• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' אייר התשפ"ד (16.05.2024) פרשת אמור

חוזרים לגוש קטיף / הכל התחיל מהסכמי ה"שלום"

עודד מזרחי, מדריך במוזיאון גוש קטיף: "הרבי צדק. שהכל התחיל מהסכמי ה"שלום" ההזויים עם מצרים בקעמפ דייויד". ומספר על רבים שרוצים לחזור לישובי גוש קטיף
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

שמי עודד מזרחי, אני סופר, כבר שלושים שנה בעניני תשובה ואמונה, וגם בחסידות. בשבע שנים האחרונות אני מדריך במוזיאון גוש קטיף כאן בירושלים.ומכאן ההיכרות שלי היותר עמוקה עם כל הסיפור של חבל עזה.

תמיד אנשים שואלים אחרי שאני מציג את הגירוש ואת השורשים היהודים בחבל עזה,  האם יש לנו סיכוי לחזור לגוש קטיף.

אז מבחינה אמונית, כמובן שאנו מאמינים בהכל, אבל מבחינה ריאלית, אני אומר להם, שזה לא שייך כרגע. גם אם אתה חוזר לשם, אתה צריך לדעת באיזה אופן אתה חוזר, ולהיות בטוח במאה אחוז. אתה לא יכול לבוא בהיסוס ולחזור לרצועת עזה.

והנה ראה זה פלא אחרי הטבח הנורא שהתרחש בעוטף עזה, זמן קצר אחר כך פתאום התחילה התעוררות מדהימה, לחזור לגוש קטיף!

כאילו בשיא החושך, פתאום היהודים מחפשים את שיא האור. כמו שהמשיח נולד בתשעה באב. זה בדיוק מה שקורה.

היתה לנו איזה יוזמה, לעשות חולצה כמו של פעם, אבל קצת שונה. החולצה מקדימה נראית פה, "הביתה", "חוזרים לגוש קטיף", ומאחור זה מה שהיה "גוש קטיף והשומרון גם אני מתחבר", מה שהיה באותם ימים, תקופת המאבק לפני 18-19 שנה.

הדפסנו את זה לבקשת מישהי שהיתה מעוניינת, וחשבנו שיהיו כמה מעוניינים, וזהו. יגמר. פשוט קרה דבר מדהים. פירסמו את זה בפייסבוק וכל מיני מקומות, ויש ביקוש פשוט, מטורף אנשים באים, רוצים להיות נציגים להפיץ את החוצה הזו, באים לפה למוזיאון, קונים מאיתנו, הפכנו יותר לחנות בגדי גוש קטיף מאשר מוזיאון.

וממש זה צו השעה. ובאים אפילו חיילים!! לפני יומיים באו חיילים ממש בדרך לקרב!! הם הולכים ולובשים את החולצה הזו של "חוזרים לגוש קטיף".

מסתבר, שמה שצדיק יסוד עולםרואה מיד, האנשים, עם ישראל, רואים אחרי חמישים שנה בדרך הקשה והכואבת ביותר.

הרבי צעק בשעתו לפני הסכמי השלום עם מצרים, מי מדבר על ההתנתקות, שלא זכינו אז שהרבי ידבר, לפני חמישים שנה הוא צעק שאסור להחזיר סנטימטר אחד.

בעוד שרוב האנשים, גם רוב הימין היו בעד ההסכם הזה, הוא אמר שההסכם הזה לא כדאי לנו, ואסור להחזיר ס"מ אחד מסיני, והיום כבר מתחילים במשך השנים של ה"שלום" עם מצרים שלא ברור מה בכלל הרווחנו ממנו, מתחילים להבין את דברו.

מי שהקים את המוזיאון, הרב וולפא, כתב ספר שלם שהרבי מציג את ההתנגדות שלו לכל הענין של החזרת שטחים.

וכמובן, וקל וחומר, שגוש קטיף זו היתה טעות חמורה ביותר.

הכל התחיל בעצם מהסכמים.הסכם ה"שלום" עם מצרים התדרדר להסכמי אוסלו, וההתנתקות היתה ממש, הקש ששבר את גב הגמל.

לא צריך לספר לאף אחד מה יצא מכל הסיפור הזה, מה שמוכיח שהקב"ה אומר לנו או שאתם בעלי הבית על ארץ ישראל, או שלא תוכלו לחיות כאן, כי הברברים פה ישתוללו על עצמם.

זה פחות או יותר הסיפור, וזה אנחנו מרגישים שזה קורה. ובעז"ה בקרוב, אני מקווה כמה שיותר קרוב, נזכה לכבוש את רצועת עזה, ובמילא בעז"ה לחזור לישובי גוש קטיף יבנה ויכונן.

-אמן!!

אסור להעביר ל"רשות הפלסטינית" שליטה ביטחונית | עמית סגל

ה' באייר: חובת המחאה של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...