• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

החלטות טובות לקראת י"א ניסן

העולם כולו עסוק בהכנות לקראת יום ההולדת של הרבי שליט"א מלך המשיח. והשנה לרגל מלאת מאה ועשרים שנה להולדתו יתקיימו שורת אירועים ופעולות בקנה מידה נרחב להפצת בשורת הגאולה. רשימה ראשונית וחלקית
החלטות טובות לקראת י"א ניסן
המנהיג, שער החוברת
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

י"א ניסן מתקרב, וזה הזמן לתת מתנות. יום הולדתו של הרבי שליט"א מלך המשיח בפתח, וכל אחד מחפש להוסיף במעשי הטוב החסד והמצוות, ובמיוחד בקיום הוראותיו כדי להעניק לו את המתנה הרוחנית המיוחלת.

כיאה לשנה זו מציינים 120 שנה להולדתו, הפעולות הפעם הם בקנה מידה ענק, תוך שהפעולות כולן מכוונות למשימה העיקרית שהטיל על כולנו - לקבל פני משיח צדקנו בפועל ממש, וכל המעשים חדורים במסר זה של קבלת מלכותו של הרבי שליט"א מלך המשיח על ידי אנשי הדור.

החוברת החדשה

ביום חמישי השבוע, נערך כינוס פעילים ושלוחים באולמי ממש, שם הוצגו חלק גדול מהרעיונות וההפקות שיצאו לאור לקראת י"א ניסן. שהתקבלו בהתלהבות בקרב הפעילים והשלוחים שלקחו על עצמם להפיץ ולהשפיע בקנה מידה ענק על כל יושבי עירם.

גולת הכותרת היתה הצגת החוברת החדשה שיצאה לאור בשם "המנהיג", חוברת יחודית הפורשת לאורך 26 עמודיה את תורתו, ענינו ומסריו של הרבי שליט"א מלך המשיח בשפה קולחת ועשירה ובליווי גרפיקה המנגישה את המסרים לקהל הרחב. "הציפיה שלנו היא שכל חסיד יפיץ לפחות 120 חוברות שכאלו בסביבתו, וכך נוכל להגיע לקהל יעד גדול במיוחד", אמרו במרכז ההפצה ממש, העומדים מאחורי ההפקה.

במקביל חשוב לציין, כי בכל רחבי העולם, יתקיימו אירועים וכינוסים מרכזיים, בהם צפויים ליטול חלק רבבות, שלא יסתפקו רק בשמיעת סיפורים על הרבי שליט"א מלך המשיח, אלא יקבלו החלטות טובות אישיות, כ'מתנה רוחנית', וכן יטלו חלק בחתימות על 'קבלת מלכותו' לצד כתיבת בקשות ברכה שיועברו באמצעות ה'אגרות קודש'.

שמחה ב-770

רבים מהחסידים צפויים לטוס ל-770 לרגל היום, שם תתקיים התוועדות רבתית באופן של שמחה פורצת גדר יחד עם הרבי שליט"א מלך המשיח. מידי שנה אף נבחר לקראת היום הגדול ניגון חדש, על פרק התהילים אותו מתחילים להגיד החל מיום ההולדת, והנה יהיה זה ניגון על פרק קכ"א.

חשוב לציין כי בארץ ישראל, צפויים להשתתף השבוע רבים, באירוע מיוחד שיתקיים לקראת י"א ניסן באיצטדיון בלומפילד, המכיל כשלושים אלף מקומות. בתוכנית המוזיקלית יופיעו שורת זמרים ומקהלות שינעימו את הערב, לצד אירוע תמיכה בשלוחים באוקראינה ותוכנית עשירה לרגל המעמד החשוב, בהשתתפות רבנים ואישי ציבור נכבדים.

החוברת החדשה שיצאה לאור בשם "המנהיג", חוברת יחודית הפורשת לאורך 26 עמודיה את תורתו, ענינו ומסריו של הרבי שליט"א מלך המשיח בשפה קולחת ועשירה ובליווי גרפיקה המנגישה את המסרים

לקראת האירוע, מוציאה לאור מערכת עיתון ישראל היום מוסף מיוחד על מהותו של י"א ניסן, שיופק בשיתוף מטה משיח ומארגני הכינוס.

גם בארגון החולש על פעילות ה'פנאי' של תלמידי הישיבות, את"ה, הפיקו תוכנית הכנה רבתית לקראת י"א ניסן, במסגרתו נדרש כל משתתף ליטול על עצמו שורת החלטות טובות, במספר 120, ובכך הוא נכנס למסלולי הגרלה על חפצים יקרי ערך, בינהם פיסת מצה מהרבי שליט"א מלך המשיח ועוד. 

כובשים את הרשת

גם המדיה צפויה לקבל יחס משלה, כאשר יתפרסמו ברשתות החברתיות סרטונים פרי קמפיין "משיח ברשת", שהפיקו 12 סרטונים המעניקים לצופה מושגים בסיסים בעניני משיח וגאולה ובמיוחד בסימני מלך המשיח הכתובים בהלכה כפי שנתקיימו ברבי שליט"א מלך המשיח, ועוד.

תקצר היריעה מלספר על עוד ועוד פעולות ומעשים חשובים שנעשים, אך החשוב מכל הוא ההתמסרות האישית של כל אחד ואחת, לפעולות אלו ודומותיהן מתוך כוונה לזרז את התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח לעין כל, תיכף ומיד ממש.  

רעננה מוכנה לקבלת פני משיח

סיום הרמב"ם שחל במוצאי שושן פורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...