• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

שנה טובה ומתוקה גם בקיבוצים

הרב יעקב צבי בן ארי, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לקיבוצים בארץ הקודש, מנצל את העיתוי של ערב ראש השנה למסע ארוך ומתמשך של כשלושה שבועות, במהלכם הוא מגיע ל כ-180 קיבוצים בצפונה ובדרומה של ארץ ישראל כדי להעניק ערכה המכילה דבש לשנה טובה ומתוקה
שנה טובה ומתוקה גם בקיבוצים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ימים אלו של ערב ראש השנה, משמשים כימי הכנה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, כמו גם ימים בהם ניתן לתקן את אשר החסרנו בשנה החולפת. זהו גם הזמן המתאים לקיים את מנהג ישראל לברך זה את זה בברכת 'כתיבה וחתימה טובה' לשנה טובה ומתוקה, ולהוסיף איחול מסורתי זה בסיום שיחות טלפון ומכתבים (בימינו – הודעות אימייל, סמס, וואטסאפ, ועוד). בנוסף קיים גם המנהג לשמוע מידי יום את תקיעת השופר, ובכך להתעורר מתוך שמחה לשוב בתשובה ולקבל את המלכות.

קול השופר

הדברים הללו מעסיקים כעת את הרב יעקב צבי בן ארי שעות נוספות, או למען הדיוק שבועות נוספים. הוא משמש כשליח הרבי שליט"א מלך המשיח לקיבוצים בארץ הקודש, ומתוקף שליחותו הוא מנצל את העיתוי של ערב ראש השנה למסע ארוך ומתמשך של כשלושה שבועות, במהלכם הוא גומא קילומטרים רבים ועובר ב-180 קיבוצים בצפונה ובדרומה של ארץ ישראל. בכל מקום אליו הוא מגיע הוא מעניק ערכה המכילה בין השאר דבש וברכה לשנה טובה ומתוקה, וכמובן מזכה את הגברים בהנחת תפילין, ואת הציבור כולו בשמיעת קול השופר. טרם יציאתו לדרך דואג הרב בן ארי להצטייד בכמות גדולה של מאות עיתוני 'הגאולה', וגם אותם הוא מפיץ ומחלק בדרכו.

הוא משחזר כיצד הכל התחיל: "בחג החנוכה תש"נ (סוף 1989) זכיתי לעבור לפני הרבי שליט"א מלך המשיח בעת חלוקת הדולרים לצדקה. באותה תקופה כבר חשבתי להגדיל את הפעילות שערכתי, ולפעול בקיבוצים באופן עצמאי ונרחב, וביקשתי ברכה 'להפצת יהדות בקיבוצים באופן של ניסי ניסים'. הרבי שליט"א מלך המשיח השיב 'אמן. הצלחה רבה בכל הענינים שם'. זו היתה ההתחלה".

מצווה גוררת מצווה

הוא חזר לארץ, קנה רכב והחל להתארגן. סמוך לפסח רכש כמות גדולה של מצה שמורה ויצא לדרך. "לקחתי מפה והכנתי מסלול נסיעה שעובר בין 140 קיבוצים מצפון הארץ ועד חדרה. בכל מקום הענקתי סט של שלוש מצות למזכיר הקיבוץ וסט נוסף לעורך ליל הסדר הכללי, ובנוסף ערכנו מכירת חמץ. בהמשך הוספתי למסלול עוד 40 קיבוצים בדרום, ויצאתי לסיבוב נוסף גם לפני ראש השנה לחלוקת לוח שנה ומתנה וברכת שנה טובה, ומאז הכל היסטוריה".

הרב בן ארי יוצא פעמיים בכל שנה למסלול, שלוקח לו שבועיים בצפון ושבוע נוסף בדרום. "לאחר הסיבובים הללו, בכל שנה מצטברת אצלי רשימה של כ-50 איש המעוניינים לקבל דבר תורה שבועי באמצעות האימייל ובהמשך קשר רציף", הוא אומר. 

"כיום לאחר קרוב לשלושים שנות פעילות מדובר כבר בכ-1,500 משפחות שנמנות על מעגל הפעילות. בכל בית אני שואל מהם תאריכי יום ההולדת של בני המשפחה, ולאחר מכן ממיר את התאריך הלועזי לעברי. לקראת יום הולדת אני שולח מכתב עם איחולי ברכה בצירוף הסבר כיצד חוגגים יום הולדת יהודי".

מגנט משיח

מלבד הפעילות בקיבוצים, מוכר הרב בן ארי גם כמי שמפיץ את דגל המשיח המפורסם במשך קרוב ל-30 שנה. זמן לא רב לאחר שיצא הדגל, הפיק לראשונה גם סיכת משיח, לענידה על דש הבגד. במשך השנים מאז הפיק עוד עשרות פריטים עם העיצוב של דגל המשיח, כאשר בין השאר הוא מקפיד תמיד על איכות מוקפדת של המוצרים. 

אחת ההפקות האחרונות בתחום היא מגנט משיח עגול המותאם להדבקה על רכבים בדומה ללוגו מסחרי של חברות, ואף יוצר במיוחד בהתאמה לגודל המכסה של פתח מיכל הדלק. בראשו של הרב בן ארי כבר קיימים רעיונות להפקות נוספות, שבעזרת השם יצאו לאור כבר עמוק בגאולה, לאחר ההתגלות של הרבי שליט"א מלך המשיח מיד ממש.

לפרטים והזמנות: 052-3284220  

הוראותיו של נביא הדור

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...