• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

מזל טוב רבי! מזל טוב עם ישראל!

הרב משה כהן מנהל בית חב"ד רעננה בטור אישי לתושבי עירו שפורסם בהבלטה בתקשורת המקומית קורא לכל אחד להוסיף בהחלטות טובות לרגל י"א ניסן ומזמין את כולם לקבל מצות לפתח ביתם
מזל טוב רבי! מזל טוב עם ישראל!
הרב משה כהן עם ראש העיר רעננה בכנס בבלומפילד (צילום: לוי ישראלי)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בשבוע האחרון העם היהודי כולו חגג תאריך חגיגי שיחרט בלב העם כולו, תאריך עצום בקנה מידה הסטורי שיזכר לדורות, בודאי כולכם כבר שמעתם עליו - י"א בניסן (12/4), יום הולדתו המאה ועשרים של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א.

המנהיג שגדולי עולם משחרים לפתחו, יהודים כה רבים נושעו בזכות ברכותיו הקדושות. מפעל השלוחים העולמי שהקים הרבי שליט״א מלך המשיח, באמצעותו יכול כל יהודי למצוא מענה לכל צורך, רוחני וגשמי לו הוא זקוק, כל מה שצריך לעשות זה פשוט לפנות לבית חב"ד הקרוב אליו, והשליח כבר מסדר אותו - זוהי ההוכחה הטובה ביותר לדאגתו האמיתית של הרבי שליט״א מלך המשיח לכל יהודי באשר הוא.

האהבת ישראל המפוסרמת של הרבי שליט״א מלך המשיח, "העיניים התכולות" שמביטות ומפלחות ליבות וכליות באהבה אין סופית, כאומר: אני אביך, היסמך עלי בני - הם אלו שיחרטו בליבותינו לנצח.

והעיקר העיקרים - המטרה שבכל זאת, הסיבה לשמה הוא שלח אלפי שלוחים לכל קצוות עולם, הסיבה בשלה הוא התחנן שוב ושוב להוסיף בטוב, כדבריו המפורסמים לכתב CNN: "עוד מעשה טוב אחד קטן ומשיח יגיע". המטרה שבכל זאת היא כפי שבעצמו כתב לפרזידנט, מר שז"ר ב1956: מיום הולכי לחיידר ועוד קודם לכן, החל להתרקם בדמיוני ציור הגאולה העתידה, גאולת ישראל.

זוהי המטרה בכל העבודה שלקח על עצמו הרבי שליט״א מלך המשיח - להביא גאולה וטוב לעולם כולו. להוציא את עם ישראל מגלותו, ולהביאו אל חיי נצח מלאים בטוב אלוקי.

הוא האיש שנבחר לתפקיד על ידי אלוקים, הוא שליח הבורא לגאול את עם ישראל, ובלשון היהדות: המלך המשיח.

בהגיע יום הולדתו המאה ועשרים כל אחד במעמדו ומצבו חש חלק מחגיגות יום הולדתו של הרבי שליט״א מלך המשיח, זו איננה חגיגה של עדת חסידים ספציפית, זוהי חגיגה של העולם כולו!

חגיגות ענק נערכו בכל רחבי העולם, בארצנו - ארץ הקודש - נערך כינוס ענק באיצטדיון בלומפילד ביום חמישי שעבר - ו' ניסן (7/4), בו חגגו למעלה משלושים אלף איש את יום הולדתו של הרבי שליט״א מלך המשיח.

הכנס האדיר הזה נערך בסימן מאה ועשרים שנה לרבי שליט״א מלך המשיח, עם הפנים לעתיד - ברוך הבא מלך המשיח. כל תכניות הכנס עסקו בנושא האמונה בביאת המשיח, ובקבלת פניו.

אומר לכם את האמת, אני אישית מאוד התרגשתי בכנס האדיר הזה, תרם רבות לכך זה שיחד עימי הגיעו לכינוס ראש העיר היקר שלנו - מר חיים ברוידא, ושני סגניו המסורים.

בחלק הארי שבכינוס הוזמן ראש העיר היקר שלנו אל בימת הנואמים לשאת דברים אל מול קהל האלפים, במילים קצרות היטיב ראש העיר להגדיר את תחושותיהם של רבים - י"א בניסן, יום הולדתו המאה עשרים של הרבי שליט״א מלך המשיח, הוא לא רק יום חגם של חסידי חב"ד אלא של כל יהודי בעולם.

כהוקרת תודה לרבי שליט״א מלך המשיח הודיע ראש העיר שהוא יתכנס יחד עם נכבדי העיר ויחדיו יחשבו על מתנה ומחווה ראויה לרבי מלך המשיח לרגל יום הולדתו.

לרגל תאריך כה חשוב זה יצאנו בבית חב"ד במבצע חלוקת מצה שמורה לכל מי שצריך, בעז"ה גם יערך בחג הפסח ליל סדר ציבורי ומפואר לכל המעונין. ניתן לפנות למספר: 0502407706, ואנו נשתדל להענות בשמחה.

אסיים רק בדברי איחול וברכה, משאלת הלב של כל יהודי:

מוסבר ביהדות שהמספר מאה ועשרים מורה על שלימות ומילוי התפקיד. כדברי משה רבינו - הגואל הראשון של העם היהודי "בן מאה ועשרים שנה אנוכי - היום מלאו ימי ושנותי".

יהי רצון שאנו אף נזכה כבר בשנה זו לסיום התפקיד של מנהיג דורנו - הרבי שליט״א מלך המשיח הגואל האחרון, ונזכה כבר לחזות בקיום נבואתו שהודיענו: "לאלתר לגאולה", את חג הפסח נחגוג בירושלים עיר הקודש יחד עם כל בני ישראל מכל הדורות כולם, ונאכל שם את קרבן הפסח בשמחה ובטוב לבב.

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

הרב משה כהן, בית חב"ד רעננה

מה אפשר ללמוד מהמלחמה באוקראינה?

השמאל המשיחי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...