• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

חוק החשמל? בקרוב לטובת היהודים

חוק החשמל המסדיר את התשתיות לישובים הלא חוקיים בנגב עבר בכנסת תוך זעם גדול מימין, אלא שבקרוב כל הבתים האלו יגיעו לידי עם ישראל, מתוך רצון טוב והסכמה
חוק החשמל? בקרוב לטובת היהודים
כפר בדואי לא חוקי (צילום: סטפני גרומאממ)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הזעם הציבורי כנגד הממשלה בעקבות קבלת "חוק החשמל", הופנה בעיקר כלפי נציגי מפלגת ימינה שהתחייבו לפני הבחירות לעמוד לימין ההתיישבות הצעירה, הכוללת אלפי משפחות שעד היום סובלים מבעיות בחיבורים לתשתיות. 

"במקום להלחם בבניה הבלתי חוקית של הבדואים המשתלטים על אדמות הנגב, הם מעניקים להם פרס". בשיאה של המהומה נרשמו תקריות חמורות בכנסת בעת ההצבעה שכללו הרמת קול משני צידי המתרס ואף מחזה בלתי שגרתי בו נראה ראש הממשלה נפתלי בנט כשהוא זועק על חברי הכנסת מימין.

אך כמו בכל דבר, גם כאן ניתן לראות את הזוית המעניקה הסתכלות חיובית על המאורע. בעבר הגיעו לארץ ישראל לא מעט קבוצות של גויים מחו"ל שביקשו לתקוע פה יתד, אך רובם עזבו מאוחר יותר והשאירו לעם ישראל שכונות מפותחות למגורים (לדוגמה המושבה הגרמנית במספר ערים ועוד). כך גם במקרה זה, ברור שבקרוב ממש יעבירו כל אומות העולם היושבים בישראל את בתיהם לשימוש עם ישראל, שיגיע הנה על גבי עננים, כשבכך יטלו הם חלק מרצונם החופשי בעזרה ליהודים, כחלק מהרמת קרנם של ישראל בקרב האומות.

גם אדמות הנגב המרובות, המכילות היום ישובים לאין ספור, בהם מתגוררים בדואים, יגיעו לידי עם ישראל, ללא צורך במלחמה או בעימות, אלא ברוח טובה של עזרה וסיוע לעם ישראל, אחרי התגלותו של מלך המשיח, והתבטלות כל האומות כלפיו.

אגב, לא רק בנגב תתרחש תופעה פלאית זו, אלא גם בשאר הארצות היושבות על מקומה של ארץ ישראל המורחבת, כמו לבנון, סוריה, ירדן מצרים ועוד.

האדמה רועדת מתחת לרגליו של חיזבאללה

משמיע להם לישראל: לקט מענות ממלך המשיח אודות הביטחון בארץ ישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...