• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

לגלות את הנקודה הפנימית

"לאחרים יש יכולת הפצה, מסירות נפש, ידע בחסידות, אמצעים כלכלים, קשרים מיוחדים עם אנשי מפתח ועוד.. המטרה של הקבוצה היא להגיע להתכללות והשלמה וזה מה שמגלה את האור של משיח מתוך חברי הקבוצה ועם משיח אפשר להביא את הגאולה בקלות"... • הרב יקיר לישה על הפרויקט החדש
לגלות את הנקודה הפנימית
הרב יקיר לישה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לילה ירושלמי רגיל, מזג האויר מעט קריר, ולפתע צלילים מקפצים נשמעים מקרן הרחוב, מאי שם מופיעה קבוצת חסידים שמזכירים לכל באי הרחוב, כי אנו נמצאים בעיצומו של חודש אדר, בו "מרבים בשמחה", תוך דקות מצטרפים עוד כמה עשרות למעגלי הריקודים, דגלי משיח מונפים בהתלהבות והשמחה מרקיעה שחקים.

אלו הם תלמידי ישיבת "המלך המשיח" השוכנת במרכז העיר ירושלים, כשהם בדרכם לפעילות הקבועה הנעשית מידי שבוע ביום חמישי ("ליל שישי") בהם הם יוצאים להתוועדות ספונטנית הנערכת ב...רחוב, עם העוברים והשבים.

אחד מאותם חסידים, הוא הרב יקיר לישה, אברך צעיר, המופקד, גם אם לא באופן רשמי, על מתן תשובות מעמיקות, לכל מי שמבקש להתעניין מעט יותר.

חיבור פנימי

"האמת היא, הוא מספר, שבכלל לא תיכננתי לחזור בתשובה... באותם ימים הייתי בעל עסק בתחום השחיה והחלטתי ללמוד קואצ'ינג, דווקא בתוך העולם הזה, גיליתי את ספר התניא וזה חיבר לי את כל מה שלמדתי באימון האישי עם היהדות. זה נתן לי כלים ומנוע להכנס 'פנימה'.

תוך כדי התקופה הזו, אבי נפטר. פה הגיע לידי ביטוי השפעת ספר התניא, בזכותו עברתי את זה מתוך חוסן נפשי ואף מצאתי חיזוק לחיי. 

לפני כעשר שנים, נכנסתי ללמוד בישיבה. בתחילה היה זה באחת מהישיבות בתל אביב, אך לא מצאתי שם את מה שחיפשה נפשי, ביקשתי לחיות גאולה, ושם זה לא האיר לי מספיק. משם הגעתי לישיבת חב"ד ברמת אביב, פה הרגשתי מיד חיבור עם התלמידים בישיבה שיש להם חיות מיוחדת בכל נושא משיח וגאולה".

עשרה עקשנים

באותם ימים התחבר יקיר למילותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בשיחתו הידועה מכ"ח ניסן תנש"א: "הדבר היחידי שיכולני לעשות – למסור הענין אליכם: עשו כל אשר ביכולתכם – ענינים באופן שהם אורות דתוהו, אבל בכלים דתיקון – להביא את משיח צדקנו תיכף ומיד ממש! . . ויהי רצון שסוף כל סוף ימצאו עשרה מישראל ש"יתעקשו" שהם מוכרחים לפעול אצל הקב"ה, ובוודאי יפעלו אצל הקב"ה . . להביא בפועל את הגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש.. ואני את שלי עשיתי, ומכאן ולהבא תעשו אתם כל שביכלתכם".

מילים אלו הפכו אצלו לרעיון מרכזי בחייו, במסגרתם הוא פועל להשפיע על סביבתו.

כל אחד יכול

"לאחרונה אני זוכה להתעסק עם יצירת קבוצות של עשרה עקשנים שמטרתם להיות הנחלה של השם פה למטה "ונחלתנו" ובכך לפעול את השליחות שקיבלנו מהרבי להביא את הגאולה, אנו לומדים על עצמנו המון ובעיקר להביא לידי ביטוי את המשיח של הזולת להתגלות בחיים ובשליחות הפרטית שלו, לכל אחד יש מה לתת, וגם מה לקבל, וכשיש שפה אחת ועם אחד הכל אפשרי.

לי לדוגמא יש כלים של מאמן אישי והנחיית קבוצות בהם אני תורם את חלקי בגיבוש הקבוצה סביב שיח מעצים והוצאת פעולות פרקטיות ומדידות שבהם אנו יכולים למדוד התקדמות וללמוד עוד מהתהליך של ההתכללות..

לאחרים יש יכולת הפצה, מסירות נפש, ידע בחסידות, אמצעים כלכלים, קשרים מיוחדים עם אנשי מפתח ועוד.. המטרה של הקבוצה היא להגיע להתכללות והשלמה וזה מה שמגלה את האור של משיח מתוך חברי הקבוצה ועם משיח אפשר להביא את הגאולה בקלות.

הקבוצה נבנת לפי מיקום שפה משותפת ובעיקר מחוייבות ומסירות לעיניין המשותף, צריך שהעיניין יהיה נוגע ויראו איך הוא באמת יכול "להציל" את העולם, לכן אנו כל הזמן לומדים את הנושא שאנו רוצים לחיות ודואגים שהוא יהיה בפועל ע"י טיכוס עצה והתוועדויות. וכשאני רואה את חבר הקבוצה שלי במהלך העשייה היומית שלי הלב נפתח וזה מזכיר לי שאני יכול לפעול באופן הרבה יותר עוצמתי..

לצורך התאמת קבוצה וגילוי הנקודה הפנימית נוצר שאלון התבוננות שממש יכול לקדם כל אחד לעבר גילוי האמיתי שלו בדרך שמתאימה לו.

השלב הבא הוא באמת להבין שאנו ומשיח זה דבר אחד ממש ולהכריז את זה בעולם כך בעצם נולדת מלכות בית דוד והתגלותו לעיני כל של הרבי שליט"א בשביל השלב הזה הפרוייקט הבא יהיה קבלת מלכותו של הרבי שליט"א מלך המשיח בשלימות הראויה". ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-257-0997.  

לעצור את סכנת תכנית ההשתלטות הערבית

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...