• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

י"א ניסן תש"פ: והמגפה נעצרה

הרב אבישי איפרגון מביא את מגמת הירידה במספר הנדבקים, החולים, והמונשמים, ואת התפעלותו ושמחתו הגלויה של ד"ר גבי ברבש מהמספרים היום - י"א ניסן תש"פ בנוגע לשינוי המגמה
י"א ניסן תש"פ: והמגפה נעצרה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרב אבישי איפרגון מביא את מגמת הירידה במספר הנדבקים, החולים, והמונשמים, ואת התפעלותו ושמחתו הגלויה של ד"ר גבי ברבש מהמספרים היום - י"א ניסן תש"פ בנוגע לשינוי המגמה, בעולם כולו.

בריבוי גדול של שיחות ומענות על שלימות הארץ, הרבי מצביע על פרט אחד כשינוי מגמה, ועושה מזה שטורעם גדול מאד.  ומרובה מידה טובה על מידת פורענות, כאשר רואים שינוי מגמה חיובי ועקבי בקשר למצב החולים בארץ, צריך מיד לפרסם. ומתי זה קורה? - בדיוק בי"א ניסן תש"פ

התפרסם לאחרונה בריבוי מקומות, שבשנת תרס"ב (בה נולד הרבי שליט"א מלך המשיח) היתה מגפה גדולה, ולפני פסח היא התבטלה. זכינו, שגם הפעם י"א ניסן פעל את הענין, אבל - איפה הגאולה?!

הרב אבישי איפרגון.

בשורות טובות בי"א ניסן

בנוסף למדדים הבינלאומיים שארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר בעולם, היום התפרסמו לראשונה, נתונים שמראים בחסדי ה' על התמתנות בקצב התפשטות הוירוס, ואף על ירידה במספר המונשמים. על פי הגרפים המצורפים כאן, קל לראות שישנה ירידה בכמה פרמטרים חשובים, ברוך ה'.

ראשית - בחסדי ה' מספר המונשמים ירד היום ביחס לאתמול (וזאת לאחר שעלה מדי יום בשבועות האחרונים). שנית, ישנה ירידה גם בשיעור של קצב ההדבקה היומי ברוך ה'. שלישית - גם מספרם של המתים והחולים במצב קשה רחמ"ל עלה במידה מצומצמת ביותר ביחס לעלייה שלו בימים הקודמים.
מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, פרופסור גבי ברבש, הגיב על פרסום הנתונים במלים "אני שמח ממש"!

WhatsApp Image 2020-04-05 at 10.05.51 PM

הבשורות הטובות הללו מתפרסמות ביום י"א ניסן - יום הולדתו של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח - היום שבו "מזלו גובר" - ומביא עימו ברכה לכל עם ישראל.

בשורות טובות אלו מצטרפות להודעה החשובה בשבוע שעבר של המכון הביולוגי בנס ציונה (שמופקד במשך עשרות שנים על פיתוח חיסונים ותרופות נגד אמצעי לוחמה ביולוגית-כימית-רדיולוגית רחמ"ל, ומהווה זרוע חשובה ביותר של מערכת הבטחון הישראלית) - על כך שהוא נמצא על סף ייצור של "קדם חיסון". פירושו של דבר שישנה התקדמות מאוד משמעותית במציאת חיסון. "קדם חיסון" יאפשר עריכת ניסויים מזורזים בבעלי חיים, ובבני אדם (מתנדבים), ובהמשך לייצור מהיר של חיסון. כמו כן, היום פרסם המכון הביולוגי שחוקריו כבר הצליחו להפיק נוגדנים לנגיף, ודבר זה מקרב מאוד את פיתוח התרופה.


כמו כן, ברחבי העולם, נמשכים מאמצים אדירים של חברות הרפואה והביו-טכנולוגיה, וכן של גורמי צבא (שעוסקים בפיתוחי לוחמה ביולוגית), למציאת תרופות וחיסונים לוירוס. ישנם כבר דיווחים רבים שנראים מבטיחים על תרופות שפועלות ביעילות, ונראה כי ישנם מספר פתרונות שיכולים להתגבש לכדי מענה כבר בחודש-חודשיים הקרובים בעזהי"ת.

בחסדי ונסי ה' - רואים את האור בקצה המנהרה - "כי לא יטוש ה' עמו ונחלתו לא יעזוב"!

הבשורה הטובה מהיום - י"א ניסן

היום התפרסם שישנה גם התמתנות ניכרת במקרי ההדבקה (והתמותה) בארצות אירופה ובארה"ב. וזאת לאחר שסין כבר יצאה למעשה מסכנה של קריסה והדבקה המונית, וקצב ההדבקה שם הצטמצם מאוד כידוע (וזאת גם אם ניקח בחשבון שהשלטונות שם מסתירים מידע).

