• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח ניסן התשפ"ד (26.04.2024) פרשת מצורע

תכנית האימים / ארה"ב מקדמת הכשרת אלפי פלסטינאים ללוחמים בצבא פלסטין

תכנית אימים תחת הסכמתה של ממשלת ישראל: אלפי פלסטינאים יוכשרו על ידי לוחמים אמריקאים כדי להקים את התשתית לצבא פלסטין ביהודה ושומרון
ארה"ב מקדמת הכשרת אלפי פלסטינאים ללוחמים בצבא פלסטין
(צילום: Андрей Туфанюк)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מאז מלחמת ששת הימים, כאשר כוחות האו"ם פינו את עמדותיהם לטובת צבאות ערב, סרבה מדינת ישראל להסתמך על צבאות זרים בהגנה על הארץ. כך היה גם כאשר כוחות יוניפי"ל בדרום לבנון פעלו בעיקר לטובת המחבלים. 

התוכנית האמריקאית שישראל תיאלץ לקבל אם אבו מאזן יסכים, תכלול חיילים אמריקאים ו"מערבים" בנקודות החיכוך ביהודה ושומרון.

ביבי נתניהו תמיד אומר בכל פורום בינלאומי, ולפעמים גם בישראל, שהוא מוכן לוותר על שטחים ביהודה ושומרון, על מנת להקים מדינה פלסטינית ממערב לירדן.

יחד עם זה, הוא מתפאר תמיד, שהתוכנית שלו היא ל"מדינה פלסטינית מפורזת" ותולה את האשמה בפלסטינים שלא רוצים להיכנס למשא ומתן.

הרבי שליט"א מלך המשיח אמר לא פעם, שהדיבורים על מסירת שטחים מביאים לפיקוח נפש. עליית הממשלה הנוכחית לשלטון, היתה אמורה לשלול מהפלסטינים את התקוה למדינה משלהם, אבל נתניהו, שוב, בראיון לCNN, הצהיר על מוכנותו למדינה פלסטינית בשטח יהודה ושומרון.

יש לזכור, שנתניהו תכנן יחד עם ג'ראד קושנר, חתנו של הנשיא טרמפ, מפות בהתיישבות ביו"ש בהן הוגדרו ההתנחלויות במעין כיסי גטו צריך מוקפים ע"י שטח ערבי ענק. 

ברור, שכל משא ומתן יתחיל בנקודה הזו, וברור, שמעבר למה שמצוייר במפות, ממשלת ישראל לא תתן לישובים להתרחב, כי כך הם התחייבו לאמריקנים.

אז בהתאם לכך, הפלסטינים תופסים במסגרת "תוכנית פיאד" בערך 100 דונם משטחי C בכל יום, ויוצרים רצפים טריטוריאליים על מנת לסגור על הישובים היהודיים, ולהפוך אותם למובלעות לא רלוונטיות מבחינה אסטרטגית.

ממשלת ישראל עוזרת בפועל לפלסטינים, כאשר היא לא מפריעה לכל הבניה הפלסטינית המסיבית המהירה של מבנים לא חוקיים, וסלילת כבישים לא חוקיים וכו', כאשר ברור לכל, שהבניה הזו יש לה רק מטרה אחת, לתפוס שטחים עד המשא ומתן העתידי, ואם לא יהיה - גם זה טוב.

מצד שני, ממשלת ישראל לא מאפשרת שום הרחבת בניה בכל הישוב היהודי (דרך אגב, גם בתוך הקו הירוק המצב הוא כנ"ל, בגליל, ובנגב, וכו'), והורסת ומחריבה כל ניסיון בניה יהודי.

אבל כל זה לא מספיק לרצות את האמריקאים, כי ההבטחה הישראלית מפי ביבי נתניהו שבה וחוזרת, הוא מוכן לעשות ויתורים בשביל מדינה פלסטינית.

לאמריקנים אצה הדרך. הם יודעים שימיו של אבו מאזן ימח שמו, שעבר את גיל התשעים, ספורים. אחריו, אין מנהיג פלסטיני, ומי שישלוט בשטח האם כנופיות החמאס, והסלפים, וכו', שיש להם כבר שליטה מלאה בג'נין ועוד ערים.

