• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

רפואה לא טבעית

מתן, בחור ישראלי המתגורר בניו יורק, חש דאגה עצומה נוכח מצבה הרפואי של אחותו. הקשר בינו לבין החבדניק הצעיר, הביא לברכה המיוחלת שהתקבלה מהרבי שליט"א מלך המשיח
רפואה לא טבעית
הרב יצחק ידגר
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

"לא, אני לא צריך את המספר של הרב פירר, זה לא יעזור. בדיוק אותו מצב רפואי היה גם אצל אמא שלי לפני מספר שנים ולצערנו היא נפטרה מזה. אין לזה שום עצה רפואית. הדבר היחיד הוא רק להתפלל לבורא עולם שיעשה נס"...

היה זה מתן כהן, בחור ישראלי שמתגורר בניו-יורק. לפני מספר שנים נוצר קשר בינו לבין הרב מענדי ידגר - אז בחור בישיבת חב"ד המרכזית אצל הרבי שליט״א מליובאוויטש מלך המשיח בניו יורק, וכיום שליח בשכונת רמה ד' בבית שמש. לפני כחודש התקשר הרב מענדי ידגר למתן. "הרב מענדי, טוב שהתקשרת", אמר מתן מיד, "בדיוק רציתי להתקשר אליך: אחותי הגדולה לקתה באירוע מוחי והיא מאושפזת מאז ללא הכרה. אמא שלי נפטרה מאותו דבר בדיוק... אני עולה עכשיו לטיסה מניו יורק לארץ. אם תוכל לדאוג שיתפללו עליה – רויטל בת שרה".

הרב ידגר סיים את השיחה בלב כבד. הוא רצה בכל מאודו לעזור למתן אך מה הוא יכול לעשות? הוא נזכר בדבר שבוודאי יכול להיות צינור לישועה: סבו, הרב יצחק ידגר, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח ביישובי התענכים שבצפון הארץ, קיבל מהרבי שליט"א מלך המשיח רשות לענות ולברך אנשים בשמו!

היה זה בשנת תשל"ד, כאשר הרב יצחק ידגר, שהיה כבר אז בשליחות ביישובי התענכים – כתב לרבי שליט"א מלך המשיח, שלא פעם הוא נתקל באנשים המתלוננים שהם צריכים את ברכתו ועצתו של הרבי שליט"א מלך המשיח בדחיפות אולם עד שמגיע מכתב התשובה מניו יורק חולף כבר זמן רב מידי בשל עיכוב הדואר. הרבי שליט"א מלך המשיח השיב לו על כך: "יענה בשמי לכל אלו שפונים אליו, בנוסף (לכך) שמעביר שמותיהם אלי, ויאמר להם שיקבלו על עצמם מצוות וכו', ויהפך להם לצינור ושפע ברכה בכל המצטרך להם". מאז, כשפונים אל הרב יצחק ידגר אנשים הזקוקים לישועה, הוא מכוון אותם באיזו מצווה עליהם להתחזק, מברך אותם בשמו של הרבי שליט"א מלך המשיח, וברכותיו מתקיימות!

הרב מענדי ידגר החליט לפנות לסבו לבקש ברכה וישועה. הרב ידגר הסבא ברך מיד שתהיה רפואה שלימה וקרובה. הוא הוסיף ואמר שבני המשפחה יתרמו לישיבה ולתלמוד תורה סכום כסף השווה לגימטריא של שמה ושם אמה של החולה, בנוסף גם הורה לבדוק את המזוזות בביתה.

הכסף נתרם מיד לישיבה ולתלמוד תורה ומזוזות הבית נלקחו עוד באותו היום לבדיקה. בשל המצב הרפואי המסוכן הזדרז הסופר עם הבדיקה. עוד באותו היום הגיעו התוצאות: המזוזות כולן אמנם כשרות אך בדוחק שבדוחק. "אני ממליץ לקנות לפחות לפתח הראשי מזוזה טובה ומהודרת", אמר סופר הסת''ם. בני המשפחה, בהכוונת הרב מענדי ידגר, החליפו את כל מזוזות הבית לחדשות ומהודרות.

למחרת נחת מתן בנמל התעופה בארץ. הרב מענדי ידגר הזדרז להתקשר אליו: "מה שלומך מתן? יש חדש?". "כן, ברוך השם! אחותי התעוררה ושבה להכרה! הרופאים בדקו אותה ואין לה שום פגיעה מוחית. ממש נס מעל הטבע!", אמר מתן בהתרגשות...

יומיים לאחר מכן, הוכנסה רויטל לצינתור מוח. צינתור מוח הוא טיפול עדין ומסוכן מאוד. הרב מענדי ידגר כתב עבורה בקשת ברכה לרבי שליט''א מלך המשיח. המענה שהתקבל באגרות קודש הכיל ברכה מדוייקת: "רצוני גם בכתב לכפול ברכתי שיהיה הטיפול להצלחה לרפואה קרובה, ולאורך ימים ושנים טובות". הברכה הייתה ברורה וגם הטיפול אכן היה בהצלחה מרובה. ברכותיו הברורות של מלך המשיח החזירו את רויטל לחיים.  

המציאות זועקת: חי וקיים!

ממה פחד המחבל?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...