• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

נתניהו שוב מדבר על מדינה פלסטינית

בראיון חדש לCNN ממשיך נתניהו לדבר על מדינה פלסטינית. הרבי שליט"א מלך המשיח מזהיר מפני הדיבורים האלה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

גם כעת, בממשלת ימין חרדים, בן גביר וסמוטריץ', ממשיך נתניהו לדבר (באנגלית, אמנם), על מדינה פלסטינית ביו"ש.

בישובים היהודיים ביו"ש מצטופפים כעת כחצי מיליון יהודים כ"י, שהממשלה הנוכחית לא תתן להם להרחיב את גבולם, בהתאם לתוכנית המאה הארורה של ביבי - טרמפ - קושנר.

ואם ח"ו יתחיל מו"מ עם הפלסטינים, הוא יתחיל מהנקודה הזו, מהמפות הארורות הללו, שבגללן לא נותנים ולא יתנו להרחיב את הישובים היהודיים.

הפלסטינים מצידם, מנצלים את עצירת הבניה של היהודים, ביודעם שהיהודים לא ירחיבו, ותופסים את כל "שטחי C" (בשליטה ישראלית) במהירות בלי שהמדינה עוצרת אותם, ובמקרים מסויימים, נראה שזה אף בעידוד המדינה.

"תוכנית פיאד" להשתלטות כל כל שטחי C תוך יצירת מובלעות "גטו" יהודי, ממומנת ע"י גוים שונאי ישראל בכל העולם, במטרה ליצור רצפים טריטוריאליים פלסטינים מיושבים, שלא תהיה אפשרות לפנותם. 

הרבי שליט"א מלך המשיח דיבר הרבה פעמים, ש"לאחר מעשה אין כלום". כאשר הוא מתכוון לבניה יהודית מסיבית. מה שקורה בשטח זה בניה פלסטינית. לפי המצב נכון לעכשיו, כאשר מדינת ישראל לא נותנת להרחיב את שטחי הישובים הקיימים מחד, ומאידך הורסת כל מאחז חדש, ויושבת בחיבוק ידיים כאשר כל יום הפלסטינים תופסים כמאה דונם בשטח C. 


צריך היה מזמן לבטל ולסגור את המינהל האזרחי, שמסייע בפועל לבניה הפלסטינית, נגד החוק. השר סמוטריץ' היה אמור להיות אחראי על כך, ובמקום המינהל האזרחי, להפעיל יחידות הנדסה של צה"ל וכלים כבדים כדי לנתק את סלילת הכבישים הפלסטיניים הלא חוקיים, ולהרוס את הבניה הפלסטינית הלא חוקית בשטח C. בפועל לא קורה כלום, והכל כרגיל, והפלסטינים ממשיכים לבנות, ובמהירות.

החסם היחיד  הקיים נגד ההשתלטות הפלסטינית המסיבית, הם המאחזים שמוקמים ע"י "נערי הגבעות" שתופסים פה ושם שטח. ובגלל זה "המדינה" רודפת אותם בצוים מינהליים דרקוניים, בהריסת המאחזים, ברדיפה משטרתית ופרובוקציות של המחלקה יהודית בשב"כ וכל דרך אפשרית וכל האמצעים כשרים רח"ל. 

צריך היה מזמן לסגור את רוב רובה של משטרת יו"ש שעסוקה ברדיפה אחרי נערי הגבעות ביחד עם המחלקה היהודית (הייבסקציה) בשב"כ, ולמרות שהר מלך נכנסה כחברת כנסת, ומנסה לטפל בענין, דבר לא נעשה, ומי שמחליט, כרגיל, הם הפקידים בשטח, קרי קציני צה"ל וקציני משטרה שחונכו מחדש ל"הכלת" הפלסטינים בקרן אברהם.

ובו בזמן!! ראש הממשלה מתראיין לCNN על רצונו במשא ומתן, אז מה הפלסטינים צריכים להבין? 

- שעוד מעט הכל יהיה שלהם, והישובים היהודיים יתכנסו למובלעות גטו בתוך השטח הפלסטיני במדינה העתידה. והדרך שלהם להביע זאת היא בטרור ההולך ומתגבר. פיקוח נפש. 

בזמן ה"אינטיפאדה הראשונה" (תשמ"ח), הרבי שליט"א מלך המשיח אמר: 

במקום להצהיר ולהכריז בגלוי לעיני כל העמים על זכותם ובעלותם הבלעדית של בני-ישראל על כל חלקי ארץ ישראל (כולל החלקים שצריכים לקבל, בדרכי נועם ובדרכי שלום), בגלל הבטחתו של הקב"ה, בורא העולם ומנהיגו, ליהודי הראשון, אברהם אבינו, בברית בין הבתרים, "לזרעך נתתי את הארץ הזאת", כל עשר אומות - ממשיכים כמה- וכמה מהראשים בנסיונות בלתי-פוסקים למסור חלקים מארץ ישראל, כאשר הדאגה היא רק למצוא את הנוסחה המתאימה, כדי שמסירת השטחים לא תתפרש כהתקפלות מוחלטת וכסטירת-לחי מצלצלת. 

המצב הבטחוני בארץ ישראל הולך ומתדרדר באופן מבהיל - עד שיש מקומות שיהודים נמצאים שם בסכנת נפשות ממש; הורגים יהודים בפועל רחמנא-ליצלן, בשעה שכמה מאלה שמתפקידם הדבר, לא עושים די כדי לתפוס את המחבלים, כנראה משום שכאשר יתפסו אותם ויצטרכו לטפל בהם, תעמוד בפניהם הבעיה של "מה יאמרו הגויים", והצורך להצטייר בעיני העולם כ"אנשי-שלום".

למעלה מעשרה עצורים בניסיון הקמת מאחז יהודי בשומרון

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...