וכאן באה הצעה - או יותר נכון, לחץ אמריקאי חדש, אבל מסוג כזה שממשלות ישראל מעולם לא הסכימו לו. להכניס חיילים מצבאות זרים ללהפריד בין יהודים לערבים, ובנוסף, אימון והכשרה של 5000 לוחמים פלסטינים ע"י הצבא האמריקאי שברור לאן הנשק הזה יופנה רח"ל בשעת פקודה.

אז נכון, הרבי שליט"א מלך המשיח מסר למר שמיר ע"י מר קצב, בשיחה המפורסמת מיום י' שבט תשנ"ב, שדיבורים עם הפלסטינים יביאו להקמת מדינה פלסטינית, וובשביל למנוע חילול ה', עדיף רח"ל שממשלה של אומות העולם תחתום על דברים כאלה, ולא ממשלה של מאמינים בה'.

אז הנה, נבחרה ברוב קולות הימין - דתיים קואליציה שרוב חבריה חובשי כיפות, וממשלה של ימין ימין, עם בן גביר וסמוטריץ, שבהושא הבניה בשטחים - בפועל, אין שום הבדל מהממשלה הקודמת. הפלסטינים ממשיכים לבנות, וצה"ל ממשיך להרוס כל ניסיון לבניה יהודית.

נכון לעכשיו, התוכנית הארורה הזו אמורה להכניס לאמן 5000 לוחמים פלסטינים(!!!) ולצייד אותם בנשק חדיש, על מנת להילחם, כביכול, עם אחיהם מהחמאס והג'יהאד, הסלפים וכו'. 

באינטיפדה בשנת 2000, מי שבעיקר נלחם נגד צה"ל, היו היו אנשי ה"משטרה הפלסטינית" של ערפאת שאומנו בארה"ב. כאן מדובר על יותר לוחמים, על אימונים יותר אינטנסיביים, ונשק יותר חדיש וכו'. במי הם ילחמו, רח"ל?!

עד היום, מאז כשלון ובריחת כוחות האו"ם לפני מלחמת ששת הימים, מדינת ישראל שמרה לעצמה את הזכות להגן "על עצמה" עם צה"ל,

אבל, על מי צה"ל מגן כיום?

כאשר קצינה בצה"ל, שחיסלה באומץ מחבלים ביריחו לאחרונה, מצהירה בפני פעיל שמאל בבקעה הבוקר: "אני צה"ל, אני לא תומכת באף צד, אני עושה מה שצריך לעשות ואגן על שני הצדדים כאחד.כשקוראים לי מהמוערג'את (הכפר הערבי) אני מגיעה וכשקוראים לי מהחווה (של היהודים) אני מגיעה" ואלחנן גרונר מגיב: "את הבטן שלי זה הפך. צבא הגנה ל?..."

אז באמת, אולי כמו שאמר הרבי שליט"א מלך המשיח, על מנת למנוע את חילול ה', עדיף שממשלה של אומות העולם תעשה זאת, ולא ממשלה שכולה דתיים וחרדים ו"ימנים".

***

במהלך פגישתו של מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן עם אבו מאזן יצח שמו ברמאללה ביום שלישי לפני כחודש, הדגיש בלינקן כי אחד הצעדים החשובים ביותר שהרשות צריכה לנקוט על מנת להחליש את המצב הביטחוני הוא לקבל וליישם תוכנית ביטחונית שנוסחה על ידי ארה"ב ומתאם הביטחון, סגן גנרל מייקל פנצל.

התכנית הוצגה כמה שבועות לפני הפגישה לממשלת ישראל ולרשות הפלסטינית. ממשל ארצות הברית קיבל את אישורה של ישראל להתקדמות בתכנית.

פרטי התוכנית האמריקאית: 

מעורבות אמריקאית ואירופית בתיאום הביטחוני, הכשרת כוחות מיוחדים פלסטינים, תיאום ביטחוני מול צה"ל ופיקוח אמריקאי ומערבי [=קרי אירופי]  פעיל בנקודות החיכוך שבין פלסטינים למתנחלים.

התוכנית מלווה במכבש לחצים אמריקאי וערבי לא רק על אבו מאזן. גם על ישראל.

במסגרת התוכנית יהיו נציגים אמריקאים בכירים נוכחים בפגישות התיאום הביטחוני שביו הדרגים הבכירים מצד ישראל והרשות הפלסטינית, לפרק זמן של מספר חודשים. עוד קובעת התוכנית כי כאשר יחודש התיאום הביטחוני בין ישראל לרשות הפלסטינית, יעבירו הצדדים דיווחים שוטפים לארה"ב אודות ההתקדמות בנושאים הביטחוניים העומדים ותלויים בין הצדדים.

