין, גם של רש''י וגם של רבינו תם, נמצא פגם בתפילין של ראש שפוסל את התפילין! ובנוסף, גם רצועות תפילין רבינו תם היו פסולות... האבא היה מופתע לחלוטין. בו במקום הוא החליט לקנות פרשיות חדשות.

שבוע עבר ושוב הילדות לא חשות בטוב. שוב כתבה האם לרבי שליט''א מלך המשיח, ושוב קיבלה את ההנחיה (כרך ז עמוד שג): "צריך לבדוק המזוזות בדירתם".

'אבל הרי בדקנו את המזוזות לפני פחות מחודשיים?!', לא הצליחו להבין. עד מהרה הגיעו תוצאות הבדיקה: במזוזה שהיתה צריכה תיקון לפני חודשיים (וכבר נמסרה אז לתיקון), עדיין היו חסרים 6 תגים... בנוסף, הבחינו שבבניין אין מזוזה בפתח הקומה. הבעיות במזוזות תוקנו, והבריאות והשלווה שבו לבית המשפחה.  

מכשולים? אין דבר כזה!

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...