• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

נפלאות הגאולה • בערב שבת: מנהיגי קוריאה סיכמו על פירוק הנשק הגרעיני

ביום שישי האחרון "ערב שבת קודש", נערכה לעיני העולם פסגה קוריאנית בה נפגשו שני המנהיגים של צפון ודרום קוריאה, וסיכמו על פירוק מוחלט מנשק גרעיני • אין ספק כי זה המשך פעולותיו של הגואל, כדברי הרבי מלך המשיח שליט"א בהתייחסות להצהרה דומה, כי זהו התחלת קיום הייעוד "וכתתו חרבותם לאתים" בגאולה השלימה • הכתבה המלאה
נפלאות הגאולה • בערב שבת: מנהיגי קוריאה סיכמו על פירוק הנשק הגרעיני
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ביום שישי האחרון "ערב שבת קודש", נערכה לעיני העולם פסגה קוריאנית בה נפגשו שני המנהיגים של צפון ודרום קוריאה, וסיכמו על פירוק מוחלט מנשק גרעיני • אין ספק כי זה המשך פעולותיו של הגואל, כדברי הרבי מלך המשיח שליט"א בהתייחסות להצהרה דומה, כי זהו התחלת קיום הייעוד של "וכתתו חרבותם לאתים" בגאולה האמיתית והשלימה • לכתבה המלאה

וכתתו חרבותם: ביום שישי האחרון "ערב שבת קודש" פרשת אחרי-קדושים (בחו"ל) תשע"ח, התקיימה לעיני כל העולם 'פסגה קוריאנית' בין נשיא קוריאה הדרומית והמנהיג העליון של קוריאה הצפונית, ובה הוסכם על פירוק מוחלט מנשק גרעיני של חצי האי הקוריאני. 

במהלך הפיסגה נחתמה הצהרת פנמונג'ום, או בשמה המלא: הצהרת פנמונג'ום לשלום, שגשוג, ואיחוד חצי האי הקוריאני, על פי ההצהרה, ראשי קוריאה הדרומית וקוריאה הצפונית הכריזו רשמית על סיום מלחמת קוריאה ועל תחילתו של עידן חדש של שלום ושיתוף פעולה בין המדינות.

אין ספק כי מהלך זה הוא חלק מהמשך פעולותיו של מלך המשיח, כידוע ומפורסם דברי הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א בהתייחס להצהרה דומה שנערכה ב"ערב שבת קודש" פרשת משפטים תשנ"ב על ידי מנהיגי ארצות הברית ורוסיה.

אנו שמחים להגיש קטעים מתוך השיחה המיוחדת משבת פרשת משפטים תשנ"ב, על כך שזהו התחלת קיום הייעוד של "וכתתו חרבותם לאתים" וכן את ההצרה המיוחדת שנחתמה בערב שבת קודש האחרונה:

דברי מלך המשיח:

"וכיון שבימים אלו מחליטים ומכריזים ראשי מדינות בעולם על דבר צמצום וביטול כלי נשק והוספה בהענינים הדרושים לקיום כלכלת המדינה והעולם כולו – תוכן היעוד "וכתתו חרבותם לאתים", שבירת כלי המלחמה לעשות מהם כלים לעבודת האדמה, "ארץ ממנה יצא לחם", – הרי זה סימן ברור על התחלת קיומו של יעוד זה בגאולה האמיתית והשלימה על ידי משיח צדקנו".

"כיון שנמצאים ב"זמן השיא" של ביאת משיח צדקנו, "הנה זה (מלך המשיח) בא", רואים כבר (מעין ו)התחלת פעולתו של מלך המשיח על העמים, "ושפט בין הגוים והוכיח עמים רבים וכתתו חרבותם לאתים וגו'" – על ידי זה שהקב"ה נותן בלב המלכים והשרים דאומות העולם להחליט ולהכריז יחדיו על דבר המעמד ומצב ד"וכתתו חרבותם לאתים".

"וזהו הטעם שהחלטה והכרזה זו היתה בזמן זה דוקא – בגלל שייכותו המיוחדת להגאולה האמיתית והשלימה על ידי משיח צדקנו בפועל ממש."

נוסח ההצהרה הקוריאנית:

בתקופה כה חשובה של שינוי היסטורי בחצי האי הקוריאני, המשקף את השאיפה המתמשכת של העם הקוריאני לשלום, לשגשוג ולאיחוד, נשיא הרפובליקה של קוריאה מון ג'יאה-אין ויושב ראש קים ג'ונג-און של הוועדה לענייני המדינה של הרפובליקה הדמוקרטית העממית של קוריאה קיימו מפגש פסגה בין-קוריאני ב"בית השלום" ב-27 באפריל 2018.

שני המנהיגים הכריזו בחגיגיות בפני 80 מיליון הקוריאנים והעולם כולו שלא תהיה עוד מלחמה בחצי האי הקוריאני וכך נפתח עידן חדש של שלום.

שני המנהיגים, החולקים את מחויבותם האיתנה להביא קץ מהיר לשרידי המלחמה הקרה של חלוקה ועימות מתמשך, כדי להשיג לעידן חדש של פיוס לאומי, שלום ושגשוג ולשפר ולטפח את היחסים הבין-קוריאניים באופן פעיל יותר, כפי שהוכרז באתר היסטורי זה של פנמונג'ום כדלקמן:

1. קוריאה הדרומית והצפונית יחברו מחדש את יחסי הדם של העם ולהביא קדימה את העתיד של שגשוג ואיחוד משותף בהנהגת הקוריאנים על ידי קידום פריצת דרך מקיפה ביחסים הבין-קוריאנים. שיפור וטיפוח היחסים הבין-קוריאניים הוא הרצון השכיח של העם כולו, וקריאתם הדחופה של זמנים שלא ניתן להשיב יותר.

2. קוריאה הדרומית והצפונית יעשו מאמצים משותפים להקל על המתח הצבאי החריף ולבטל למעשה את סכנת המלחמה בחצי האי הקוריאני.

3. קוריאה הדרומית והצפונית ישתפו פעולה להקמת משטר שלום קבוע ומוצק בחצי האי הקוריאני. קץ למצב הלא-טבעי הנוכחי של שביתת הנשק והקמת משטר שלום איתן בחצי האי הקוריאני הוא משימה היסטורית שאין לעכב עוד.

4. קוריאה הדרומית והצפונית אישרו כי המטרה המשותפת להגשמת המטרה [היא] באמצעות פירוז מלא מנשק גרעיני. קוריאה הדרומית והצפונית שותפות להשקפה כי הצעדים שיזמה קוריאה הצפונית הם משמעותיים וחשובים מאוד עבור הפירוז הגרעיני של חצי האי הקוריאני והסכימו לבצע את תפקידיהם ואחריותם בהקשר זה. קוריאה הדרומית והצפונית הסכימו באופן פעיל לתור אחר תמיכה ושיתוף פעולה של הקהילה הבינלאומית על מנת להביא לפירוז גרעיני של חצי האי הקוריאני.

נפלאות בעולם הכובעים • צפו: הכובע החבד"י המתקפל

נס בשביל: עמי מימון בסיפור מופת אישי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...