הכשרת כוחות מיוחדים פלסטינים

פרק אחר עוסק בהכשרת כוחות פלסטינים להשתלטות על מרחבי ג'נין ושכם ובמסגרת מאמץ זה יוכשרו 5000 אנשי ביטחון פלסטינים, המשרתים כיום במנגנון הביטחון הלאומי, בבסיסי אימונים על אדמת ירדן ויעברו תוכנית הכשרה מיוחדת בפיקוח אמריקאי.

הכוחות הפלסטינים המיוחדים שיקבלו אימון אמריקאי בירדן, שנתנה את הסכמתה, יהיו כפופים למפקדת משימה מיוחדת במרחב שבין ג'נין לשכם ויפעלו בתוך הערים ומחנות הפליטים, "כדי למגר את פעילות הטרור מצד הקבוצות החמושות הפעלות שם". פעילותם של הכוחות הפלסטינים בצפון השומרון תהיה גם היא תחת פיקוח של הנציגים האמריקאים.

כניסתם של הכוחות הפלסטינים על המפקדות החדשות לתוך שטחי שכם וג'נין תתקיים במקביל לצמצום משמעותי של פעילות צה"ל באזורים אלה וזאת, כאמור, במסגרת התיאום הביטחוני שיתחדש בין ישראל לפלסטינים בפיקוח אמריקאי. סעיף זה בתוכנית האמריקאית הוא אחד מהתנאים הפלסטינים לקבלתה בשלמותה.

פיקוח גורמי ביטחון מערביים בנקודות החיכוך

התוכנית כוללת סעיפים נוספים ובהם פיקוח ונוכחות מוגברת של גורמי ביטחון מערביים על כל אזורי החיכוך, בהם מתרחשים עימותים בין מתנחלים לפלסטינים, ובעיקר באזור שכם וייתכן גם בדרום יהודה. עוד נודע כי גורמים מערביים שונים ישתתפו בצוותי מעקב שיפגינו נוכחות משמעותית גם באזורי החיכוך, בהם מתקיימת פעילות אלימה מצד תושבי הרשות הפלסטינית מול כוחות צה"ל.

ע"פ פרסום של ברוך ידיד בערוץ 14: אכרם רג'וב, מושל ג'נין, אומר: "מבלי לאשר באם קיבלנו את התוכנית או לא, אני אומר לך שהרשות הפלסטינית פתוחה לכל תוכנית שיש בה כדי לעצור את הצעדים הישראליים החד צדדיים, ולצד זאת, אין לרש"פ כל מניעה מכל תוכנית שתחזק את שליטתה באזור, נקבל כל תוכנית אמריקאית שתביא לעצירת הצעדים החד צדדיים".

גורם בכיר ברשות הפלסטינית אומר, "יש מקום לדבר על "נכונות עקרונית" פלסטינית לקבלת התוכנית", אלא שהוא מוסיף, "במצב הקיים בו נמשכת פעילות צה"ל בצפון השומרון ונוכח הצעדים החד צדדיים בהם נוקטת ישראל בתחום הבנייה בהתנחלויות, הרעת התנאים של האסירים הפלסטינים בבתי הכלא והגברת החיכוך במזרח ירושלים, מצטברים מכשולים בפני שלב הביצוע של התוכנית הביטחונית האמריקאית.

ממקורות עולה, "הפלסטינים נחושים להימנע ממצב, בו כוחותיהם יפעלו בצפון השומרון במקביל להמשך המבצע, בו החל צה"ל לפני מספר חודשים וזאת לאור החשש שיתפסו כבוגדים וכמשתפי פעולה, אם יפעלו כתף לצד כתף, עם חיילי צה"ל מול הקבוצות החמושות".

כרגע לא ברור אם אבו מאזן ימח שמו יאשר את התכנית ההרסנית אבל ממשל ארצות הברית קיבל את אישורה של ישראל להתקדם.

 ***

הרבי שליט"א מלך המשיח: ליישב את כל השטחים

"כשמתווכחים עם הגויים על מסירת השטחים, מיד הם אומרים: הרי ישנה החלטה "242" - שהתקבלה ברוב קולות ונוסח החלטה זו נקבע על-ידי נציג היהודים שאמר אז שהוא מדבר בשם כל היהודים, הן בארץ הקודש והן בחוץ לארץ. ואם-כן, מדוע היום אתם מלינים על כך?!

