• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

ארץ ישראל המקום הבטוח ביותר בעולם

באתר בינלאומי שמרכז נתונים לגבי הקורונה וטיפול בה, מדורגת ארץ ישראל כראשונה מבחינת הבטיחות הרפואית, למרות שבדירוג "יעילות הטיפול" היא מדורגת במקום ה9
ארץ ישראל המקום הבטוח ביותר בעולם
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ארץ ישראל המקום הבטוח ביותר בעולם

באתר בינלאומי שמרכז נתונים לגבי הקורונה וטיפול בה, מדורגת ארץ ישראל כראשונה מבחינת הבטיחות הרפואית כבר זמן רב, למרות שבדירוג "יעילות הטיפול" היא מדורגת במקום ה9.

ל1כידה

המספרים באתר משתנים כל העת, וכן המחקרים שמתווספים, ונתונים שמתקבלים מידי כמה שעות מנותחים מבחינה סטטיסטית, כדי ללמוד אחד מהשני, לעזור להתגבר על המשבר העולמי.

בתוך כל זה, ארץ ישראל מחזיקה כבר זמן רב במקום הראשון ב"בטיחות הרפואית", (לגבי קורונה), למרות שבדירוג "יעילות הטיפול" ארץ ישראל מדורגת במקום ה-9.

משני הדירוגים, בכלל, ניתן להסיק לגבי רוב הארצות, שאין קשר ישיר בין טבלת ה"בטיחות הרפואית" לבין "יעילות הטיפול", וזה גם אומר, שלאו דווקא הטיפול הוא זה שמציל. גם התורה אומרת "רפא ירפא מכאן שניתן כח לרופא לרפא" - לא בגלל שהרופא מרפא, אלא בגלל שהתורה נתנה לו כח לרפא, לכן צריך קודם כל למלא את הוראות התורה, הוראות הביטחון עליהם דיבר הרבי שליט"א מלך המשיח, כמו צדקה, חת"ל, תפילין ומזוזות, תמונה של הרבי שליט"א מלך המשיח, להיות בשמחה ובביטחון באופן של "חשוב טוב יהיה טוב" יחד עם עשיה בדרך הטבע. 

וכפי שהתפרסם בשיר החדש של חיים נחמן בנסימאן, הבטחת הרבי שליט"א מלך המשיח - ארץ ישראל המקום הכי בטוח בעולם.

לכידה

והעיקר לגבינו, העובדה שארץ ישראל ממשיכה להחזיק - לפי אותם פרמטרים של אתר איסוף וניתוח הנתונים, בתואר המקום הבטוח ביותר בעולם.

ושוב צריך להזכיר לעצמנו, ולכל העולם, הבטחת הרבי שליט"א מלך המשיח מאז מלחמת המפרץ - "ארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר בעולם", והביטחון והשמחה, הם עצמם גורמים לישועה ורפואה מהמצב, "טראכט גוט וועט זיין גוט", ובפרט כאשר רואים שגם לעיני בשר של כל העולם, העניין הזה של ארץ ישראל - המקום הבטוח ביותר בעולם - יש לו סימוכין פשוטים בהשוואה סטטיסטית בין מדינות העולם.

WhatsApp Image 2020-04-03 at 8.48.09 PM

 

חב"ד מצילים את העולם ברוחניות וגם בגשמיות

המסמכים שנחשפו מגלים: נביא הדור צודק!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...