באיטליה, נרשם היום מספר המתים הנמוך ביותר מזה כשבועיים, וגם בספרד ישנה ירידה שנמשכת כבר 3 ימים. מושל מדינת ניו יורק הודיע היום כי לראשונה נרשמה ירידה בתמותה במדינה זו, וכי גם במספר המונשמים, ובמספר המאושפזים, גם כן נרשמה ירידה ברוך ה'.

נראה כי אם מגמות חיוביות אלו ימשכו, הרי שעוד כשבועיים-שלושה, יוכלו כבר הרשויות להתחיל ולהסיר חלק מהגבלות התנועה, והמשק והכלכלה בארץ ובעולם יוכלו להתחיל ולהתאושש בעזהי"ת.

ועוד והוא העיקר - בחודש ניסן - מבארת תורת החסידות - ישנה "הנהגה נסית" - הנהגה על טבעית, של גילוי אלקות וגאולה, ושל נסים ואפילו של "נסי נסים". הדרך להביא זאת אלינו כמה שיותר, אומר הרבי מלך המשיח, היא על ידי שגם אנחנו מרימים את עצמנו, ומתנהגים באופן של "נס" - בחיי היום-יום - דהיינו משנים את הנהגתנו לטובה באופן משמעותי, מקבלים החלטות טובות של התחזקות והוספה בלימוד התורה ובקיום המצוות בהידור, תפילה בכוונה ועבודה אישית על מידות טובות ואהבת ישראל (ושלום בית), ועל ידי זה כל אחד ואחת מאיתנו זוכים הן להשפעות "נסיות" מלמעלה, והן להשפיע טוב על כל עם ישראל!

מכת ארבה באיראן

נגוף למצרים ורפא לישראל: בנוסף למצב המחמיר והולך באיראן עקב התפשטות הוירוס, פורסם בימים האחרונים ע"י ראש הארגון להגנת הצומח של איראן, שארצו מתמודדת גם עם נחילי ארבה עצומים שהתפשטו כבר על פני שטחים בהיקף של 45,000 דונם, בששה מחוזות באיראן. ראש הארגון הנ"ל דרש סיוע מהאו"ם וגם מסעודיה ומדינות שכנות נוספות במאבק נגד הארבה.

לקראת חג הפסח - מכות מצרים על ה"מיצר לישראל"...

מצבה של איראן הולך ומדרדר במהירות, מכת הארבה, מתווספת לקריסת מחירי הנפט בשבועות האחרונים (למרות שמחירו שוב עלה, הוא עדיין נשאר נמוך יחסית - פחות מ- 30 דולר לחבית), ולהדרדרות הכלכלית המתמשכת עקב הסנקציות.

דיווחים רבים מלמדים על המשך ההדרדרות הפנימית באיראן עקב התפשטות הוירוס. רבים מבכירי המשטר נדבקו - ביניהם יו"ר הפרלמנט האיראני - עלי לרי'גאני ימ"ש - אחד האנטישמים ושונאי ישראל הבולטים במשטר.

דיווחים באיראן מלמדים על חוסר אמון מוחלט של הציבור במשטר, שממשיך להעלים ממנו נתונים גם בשעה גורלית זו. לפי נתונים רשמיים באיראן יש 55000 נדבקים, אולם לפי הערכות מומחים בינ"ל, המספר גדול פי כמה, ולמעשה איראן איבדה כל שליטה, ומערכת הבריאות שלה קורסת, כפי שעולה מעדויות של אזרחים רבים, וגם של אנשי רפואה איראנים. ישנו חוסר עצום בציוד רפואי, ובמיוחד בציוד מגן עבור הצוות הרפואי, שקורס תחת הנטל.

ישנם גם נפגעים רבים בקרב בכירי כוחות הבטחון האיראנים, בכירי משמרות המהפכה, וכן בקרב חיילים וקצינים רבים, שגם הם נעדרי ציוד מגן מינימלי (במקום להשקיע במערכת הבריאות העדיפה איראן להשקיע את כל הכסף בפיתוח טילים ונשק גרעיני...).

על פי עדויות באיראן, ישנה תסיסה הן בקרב הציבור האיראני, ואפילו בקרב אנשי כוחות הבטחון, והמשטר חושש מגל מחאה גדול, שיכלול בתוכו גם אנשי צבא.

אם אכן גל שכזה יתחיל, ויכלול בתוכו גם אנשי כוחות בטחון, תהיה זו בעזהי"ת מפלתו של המשטר - שרשעותו ורודנותו היא זו שגורמת למפלתו.

מאת: אבישי אפרגון, ראש ישיבת "דרכי תמימים" תל אביב, פרשן לעניני צבא ובטחון

להצטרפות לקבוצה של הרב אבישי איפרגון בווצאפ

 

ארץ ישראל המקום הבטוח ביותר בעולם

הרבי שליט״א מלך המשיח במסר לעם ישראל: ״ארץ ישראל המקום הכי בטוח בעולם״, ״אין מה לפחד״

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...