• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

מטבע הטוב להיטיב

הייתי נרעש ביותר, פתחתי מיד באחד מכרכי האגרות קודש שבביתנו ובקשתי את ברכתו הקדושה של הרבי שליט"א מלך המשיח להצלת בננו, התשובה (כרך כב, אגרת ח'שיז) הייתה מדהימה בדיוק הרגשי שבה • הרב אריאל לוזון ניר גבריאל בסיפור על נס הצלת ילדיו בזכות ברכתו הקדושה של נשיא הדור • הסיפור מתוך "שיחת הגאולה" פרשת ויקהל-פקודי תשע"ח גליון מס' 1186 • הסיפור המלא
מטבע הטוב להיטיב
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הייתי נרעש ביותר, פתחתי מיד באחד מכרכי האגרות קודש שבביתנו ובקשתי את ברכתו הקדושה של הרבי שליט"א מלך המשיח להצלת בננו, התשובה (כרך כב, אגרת ח'שיז) הייתה מדהימה בדיוק הרגשי שבה • הרב אריאל לוזון ניר גבריאל בסיפור על נס הצלת ילדיו מתוך "שיחת הגאולה" גליון מס' 1186 • הסיפור המלא

צריכים להודות על הניסים שהקב"ה עושה איתנו, ובפרט שעצם ההודאה ופרסום הנס מזרזים את הגאולה האמיתית והשלימה בפועל ממש.
היה זה לפני כשלושה שבועות, ערב שבת קודש פרשת תרומה. הרב אריאל לוזון יצא עם שני ילדיו הגדולים יותר, לבית הכנסת בבית משיח דרום בת ים, שם הוא משמש כרב בית הכנסת.

אשתו מרת תהילה חי'ה נותרה עם שלושת ילדיהם הקטנים בביתם, לשם גם הגיעה אחותה לסעודת שבת.

זמן מה לאחר הדלקת נרות השבת, הבחינה מרת תהילה כי אחד הילדים מטפס על ארון הספרים בסלון, "מיד כשהבחנתי, אמרתי לו לרדת, הוא החל לרדת, אך כנראה מעד ונפל עם כל כובד משקלו על ראשו של בננו חיים שניאור זלמן, תינוק בן חודש ימים! שהיה למטה בעריסה.

שמענו קול בכי, אך מיד הוא נשתק. רצתי בבהלה, הרמתי את הבן שנפל ומה שנגלה לעיני היה קשה ביותר. ראשו של התינוק התנפח והתעוות באופן מפחיד.

לכמה שניות הייתי בהלם מוחלט. אחותי התקשרה מיד למד"א ובקשה עזרה דחופה. עפ"י תיאורה הם הבינו את חומרת המצב ושלחו ניידת לטיפול נמרץ. ואכן בחסדי השי"ת הם הגיעו בתוך דקות. לאחריהם הגיעו כוחות נוספים ששמעו על האירוע בקשר.

ניכר היה על הצוות כי גם הם בלחץ לנוכח מצבו של התינוק. הם חיוו דעתם לפנותו לבית הרפואה "איכילוב" שם מיומנים יותר בפגיעות ראש.

כשהגענו המתין לנו כבר צוות רפואי מורחב. בננו הועבר במהירות לבדיקות והגדרת מצבו. העובדה כי הוא נושם בכוחות עצמו, היוותה סימן טוב. הוחלט על בדיקת .C.T מחשש לדימום המחייב התערבות כירורגית. תוצאות הבדיקה היו טובות. התברר שיש שבר בגולגולת, אך הרופאים אמרו שזה יתאחה ללא צורך בהתערבות וגם הדימום התברר כמינימלי שאמור להיספג באופן טבעי ואין צורך בניתוח.

כעת יכולתי לנשום בהקלה מסויימת, מספרת מרת תהילה. כשיצאתי מהבית לקחתי איתי כרך אגרות קודש וכעת החלטתי לפנות לרבי שליט"א מלך המשיח ולבקש את ברכתו. התשובה הכילה בשורות טובות שעזרו לי להרגע מהלחץ האיום בו הייתי נתונה.

הרופאים הודיעו שעלינו להישאר להשגחה, "לי לא היה כל מושג מכל העניין, מספר הרב לוזון, רק משהגעתי לאחר התפילה לביתנו, סיפרה לי גיסתי שנותרה עם שני הילדים הקטנים, על כל מה שארע, כשהיא עצמה עדיין אינה יודעת מה המצב.

הייתי נרעש ביותר, פתחתי מיד באחד מכרכי האגרות קודש שבביתנו ובקשתי את ברכתו הקדושה של הרבי שליט"א מלך המשיח להצלת בננו, התשובה (כרך כב, אגרת ח'שיז) הייתה מדהימה בדיוק הרגשי שבה: "עצה היעוצה להיות חקוק במוח זכרונה.. איך שהשגחה פרטית היא על כל אחד ואחת ועד לפרטי פרטים, והרי הקב"ה הוא עצם הטוב ומטבע הטוב להיטיב ובמילא זה שולל האפשרות של דאגה ועצבות, .. ולבשורות טובות מתוך שמחה וטוב לבב".

כעת הרגשתי שנגולה אבן מליבי. שבוע לאחר מכן כבר ערכנו ברוך השם, סעודת הודיה בבית חב"ד, ובבדיקות שנערכו שבוע לאחר מכן אישרו הרופאים שהכל תקין ב"ה ונזכה להמשך בריאותו הטובה בגשמיות ורוחניות עדי ההתגלות ומתוך שמחה וטוב לבב.

הדולר המיוחד שניתן "לברכה לרפואה ותתני למי שצריך"

ממה פחד המחבל?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...