• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

הבחירות לנשיאות הובילו אל הנשיא האמיתי

בחור חיפאי צעיר, שהתגייס לעורר את דעת הקהל בעד בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארצות הברית, לא העלה על דעתו שזה ישנה את חייו מהקצה אל הקצה. כיום הוא מספר על המהפך ביושבו בישיבת המלך המשיח בירושלים
הבחירות לנשיאות הובילו אל הנשיא האמיתי
נמרוד זוטא מוסר שיעור בישיבת 'מלך המשיח'
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

אחד מהיסודות אותן הנחיל מייסד תנועת החסידות רבי ישראל בעל שם טוב, היא העובדה כי כל התרחשות בעולם, ולו הקטנה ביותר, מתבצעת בשימת לב מיוחדת מאת הקדוש ברוך הוא. בשפה החסידית זה נקרא 'השגחה פרטית', כלומר, בורא העולם משגיח על כל פרט ופרט בעולמנו. לא תמיד אנחנו מבינים או משיגים את נקודת המבט הכללית, הנותנת לנו להבין את התמונה המלאה, אך במקרים שזה כן קורה, פעמים רבות אנו נדהמים מהתסריט האלוקי, ומהאופן בו הבורא בוחר לנווט את הדברים בעולמנו.

פעילות במערכת הבחירות

עד לפני שנים ספורות היה נמרוד זוטא צעיר חיפאי, בעל עסק פרטי של פרסום, המתמחה בקידום ושיווק ברשת. הוא גדל במשפחה שאינה שומרת תורה ומצוות, בצבא עבר קורס מ"כים ושימש כתומך לחימה, ובהמשך יצא לעבוד במכירות בארה"ב ואף עסק באבטחה. הוא לא תכנן לחזור בתשובה, ובוודאי לא חשב שזה יקרה כתוצאה ממערכת הבחירות לנשיאות ארה"ב.

"בשנת 2016, תחילת שנת תשע"ז, נבחר דונאלד טראמפ לנשיא ארה"ב. במהלך מערכת הבחירות המתוחה, פעלתי בנושא כאן בארץ ישראל. המטרה היתה להשיג תמיכה ציבורית בבחירתו, ובכלל ליצור מודעות בקרב הקהל. זה נבע אצלי כהכרת הטוב כלפיו לאור העמדות שהציג ביחס לישראל, ומתוך הבנה שבחירתו אכן תעשה טוב לעם ישראל", הוא מספר.

הוכחת רצינות

אחד הדברים עליהם עבד באותה תקופה היה ארגון אירוע תמיכה ותפילה בירושלים, במהלכו הקהל היה אמור להגיע לכותל המערבי לשאת תפילה. הארגון ותיאום הכניסה לרחבת הכותל הצריכו להשיג אישורים שונים מהמשטרה ומגורמים נוספים. "נפגשתי אז עם רב הכותל, ובמהלך הפגישה הוא הביע ספק גדול בנוגע לבחירתו של טראמפ. אני מצידי הסברתי עד כמה חשוב שהוא ייבחר, ובכדי להראות שאני בטוח בכך אף אמרתי לו שאם טראמפ ייבחר אני מוכן לשמור שבת. לא פירשתי את זה כחזרה בתשובה אך התייחסתי לכך ברצינות כי מבחינתי זו היתה מילה שלי אליו".

ביום רביעי הוכרזו תוצאות הבחירות, ונמרוד החל לתכנן את עצמו. הוא לקח את דבריו ברצינות והיה צריך מישהו שיסביר לו איך שומרים שבת, מה נדרש להכין ועל מה יש להקפיד במהלך השבת. הוא נכנס לבית חב"ד בשכונת מגוריו 'כרמל צרפתי' בחיפה, שם פגש את שליח הרבי שליט"א מלך המשיח הרב יהודה גינזבורג שעזר והסביר ככל שנדרש, ואף הזמין אותו לשבת.

שותף לפעילות

"לא תכננתי אז שזה יתפתח למקומות נוספים, אבל עם הזמן זה הגיע", אומר נמרוד. "בהדרגה מצאתי את עצמי מתחיל להקפיד על כשרות מהודרת למוצרי מזון, חובש כיפה והולך עם ציצית. בתקופה הראשונה לא הרגשתי מחוייבות לחב"ד דווקא והייתי שומע שיעורים מרבנים נוספים מחוגים שונים. הנקודה עליה אני יכול להצביע היתה לאחר שהשתתפתי באירוע 'משיח בכיכר' שהתקיים בתל אביב. היו שם המון אנשים, והיתה שמחה גדולה וריקודים. בדרך חזרה עשיתי חושבים ואז אמרתי לעצמי 'זהו, כעת אני חב"דניק'. בהמשך נכנסתי ללמוד בישיבת חב"ד בצפת, נסעתי לרבי שליט"א מלך המשיח, ובשנתיים האחרונות אני בישיבת 'מלך המשיח' בירושלים".

הוא החל לחזור בתשובה כתוצאה מהבחירות לנשיאות, וזכה להתקרב לנשיא הדור הרבי שליט"א מלך המשיח. לצד הלימודים בישיבה, מקדיש נמרוד זמן לסייע בפעילות ובהפצה של בשורת הגאולה. הוא סייע להפיק כרטיס יפה לחלוקה עם תמונה ייחודית ומיוחדת של מלך המשיח והפרק שלו בתהילים לשנה זו, פרק קכ"א. כמו כן עמל על הוצאת קובץ חידושי תורה של תלמידי ורבני הישיבה, ושותף לפעולות נוספות לקבלת פני משיח צדקנו תיכף ומיד ממש.  

להכיר את בית המקדש ברמה אחרת

סיום הרמב"ם שחל במוצאי שושן פורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...