היהודים חשבו אז, שלאחר שתנוסח החלטה זו תהיה להם מנוחה מהגויים. אבל לפועל זה גרם שעל-ידי-זה הביאו על עצמם לחץ נוסף - ולחץ שלא נפסק, אלא עם השנים הולך וגובר.

אז, בעת קבלת ההחלטה, לא עשו שום רעש על כך שמוותרים על ארץ ישראל. ולא זו בלבד, אלא אמרו לגויים שמוכנים לוותר למרות שלא יקבלו כלום כתמורה לכך, והיו אז כמה וכמה שהזהירו, שעל-ידי שנכנעים ללחץ אחד מזמינים על עצמם לחץ נוסף, ולמרבה הצער, רואים בבירור, שמאז אותה החלטה שהלכה נגד התורה, הלחץ למסירת שטחים רק גובר.

שמכל זה רואים, שכשלא עונים לגוי מענה ברור - אזי לא רק שהוא לא מתקרב ליהודי - אלא הוא לוחץ עליו יותר ויותר, מאחר שהוא יודע שהיהודי לא אומר את מה שהוא חושב. וכפי שפסק הרמב"ם, שרצונו התמידי של היהודי הוא - לעשות מה שהתורה מצווה עליו, אלא שלפעמים "יצרו אנסו".

אמרו שכל יהודה ושומרון שייכים ליהודים, אך יחד עם זה אמרו שלא יישבו את הגבולות, אלא ינהלו משא-ומתן וישקלו מה אומרת ועדה זו או אחרת, המדינאים חשבו שעל-ידי-זה הם ישאו-חן בעיני הגוי, ובתמורת זה הוא יתן משהו, או לכל-הפחות לא יעשה דברים רעים, אך בפועל ראו שלא רק שלא פחת הלחץ מצידם, אלא אף נגרם לחץ נוסף, עד כדי-כך, שבארה"ב אמרו שישראל תקבל נשק תמורת נתינת נשק לערבים רח"ל!

מחד, אמרו הם שיהודה ושומרון שייכים ליהודים; ומאידך, בנוגע למעשה - פחדו הם ליישב את השטחים, ונשארו בדיוק באותו מצב בו עמדו לפני כמה חודשים, ועד שמכריזים בגלוי שגם בעתיד לא יזוזו ממקומם!

ולאחר שדחקו אותם לקיר ושאלו אותם מדוע הם לא מיישבים אם שטחים אלו אכן שייכים לנו - הם אמרו שבאמת רוצים הם שתהיה שם התיישבות, אלא שהם הכינו תוכנית כיצד לבנות שם ערים גדולות . . ובגלל פחד והססנות זו הלחץ רק גדל, וכמו שאמרו המומחים לעניני בטחון לפני חודשים ושנים: שכל סימן של פחד או היסוס - מגדיל בפועל את הלחץ. עמידה אמיתית בתוקף פירושה: יישוב כל הגבולות!! ולכן יש ליישב את כל הגבולות בפועל שעל-ידי-זה יראו אומות-העולם שהיהודים מתכוונים באמת לזה שכל ארץ ישראל לגבולותיה הוא ענין של בטחון ממשי.

אמנם "לא ינום ולא יישן שומר ישראל" - אבל מכל-מקום הקב"ה רוצה שיעשו גם פעולות בדרך הטבע, ולפחות באצבע קטנה. וכפי שאמר הקב"ה בתורתנו הקדושה - 'תורת אמת': שכאשר שומעים שעכו"ם רוצים לבוא "על עסקי תבן וקש" - הנה כאשר מדובר על מקום שעל-ידי נתינתו ש"תהא הארץ נוחה ליכבש בפניהם" - אזי "יוצאים עליהם בכלי- זיין ומחללין עליהם את השבת".

וכשיישבו את כל השטחים, שזוהי עמידה בתוקף מול אומות-העולם - ישנה ההבטחה שהלחץ יתבטל וכפי שראו כבר באותם ענינים שעליהם עמדו בתוקף.

(ע"פ שיחת מוצאי שבת-פרשת אמור, אור לי"ד אייר פסח שני, תשל"ח, קראתי ואין עונה חלק א' ע' 300)

מקור פרטי התכנית: Jerusalem Center for Public Affairs

מקומם: צווי הריסה הוטלו על תשעה בתים בשומרון

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...